ODBIERZ TW粑 BONUS :: »

M這dzi nabywcy na e-zakupach

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Placet
Ocena:
B康 pierwszym, kt鏎y oceni t ksi捫k
Stron:
267
Dost瘼ny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (47,04 z najni窺za cena z 30 dni)

58,80 z (-20%)
47,04 z

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikni璚iem

(47,04 z najni窺za cena z 30 dni)

Przenie na p馧k

Do przechowalni

Osoby z badanego segmentu m這dych doros造ch (18-29 lat) stanowi dzi 18% polskiego spo貫cze雟twa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które ca貫 swoje doros貫 篡cie sp璠zi這 w gospodarce rynkowej. Co równie istotne, Internet by obecny w ich 篡ciu przez ca造 okres dorastania i sta si naturalnym elementem rzeczywisto軼i. Dla nich 鈔odowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotka i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów post瘼owania mo瞠 by istotnym czynnikiem wp造waj帷ym na konkurencyjno嗆 sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, 瞠 przysz貫 pokolenia b璠 w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu m這dych doros造ch. Lektura ksi捫ki pozwoli odpowiedzie m.in. na nast瘼uj帷e pytania dotycz帷e zachowa nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupuj w Internecie? 2. Jakie czynniki wp造waj na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniaj bezpiecze雟two zakupów internetowych i jak staraj si minimalizowa ewentualne ryzyko? 4. Jakie s gówne 廝ód豉 informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mog poprawi swoj wiarygodno嗆? 6. Dlaczego cz窷 m這dych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy m這dzi nabywcy s zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie s gówne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmuj by poprawi swoje samopoczucie? 9. Co sprawia 瞠 nabywcy maj swoje ulubione sklepy internetowe do których wracaj? 10. Jakie czynniki mog造by spowodowa cz瘰tsze zakupy w Internecie? Autorzy s ?przekonani, 瞠 wskazane w ksi捫ce 廝ód豉 konkurencyjno軼i, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i 鈍iatowej literatury, stanowi rzeczywiste, mo磧iwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dzia豉j帷ych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna u豉twi mened瞠rom kszta速owanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wp造nie na popraw pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Wybrane bestsellery

Leszek Gracz, Izabela Ostrowska

Placet - inne ksi捫ki

Zamknij

Wybierz metod p豉tno軼i