ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Encyklopedyczne podstawy marketingu

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Encyklopedyczne podstawy marketingu Tadeusz Wojciechowski - okładka książki

Encyklopedyczne podstawy marketingu Tadeusz Wojciechowski - okładka książki

Encyklopedyczne podstawy marketingu Tadeusz Wojciechowski - okładka audiobooka MP3

Encyklopedyczne podstawy marketingu Tadeusz Wojciechowski - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Placet
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
334
Dostępny format:
     PDF

Ebook (47,20 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-20%)
47,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W licznych dyskusjach ze studentami zwłaszcza studiów niestacjonarnych odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować od początku do końca, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na gnębiące ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.

Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Wybrane bestsellery

Tadeusz Wojciechowski

Placet - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności