Jan W. Wiktor - ebooki
Tytuły autora: Jan W. Wiktor dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zal- ePub + Mobi pkt
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu
(59,20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Promocja
Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury.Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
(47,57 zł najniższa cena z 30 dni)
47.55 zł
58.00 zł (-18%)