ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Autor:
Jan W. Wiktor
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
376
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 59,20 zł najniższa cena z 30 dni

74,00 zł (-20%)
59,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(59,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych. Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także w części kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych. Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modelestrukturyinstrumenty, prezentuje właśnie ta książka.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
59,20 zł
Dodaj do koszyka