ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Metody ilościowe w badaniach marketingowych (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
352
Druk:
oprawa miękka

Książka

49,00 zł
41,07 zł

Dodaj do koszyka

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Roszkiewicz Małgorzata

Zamknij

Wybierz metodę płatności