ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Donald Miller
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Donald Miller - okładka książki

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Donald Miller - okładka książki

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Donald Miller - okładka audiobooka MP3

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Donald Miller - okładka audiobooks CD

Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
248
Czas nagrania:
6 godz. 12 min.
Czyta:
Janusz German
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ebook (34,90 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-20%)
39,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(34,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (31,92 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-20%)
39,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(31,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

Czytając Model StoryBrand, poznasz:

- siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,

- prawdziwe motywacje klientów,

- metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,

- sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.

Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

***

To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!

Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy "New York Timesa"

Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją.

John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy "New York Timesa"

Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!

Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer

Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!

Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książki Nowy jednominutowy menedżer

***

DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.

Wybrane bestsellery

Donald Miller

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności