Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
- Autor:
- Seweryn Pietrucha
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 464
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
"Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarce lub Mapach Google"
z poradnika Google
Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie, poszukujących firm, usług i towarów w pobliżu. To Mapy, a dlaczego wyszukiwarka? Ponieważ większość potencjalnych klientów nie zna na pamięć adresu strony WWW przedsiębiorstwa, wpisuje jego nazwę w okienko wyszukiwarki. W odpowiedzi, po lewej stronie wyników wyszukiwania, Google pokazuje link do firmowej witryny. Po prawej - wizytówkę. Od jej jakości oraz kompleksowości zawartych w niej informacji osoba rozważająca zakupy czy podjęcie współpracy może uzależnić decyzję: skorzystać albo nie z oferty konkretnej firmy.
Jeśli zastosujesz się do rad, które znajdziesz w tej książce, sprawisz, że potencjalni zainteresowani będą podejmować pozytywne decyzje - i wybierać stronę Twojej firmy. Zdobędziesz także nowych klientów bez inwestowania dodatkowych pieniędzy w reklamę oraz odpowiednią reputację online, którą docenią zarówno użytkownicy internetu, jak i algorytmy Google. Jeżeli stworzysz wizytówkę zgodnie ze wskazówkami autora, unikniesz typowych błędów. Uzupełnisz i skonfigurujesz ją do poziomu 100 procent. Dowiesz się też, jak aktywnie ją prowadzić i skutecznie pozycjonować. Ominiesz pułapki, które czyhają w panelu Moja Firma na osoby dokonujące w nim zmiany danych. Otrzymasz gotowe instrukcje, dzięki którym wyróżnisz się spośród innych przedsiębiorstw i spółek w Mapach Google.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Jak efektywnie przygotować swój obiekt do wirtualnego spaceru? Na co zwracać uwagę i jakich błędów nie popełniać? I w końcu jak zmaksymalizować korzyści z inwestycji w spacer 3d? Te i wiele innych, cennych wskazówek znajdziesz w tej publikacji. Obowiązkowa lektura dla każdego...
Spacery 3d - Jak skutecznie przyciągnąć klientów i wzmocnić markę Spacery 3d - Jak skutecznie przyciągnąć klientów i wzmocnić markę
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.59 zł
54.90 zł(-37%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
O autorze książki
Seweryn PietruchaSeweryn Pietrucha — pomaga lokalnym firmom pozyskiwać klientów z internetu. Od ponad pięciu lat specjalizuje się w zakresie Map Google i usługi Google Moja Firma. Co tydzień dzieli się wiedzą na swoim blogu pierwszynamapie.pl, skupionym na tematyce prowadzenia lokalnego biznesu i przygotowywania wizytówek Google. Od 2013 roku rekomendowany fotograf Google, prywatnie fan samochodów elektrycznych i wypraw rowerowych.
Ebooka "Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: SilesiaSEM Artur StrzeleckiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka autorstwa Seweryna Pietruchy została wydana w kwietniu 2019 roku nakładem wydawnictwa Helion, w serii OnePress. Autor nazywa swoje dzieło kompletnym poradnikiem i tak należy je traktować. 460 stron dokładnych instrukcji i opisów jak przygotować i dbać o wizytówkę Google wynika z kilkuletniego doświadczenia autora przy pracy z tym narzędziem. Struktura książki Książka składa się z 10 rozdziałów. Wstęp i pierwsze 6 rozdziałów wprowadzających zajmują około 1/5 książki. Kluczowe treści autor zamieścił w rozdziałach 7 i 8, w których odpowiednio opisuje jak założyć, skonfigurować oraz prowadzić wizytówkę Google. Mają one razem ponad 250 stron. Rozdział pierwszy można bezpłatnie przeczytać na stronach Helionu. Zawiera odpowiedzi na 7 pytań jakie często pojawiają się w temacie wizytówki Google: 1. Ile kosztuje wizytówka Google? 2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 3. Dlaczego mojej firmy nie widać na mapach Google? 4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w mapach Google niż moją? 6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwania lokalnym? Te pytania są też zwiastunem tego, czego można spodziewać się w następnych rozdziałach. Rozdziały od 2 do 4 są pewnym ujęciem historycznym. Dowiemy się z nich jak rozwijała się usługa wizytówki Google, w jaki sposób można było nią wcześniej zarządzać oraz co się zmieniło w ostatnich latach. Rozdział 5 jest o zakładaniu wizytówki Google. Znajduje się w nim kilka scenariuszy, np. gdy firma jest nowa,lub gdy działa już kilku lat albo gdy miała wcześniej wizytówkę w Panoramie Firm oraz wskazówki co zrobić w każdej z sytuacji. Podane są także warunki, na jakich można wizytówkę założyć, m.im. firmy z wirtualnym biurem nie powinny jej posiadać. Rozdział 6 opisuje jak wizytówka Google prezentuje się w wynikach wyszukiwania, kiedy jest widoczna i z czego się składa. Najbardziej obszerny rozdział 7, to ponad 140 stron szczegółowych informacji o wszystkim, co znajduje się w usłudze wizytówka Google podczas jej konfigurowania. Zawiera ponad 200 ilustracji, fragmentów zrzutów ekranów, z których każdy jest szczegółowo opisany, a często zrzuty ekranu są podzielone na mniejsze obszary. Autor bardzo szczegółowo opisuje takie elementy jak: - nazwa firmy, - godziny otwarcia, - numer telefonu, - adres strony internetowej, - kategorie, - usługi, - atrybuty, - opis, - zdjęcia. Drugi obszerny rozdział 8 objaśnia jak prowadzić wizytówkę Google. Duży nacisk położono na informacje jak zarządzać użytkownikami, jakie wpisy można publikować na stronie Google Moja Firma oraz jak zarządzać sekcją pytania i odpowiedzi. Szczególnie interesujący, budzący także wiele pytań, jest temat wystawianych opinii. Opinie to wypowiedź na temat danej firmy wraz z oceną w skali od 1 do 5, wyświetlanej za pomocą gwiazdek. Opinie są zazwyczaj pozytywne lub negatywne. Autor objaśnia jak odnosić się zarówno do jednych jak i drugich oraz co zrobić, gdy uważamy że opinia jest wystawiona niesłusznie. Ten rozdział też jest bogaty w ilustrowane zrzuty ekranu, zawiera ich 150. W 9 rozdziale jest mowa o usługach komplementarnych do wizytówki Google, które z niej korzystają jak Google Ads, Google Search Console. Rozdział 10 to krótkie podsumowanie jak korzystać z tego poradnika. Jako przykład ilustrujący wiele elementów wizytówki Google autor używa rodzinnego interesu. Potwierdza tym samym, że to co opisuje, robi to na podstawie swojego doświadczenia.
Czytaj więcej na www.silesiasem.pl!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5242-1, 9788328352421
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-04-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5911-6, 9788328359116
- Data wydania ebooka:
- 2019-03-21 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 80487
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 42.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 40.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 11
- 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 12
- 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 12
- 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 15
- 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 16
- 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 17
- 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? 17
- 2.1. Typy stron Google+ 20
- 2.1.1. Profil Google+ osoby 20
- 2.1.2. Strona Google+ marki 23
- 2.1.3. Lokalna strona Google+ 26
- 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google 27
- 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail 33
- 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail 38
- 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę 48
- 5.1.1. Zakładasz całkowicie nową firmę 49
- 5.1.2. Twoja firma już od kilku lat działa na rynku 50
- 5.1.3. Promowałeś w przeszłości Twoją firmę w Panoramie Firm 54
- 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google 55
- 5.2.1. Kod nie zadziałał lub był błędny - co dalej? 63
- 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google 63
- 5.3.1. Wyszukiwarka Google - Graf Wiedzy 64
- 5.3.2. Mapy Google 65
- 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google 66
- 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google 72
- 5.5.1. Usunięcie duplikatu - niezweryfikowana wizytówka 73
- 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google 80
- 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy) 85
- 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym 88
- 6.3. Działania naprawcze i długofalowe 94
- 6.3.1. Budowanie reputacji w Mapach Google (i nie tylko) 95
- 6.3.2. Umieszczanie informacji o firmie w katalogach internetowych 102
- 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma 104
- 7.1.1. Wskazówka nr 1 104
- 7.1.2. Wskazówka nr 2 107
- 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma 109
- 7.2.1. Panel zbiorczy 109
- 7.2.2. Panel pojedynczej lokalizacji 118
- 7.2.3. Opis modułów na stronie głównej 120
- 7.3. Nazwa firmy 125
- 7.4. Adres i znacznik na Mapie 129
- 7.4.1. Ustawienie obszaru działania 131
- 7.4.2. Ukrywanie adresu firmy na wizytówce 132
- 7.4.3. Zmiana pozycji znacznika 133
- 7.5. Godziny otwarcia 134
- 7.5.1. Niestandardowe godziny otwarcia 137
- 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW 138
- 7.6.1. Numer telefonu 139
- 7.6.2. Adres strony WWW 140
- 7.7. Kategorie 144
- 7.7.1. Lista kategorii w języku polskim 147
- 7.8. Usługi 148
- 7.8.1. Liczba znaków 151
- 7.8.2. Tworzenie nowych sekcji i produktów 151
- 7.8.3. Edycja, zmiana kolejności i usuwanie sekcji i produktów 152
- 7.9. Atrybuty 152
- 7.10. Opis firmy 155
- 7.10.1. Przykłady opisów na wizytówkę Google 157
- 7.11. Data otwarcia 158
- 7.12. Zdjęcia 159
- 7.12.1. Wskazówki techniczne dla zdjęć przesyłanych na wizytówkę w Mapach Google 161
- 7.12.2. Nazywanie plików graficznych 162
- 7.12.3. Tożsamość 163
- 7.12.4. Zdjęcia firmowe 178
- 7.12.5. Filmy 181
- 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer 184
- 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów 186
- 7.14.1. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa właściciela (panel Moja Firma) 186
- 7.14.2. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa klienta 188
- 7.14.3. Usuwanie zdjęć i filmów zamieszczonych z Twojego prywatnego konta Google 191
- 7.15. Kanał YouTube 193
- 7.15.1. Zanim utworzysz nowy kanał YouTube 194
- 7.15.2. Tworzenie nowego kanału YouTube 196
- 7.15.3. Weryfikacja kanału YouTube 208
- 7.15.4. Łączenie kanału YouTube z innym kontem marki 212
- 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma 217
- 7.16.1. Urządzenia z systemem Android 218
- 7.16.2. Urządzenia z systemem iOS 218
- 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma 219
- 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords) 224
- 7.18.1. Rozszerzenie lokalizacji - łączenie wizytówki Google z kontem Ads 226
- 7.19. Czat 229
- 7.19.1. Włączanie czatu na wizytówce Google 233
- 7.19.2. Wyłączanie czatu na wizytówce Google 233
- 7.19.3. Edycja komunikatu powitalnego 234
- 7.20. Produkty 236
- 7.20.1. Dodawanie produktów do kolekcji 240
- 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie) 245
- 8.1.1. Konta prywatne i grupy lokalizacji (konta firmowe) w Google Moja Firma 247
- 8.1.2. Zapraszanie nowego użytkownika do roli właściciela lub menedżera 252
- 8.1.3. Zapraszanie nowego użytkownika do pojedynczej lokalizacji (wizytówki) 252
- 8.1.4. Zapraszanie nowego użytkownika do zarządzania kontem firmowym (grupą lokalizacji) 255
- 8.1.5. Akceptacja zaproszenia nowego użytkownika 256
- 8.1.6. Zmiana uprawnień i usuwanie użytkowników 259
- 8.2. Wpisy Google Moja Firma 265
- 8.2.1. Cztery typy wpisów Google Moja Firma 268
- 8.2.2. Przycisk nawołujący do działania - 6 opcji 269
- 8.2.3. Czas wyświetlania wpisów 270
- 8.2.4. Warunki i rekomendacje techniczne 270
- 8.2.5. Szablon graficzny dla wpisów Google Moja Firma 270
- 8.2.6. Tworzenie wpisu 271
- 8.2.7. Edycja, statystyki i udostępnianie wpisu 281
- 8.3. Opinie Google 284
- 8.3.1. Bezpieczne pozyskiwanie opinii 286
- 8.3.2. Odpowiadanie na pozytywne opinie 290
- 8.3.3. Odpowiadanie na negatywne opinie 293
- 8.3.4. Średnia ocen 296
- 8.3.5. Przyczyny usunięcia opinii Google 298
- 8.3.6. Dalsze wykorzystanie opinii Google 300
- 8.3.7. Zgłaszanie opinii Google do usunięcia 304
- 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google 306
- 8.4.1. Monitorowanie pytań i odpowiedzi 309
- 8.4.2. Zgłaszanie pytań i odpowiedzi do usunięcia 310
- 8.4.3. Tworzenie pytań i odpowiedzi 313
- 8.4.4. Publikacja, edycja i usuwanie pytań i odpowiedzi 315
- 8.5. Statystyki wizytówki Google 319
- 8.5.1. Sekcja Jak klienci szukają Twojej firmy 320
- 8.5.2. Sekcja Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę 320
- 8.5.3. Sekcja Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę 321
- 8.5.4. Sekcja Działania klientów 322
- 8.5.5. Sekcja Zapytania o trasę 323
- 8.5.6. Sekcja Rozmowy telefoniczne 324
- 8.5.7. Sekcja Z czego jest znana Twoja firma 325
- 8.5.8. Sekcja Popularne godziny 325
- 8.5.9. Sekcja Wyświetlenia zdjęć 326
- 8.5.10. Sekcja Liczba zdjęć 328
- 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+ 328
- 8.6.1. Udostępnianie wpisów na stronie Google+ 329
- 8.6.2. Tworzenie kolekcji 339
- 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma 344
- 8.7.1. Kontakt z działem wsparcia Google Moja Firma poprzez formularz 345
- 8.7.2. Kontakt z działem wsparcia w panelu Google Moja Firma 345
- 9.1. Analiza słów kluczowych 357
- 9.1.1. Doświadczenie firmy 357
- 9.1.2. Strony konkurencji 358
- 9.1.3. Google Analytics 364
- 9.1.4. Google Ads (AdWords) 367
- 9.1.5. Google Search Console 374
- 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych 376
- 9.2.1. Ustalenie oficjalnych danych 377
- 9.2.2. Spis wizytówek i wpisów o firmie 380
- 9.2.3. Tworzenie i edycja wizytówek internetowych 385
- 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 392
- 9.3.1. Zdjęcia 392
- 9.3.2. Kategorie 393
- 9.3.3. Atrybuty 394
- 9.3.4. Kolekcje Google+ 396
- 9.3.5. Zaawansowane techniki optymalizacji zdjęć 396
- 9.4. Optymalizacja strony internetowej 409
- 9.4.1. Struktura i nawigacja na stronie internetowej 410
- 9.4.2. Strona główna 414
- 9.4.3. Zakładki z usługami i produktami 421
- 9.4.4. Zakładka O nas 430
- 9.4.5. Zakładka Kontakt 431
- 9.4.6. Optymalizacja tytułów oraz metaopisów 436
- 9.4.7. Marker danych w Google Search Console 439
- 9.5. Opinie - reputacja 444
- 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google 446
- 9.6.1. Wskazówka nr 1 447
- 9.6.2. Wskazówka nr 2 448
- 9.6.3. Wskazówka nr 3 448
- 9.6.4. Zgłoszenie zmiany na wizytówce w Mapach Google 448
Wstęp 9
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy 11
Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google 19
Rozdział 3. Tworzenie konta Google 33
Rozdział 4. Konto marki w Google 43
Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google 47
Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google 85
Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma 103
Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma 245
Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google 353
Rozdział 10. Twój plan działania 453
Koniec... albo początek 457
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma Seweryn Pietrucha (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii