Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
- Autor:
- Seth Godin
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 4
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.Tom Peters
Prosimy nie przeszkadzać!
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).
W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.
Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !
Wybrane bestsellery
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci z...
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Seth Godin - pozostałe książki
-
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to...(33.17 zł najniższa cena z 30 dni)
33.62 zł
44.90 zł(-25%) -
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz wa...
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
(19.43 zł najniższa cena z 30 dni)17.94 zł
29.90 zł(-40%) -
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi to manifest, który mówi o rzeczy rzadko spotykanej, a jednocześnie wyjątkowo cennej. Ta książka zmusza Cię do tego, żebyś przestał czekać na mapę i sam zabrał się za jej kreślenie. Wiesz, jak to się robi, robiłeś to już wcześniej, ale gdzieś p...
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi
(21.39 zł najniższa cena z 30 dni)19.74 zł
32.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (7)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
czaplicka.eu Czaplicka; 2014-05-10
Prosimy nie przeszkadzać!
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne "przeszkadzajki" w harmonijnej melodii.Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów ? bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący - a co za tym idzie, nieskuteczny - sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z "wkurzonych klientów" zrobić "zachwyconych znajomych".
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).
W tej książce człowiek, którego czasopismo "BusinessWeek" nazwało "największym przedsiębiorcą ery informacyjnej", wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem - przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali. Pobierz darmowy fragment A Wy? Czytaliście Marketing za przyzwoleniem? Co sądzicie o tej książce? -
Napisz Tekst Kuba Sosnowski, 2014-04-02
Uwaga! Po pierwsze, to nie jest książka dla wszystkich miłośników skutecznego marketingu. Po drugie, na pewno będą nią rozczarowane wszystkie osoby ceniące: pozycjonowanie stron, tworzenie treści ofert pod miliony klientów czy też masowy telemarketing. Po trzecie, publikacja powstała w 1999 roku, czyli aż 15 lat temu, a od tego czasu świat marketingu bardzo się zmienił.
Jednak warto sięgnąć po Marketing za przyzwoleniem, by przekonać się o talencie wizjonerskim Setha Godina (wiele z przedstawionych w książce założeń zagościło już we współczesnym świecie sprzedaży).
Tematem, któremu Godin poświecił 232 strony, jest marketing bezpośredni, czyli skierowany do indywidualnego Klienta. Autor udowadnia, że reklama telewizyjna, umieszczana w prasie oraz większość treści (wciąż) obecnych w sieci, muszą odejść do lamusa. Ich miejsce zajmie reklama charakteryzująca się brakiem nachalności. Przekazująca tylko te treści, które zainteresują odbiorcę.
Cały proces „obsługi Klienta” można, zdaniem Godina, porównać do randki z dziewczyną. Tak jak w matrymonialnych działaniach, tak też w nowym podejściu do biznesu obowiązują pewne reguły oraz schematy zachowań przybliżające do celu. Śmiałe porównanie? Tak, ale trafne.
Godin opowiadając o marketingu za przyzwoleniem przytacza wiele przykładów uzmysławiających czytelnikowi nieprawdopodobną siłę narzędzia. Wskazuje zarówno poprawne rozwiązania jego zastosowania, jak też krytykuje sposoby „na komunikację z Klientem” poszczególnych firm.
Mimo upływu czasu książka zachowała swoją aktualność. Mogę śmiało określić ją mianem doskonałego poradnika, może nieco lekko przegadanego. Jednak czytelnicy pragnący nauczyć się podstaw marketingu bezpośredniego na pewno będą usatysfakcjonowani z zakupu.
Marketing za przyzwoleniem, jak wszystkie książki Setha Godina,największego przedsiębiorcy ery informacyjnej (tytuł nadany przez BuisnessWeek), wydana została w naszym Kraju przez Onepress – imprint Wydawnictwa Helion.
Zapraszam do lektury -
trendbiz.pl Marcin Pietraszek, 2014-02-09
W książce „Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów”, Seth Godin przekonuje, że era marketingu przeszkadzającego dobiegła już końca.
Marketing przeszkadzający, to wszystkie te reklamy, które są nam serwowane, pomimo, że w ogóle nas nie interesują. To przypadkowe banery w internecie, reklamy telewizyjne, billboardy, spam w mailach. Godin przekonuje, że większość pieniędzy wydanych na reklamy tego typu to marnotrawstwo. Klienci traktują je jako zło konieczne, a negatywne nastawienie jeszcze osłabia przekaz. Nikt przecież nie lubi, gdy mu się przeszkadza, chyba że…
No właśnie, Godin początkowo przeciwstawia marketing przeszkadzający marketingowi za przyzwoleniem. Później jednak dochodzi do wniosku, że aby uzyskać przyzwolenie klienta, najpierw trzeba mu trochę poprzeszkadzać. Aby jednak zminimalizować negatywny odbiór przekazu marketingowego, należy postarać się, by dotarł do jak najprecyzyjniej dobranej grupy docelowej. Mówiąc obrazowo – nikt nie lubi, gdy przeszkadza mu się np. w trakcie obiadu. Ale inaczej odbierzesz sytuację, gdy obiad przerywa Ci reklama podpasek (która szczególnie mało Cię interesuje, jeśli jesteś mężczyzną), a inaczej, jeśli pokazany zostaje komputer, w dodatku model, nad którego zakupem się zastanawiasz.
Ale marketing za przyzwoleniem, to coś więcej niż prezentowanie stargetowanych reklam. Kluczowym hasłem jest tutaj zaufanie. Celem marketera powinno być sprawienie, by lekko przeszkadzająca reklama bądź inna zachęta, wywołała zainteresowanie na tyle silne, aby kontakt ten zmienił się w całkowicie dobrowolny po stronie klienta. Z takimi sytuacjami mamy do czynienia np. wtedy, gdy zapisujemy się do newslettera sklepu internetowego. Z pewnością nikt nie zapisze się, by uzyskiwać informacje o produktach z dziedziny, która absolutnie go nie interesuje. Wstępne przyzwolenie, jeśli zostanie poparte dobrą ofertą i profesjonalną obsługą, może przemienić się w akceptację i zaufanie. A to z marketingowego punktu widzenia ogromny zysk. Dzięki temu może zrodzić się relacja handlowa, w której dana osoba stanie się klientem sprzedawcy dlatego, że mu ufa, a więc wierzy, że zostanie potraktowana profesjonalnie i uczciwie. A to wymusza zupełnie inne działania niż handel tradycyjny. Potrzebne jest inne nastawienie i inne stosowanie narzędzi marketingowych.
To, co pisze Godin jest wartościowe, a podziw wobec niego może wzrosnąć, kiedy czytelnik odkryje, że książka ta została po raz pierwszy wydana w 1999 roku. To ciekawe, bo okazuje się, że autor skutecznie przewidział, w jaki sposób marketing będzie się zmieniał w kolejnych latach! Mechanizmy, które opisuje, doskonale pasują do tego, co 15 lat później robi Google, wyświetlając nam reklamy uzależnione od naszej aktywności w sieci, czy też Facebook, którego filozofia wydaje się niemal opierać na zasadach opisanych w tej książce.
Jednak to wizjonerstwo stanowi także wadę książki. „Marketing za przyzwoleniem” czytany dziś, opowiada o sprawach, które stają się coraz powszechniej znane i stosowane. Dlatego trudno w niej znaleźć coś naprawdę odkrywczego. Wniosek z tego jeden – ta książka trafia do polskiego czytelnika zdecydowanie za późno. -
admonkey.pl agnieszka, 2014-01-28
Marketing za przyzwoleniem, czyli jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów. Brzmi ciekawie, prawda? Niestety zachęcający opis i tematyka książki nie ma odzwierciedlenia w jej zawartości.
Każdy marketer spotkał się w swoim życiu zawodowym z zarzutem, że jego działania opierają się na "mydleniu ludziom oczu w irytujący sposób po to, by sprzedać nieciekawy produkt". Seth Godin nazywa takie poczynania marketingiem przeszkadzającym, stanowiącym gorszą wersję unowocześnionego marketingu za przyzwoleniem. Ten natomiast, w jego ocenie, jest receptą na niską sprzedaż i problemy wizerunkowe.
Czytając tę książkę można mieć czasem wrażenie, że jest ona niczym innym jak marketingowym odpowiednikiem Harry'ego Pottera. Kwestionowanie zasadności tradycyjnych rozwiązań marketingowych, wieszczenie upadku mass media, czy sugerowanie, iż najlepszą metodą promocji jest wysyłanie indywidualnych listów do odbiorców - to wszystko brzmi jak streszczenie pozycji fantasy. Jedynym usprawiedliwieniem jest fakt, że książka w oryginale pojawiła się w 1999 roku - przetłumaczona 15 lat później i wydana w Polsce zdecydowanie traci na wartości szczególnie w tak dynamicznej dziedzinie, jaką jest marketing.
Treść zawarta w ponad 200 stronicowej książce bez problemu mogłaby zostać skondensowana do niezbyt obszernego artykułu - jej założenia są dość proste i zrozumiałe, a autor ma chwilami problem z określeniem odbiorcy swojego dzieła - momentami zwraca się do doświadczonego marketera, który powinien spróbować innych rozwiązań, innych razem do konsumenta nieświadomego marketingowych trików. Wszystko to powoduje, że ceniony autor staje się niewiarygodny i zniechęca do dalszej lektury.
"Marketing za przyzwoleniem" ma oczywiście również swoje plusy. Ciekawostkę stanowi historia pochodzenia słowa SPAM, szeroko omówione programy lojalnościowe i skuteczność ich poszczególnych odmian (w tym przypadku problematyka jest wciąż aktualna) oraz przykłady znanych firm, które swego czasu popełniły błędy, za które musiały słono zapłacić. Książkę czyta się szybko i dość przyjemnie, a powtarzana stale mantra "klientowi nie należy się narzucać" być może skłoni do refleksji osoby, które rozważały w najbliższym czasie masowe działania promocyjne skierowane do zupełnie przypadkowych odbiorców.
Pozycja Setha Godina była z pewnością nowatorska kilkanaście lat temu, teraz może co najwyżej wywołać uśmiech na twarzy i refleksję, że jednak nie wszystkie tendencje w marketingu są możliwe do przewidzenia. Lektura ta może stanowić odmianę dla innych pozycji marketingowych przez wzgląd na lekki język i inne spojrzenie na problematykę. Ktoś kto jednak pokłada w niej większe nadzieje, będzie srogo zawiedziony. -
ksiazka-online.pl 2014-01-05
Seth Godin w książce “Marketing za przyzwoleniem” poszerza moje horyzonty jeśli idzie o sposoby dotarcia do klientów. Okazuje się bowiem, że nie tylko plemiona i dziwni są ważni (czytaj: “Wszyscy jesteśmy dziwni”) ale również sposób dotarcia do nich.
Wielu ludzi narzeka na długość reklam na Polsacie. Masa kawałów powstała na ten temat. Telewizja publiczna chciałaby przerywać filmy dawką marketingu jednak nie ma na to społecznego (i prawnego?) przyzwolenia. Reklamy zasłaniające bloki czy postawione w nieodpowiednich miejscach również nie cieszą się sympatią. Czy więc odnoszą skutek w postaci sprzedanego produktu?
Godin twierdzi, że nie. Przeszkadzanie jest jedną z czynności, której nie nawidzą ludzie. Chcą się spokojnie wyspać, obejrzeć film czy pojść na spacer. Przeszkadzanie w tych czynnościach nie jest mile widziane.
A gdyby tak umiejętnie i kulturalne przeszkadzać? – pyta Godin podając przykłady. Okazuje się, że można osiągnąć więcej będąc kulturalnym niż robiąc dużo hałasu o nic.
Pisze więc Godin o pięciu stopniach przyzwolenia. dlaczego trzeba pracować nad przyzwoleniem jeszcze bardziej niż nad samym produktem? Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem?
Przykłady zawarte w książce każą sądzić, iż “przyzwolenie” to jeden z lepszych kluczy na dotarcie także do polskich odbiorców. -
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2014-01-13
To poradnik - zgodnie z podtytułem -podpowiadający, jak zmienić obcych ludzi S w znajomych, a znajomych w klientów. Seth Godin - autor największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu - namawia do tego, by zerwać z tradycyjnym marketingiem, zwykle irytującym klienta, któremu narzucamy się z niechcianymi produktami. Tytułowy „marketing za przyzwoleniem" to podsuwanie zachęt, które skłonią konsumenta do dobrowolnego zaakceptowania propozycji oferenta. To dobry początek do nawiązania trwałych relacji, wzbudzenia zaufania do prezentowanej marki i zwiększenia szans na sprzedaż. Przekonali się już o tym w American Arlines, Amazon.com czy Yahoo. Specjaliści tych firm, stosując metody marketingu za przyzwoleniem, zwiększyli obroty reprezentowanych przedsiębiorstw (i własne dochody!), osiągając sukces. Pora więc, by także na własnym froncie walki o klienta starać się zyskać jego przyzwolenie i uczynić wszystko, by on sam zapoczątkowywał proces komunikacji.
-
Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2014-01-07
Koniec z namolnym marketingiem
Dzień dobry, czy rozmawiam z osobą decyzyjną To klasyczny początek rozmowy w nurcie „marketingu namolnego". W naszej branży początek może brzmieć inaczej, ale atmosfera jest podobna. Jedna strona w sposób mniej lub bardziej otwarty chce coś „wcisnąć", a druga się wykręcić i jak najszybciej wrócić do własnych spraw.
Seth Godin, światowej sławy marketingowiec i autor wielu bestsellerów z tej dziedziny, ogłasza ostateczny koniec „marketingu przeszkadzającego". W swojej książce pisze, jak realizować strategię „marketingu za przyzwoleniem". Pokazuje, jak tworzyć przyjacielskie relacje z potencjalnymi klientami, które sprawią, że sprzedaż stanie się przyjemnością, a nie aktem przemocy psychologicznej. To świetnie się sprawdza zarówno w dużych koncernach, jak i niewielkich firmach rodzinnych.
Niestety - większość Polaków nie cierpi agentów ubezpieczeniowych i doradców finansowych. Ale może bardzo lubić ciebie, jeśli przestaniesz być w ich oczach agentem, a staniesz się kimś sympatycznym i dzielącym te same wartości, co oni. Pewnie wiesz, że tak właśnie działają najlepsi sprzedawcy w naszej branży. Niejednokrotnie stają się wręcz przyjaciółmi rodziny.
Jak przygotować strategię marketingową, która zamieni „wkurzonych klientów" na „rozentuzjazmowanych znajomych" W jaki sposób możesz wykorzystać internet, żeby wzmacniać relacje oparte na zaufaniu i akceptacji O tym wszystkim przeczytasz w książce Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów. Książkę czyta się szybko. Jej zaletą są zwięzłość i konkretne przykłady, które pozwalają zrozumieć, na czym polega „marketing za przyzwoleniem" i jak można go zastosować we własnym biznesie. Być może wydaje ci się, że za działania marketingowe odpowiada departament marketingu twojej firmy, a nie ty. Masz rację, tylko do pewnego stopnia. W nowoczesnej gospodarce odpowiada praktycznie każdy -od recepcjonisty, po prezesa. Ty również. Jeśli będziesz stosował narzędzia marketingowe świadomie, wyjdziesz na tym zdecydowanie lepiej niż udając, że marketing to nie twoja działka.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5644-8, 9788324656448
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-12-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5645-5, 9788324656455
- Data wydania ebooka:
-
2013-12-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 13141
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
Słowo wstępne (7)
Wstęp (13)
1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)
2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły działać (35)
3. Ewolucja masowej reklamy (47)
4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)
5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)
6. Pięć stopni przyzwolenia (91)
7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)
8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)
9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)
10. Analizy przypadków (161)
11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)
12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)
Podziękowania (231)
Oceny i opinie klientów: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Seth Godin (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(1)
(1)
(1)
(0)
Data dodania: 2014-01-16 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-03-24 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Max,
Data dodania: 2014-12-18 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maupa,
Data dodania: 2014-01-12 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii