Komunikacja marketingowa (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Wiktor Jan W.
Okładka książki Komunikacja marketingowa
Okładka książki Komunikacja marketingowa

Tył okładki książki Komunikacja marketingowa

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
376
Druk:
oprawa miękka

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.

Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.



Wiktor Jan W.

Zamknij

Wybierz metodę płatności