ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Czym jest marketing (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Silk Alvin J.
Okładka książki/ebooka Czym jest marketing

Okładka książki Czym jest marketing

Okładka książki Czym jest marketing

Okładka książki Czym jest marketing

Wydawnictwo:
Dom Wydawniczy REBIS
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
240
Druk:
oprawa twarda

Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.

Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:

zachowania konsumenta
segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
opracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta

Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalność handlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.



Silk Alvin J.

Zamknij

Wybierz metodę płatności