Małgorzata Kita, Iwona Loewe - książki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
-
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
-
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
-
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
-
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
-
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
-
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
-
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
262 strategie marketingowe
-
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
-
Biblia e-biznesu
-
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów
-
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog
-
Zbuduj markę artystyczną w zgodzie ze sobą. Zainspiruj się kursoksiążką i pokonaj mit głodującego artysty
-
Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy)
-
Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych
-
Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media
-
Jak ,,sprzedać" miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym
-
Organizacja konferencji naukowych
-
Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm?
-
Literatura doby Internetu. Interaktywność i multimedialność tekstu
-
Literatura i reklama w Niemczech
-
Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe
-
Opinia publiczna
-
Przemiany wiedzy w cyberkulturze. Badania nad kulturą, komunikacją, wiedzą i mediami
-
Informacja i komunikacja. Seria MUTACJE KAPITALIZMU
-
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0
-
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
-
Studia o mediach, kulturze i komunikacji
-
Cykle życia publikacji naukowych warunkowane praktyką cytowania piśmiennictwa
-
"Już nie Żydowica, a ocalona". Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych
-
Zarządzanie procesami biznesowymi przedsiębiorstwa - organizacja i digitalizacja
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Marketing 5.0 Technologie Next Tech
-
Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie
-
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
-
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej
-
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów
-
Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie
-
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta
-
Co chce wiedzieć klient?
-
Gry w komunikacji
-
New Media Behind the Iron Curtain. Cultural History of Video Microcomputers and Satellite Television in Communist Poland
-
"Cóż tam, panie, w polityce?" Czyli o wzajemnym postrzeganiu dziennikarzy i polityków w mediach
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Rwący nurt mediów. Mediocen - nowa faza mediatyzacji życia społecznego. Pisma z lat 2012-2020
-
Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji
-
Relacje media konteksty
-
Retoryka mediów Retoryka w mediach
-
Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką
-
Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów
-
Systemy medialne krajów bałkańskich
-
Europa Obywateli? Proces komunikowania politycznego w Unii Europejskiej
-
Lekcja Modzelewskiego
-
Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice
-
Media w Zagłębiu Dąbrowskim. Tradycje i współczesność
-
Prasa w systemie politycznym Drugiej Rzeczypospolitej (1918-1939)
-
Brzmienie Holocaustu. O reprezentacjach Zagłady w sztuce radiowej
-
Nieruchomościowe seppuku, czyli jak zabić ofertę
-
E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy
-
Zwinny talent. Dziewięć kluczowych zasad wyboru pracowników, którzy przetrwają nadchodzące zmiany
-
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne
-
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta
-
Język w prasie. Antologia
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
-
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
-
Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
-
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
-
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
-
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
-
Polski e-konsument - typologia, zachowania
-
Godzina dziennie z Facebook marketingiem
-
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
-
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
-
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
-
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
-
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
-
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
-
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
-
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
-
Książeczka zdrowia copywritera
-
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
-
Badania marketingowe w małej firmie
-
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
-
Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw
-
FACEBOOK MARKETING. Profil Na Facebooku!
-
INSTAGRAM MARKETING
-
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
-
TIKTOK MARKETING! Jak Promować Siebie, Polecać Biznes I Sprzedawać Produkty Na TikToku?
-
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
-
Nowe media w PRL