Małgorzata Kita, Iwona Loewe - książki
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouT...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące teg...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod w...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne tal...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez inte...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotam...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nada...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opa...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Nie tylko „zwykli”, prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego ś...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał. I wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji firmy jako pracodawcy wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, a...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Wszystkiego o tym, co musisz wiedzieć o tworzeniu kursów internetowych i sprzedaży online, dowiesz się z tej książki. Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Czasowo niedostępna
-
O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zale...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją....
- Druk
(29.91 zł najniższa cena z 30 dni)29.91 zł
39.90 zł(-25%) -
Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezz...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowod...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach i...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
- Audiobook CD
Czasowo niedostępna
-
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauw...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wie...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Głównym celem badań jest identyfikacja czynników i powiązań istotnych w procesie pozytywnego odziaływania komunikacji marketingowej online na angażowanie się młodych konsumentów w markę, a następnie p...
-
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjny...
-
The prepared scientific monograph entitled The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions is an attempt to further exemplify social inn...
-
W tomie poruszono ważne zagadnienia polsko-słoweńskiego dialogu międzykulturowego, zwracając uwagę na jego wielotorowość. Prezentowane teksty, zgromadzone w pięciu częściach, z których każda dotyczy i...
-
Budowanie fundamentów marki artystycznej to złożone przedsięwzięcie. Dlatego opracowałam kursoksiążkę, która poprowadzi Cię przez niezbędne kroki w procesie budowania marki artysty. Dzięki temu stworz...
- PDF + Epub
-
Publikacja Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy) ma pomóc tym, którzy chcą posługiwać się feminatywami i osobatywa...
-
Monografia dotyczy zagadnień nieczęsto podejmowanych w polskiej literaturze naukowej, a ważnych z punktu widzenia społeczności akademickiej. Jak zostało to zaznaczone we wstępie publikacji, podjęta pr...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
22.45 zł(-56%) -
Publikacja porusza tematykę związaną z public relations dolnośląskich uzdrowisk, budowaniem ich wizerunku i tożsamości. Poznamy również historię i funkcjonowanie uzdrowisk oraz gości ich odwied...
-
Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurenc...(30.00 zł najniższa cena z 30 dni)
19.62 zł
30.00 zł(-35%) -
Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych sta...(23.33 zł najniższa cena z 30 dni)
10.90 zł
27.45 zł(-60%) -
Przede wszystkim dowiesz się od czego zacząć i tego co najistotniejsze, jeśli chodzi o koszty produkcji filmowej na potrzeby video marketingu w firmie....
- PDF + Epub + Mobi
(33.15 zł najniższa cena z 30 dni)33.15 zł
39.00 zł(-15%) -
Autorka książki wnikliwie przedstawia aktualny obraz literatury Internetu wraz z szerokimi odwołaniami do tradycji kultury, a także pokazuje najnowsze zjawiska literackie na przykładzie różnoro...(15.00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
15.00 zł(-54%) -
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skraj...
- PDF + Epub + Mobi
(14.00 zł najniższa cena z 30 dni)6.90 zł
14.00 zł(-51%) -
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych k...
-
W erze „fake newsów” i „postprawdy” dzieło Waltera Lippmanna to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy troszczą się o stan demokracji „Opin...
- Epub + Mobi
-
Seria: Media i Kultura (2), ISSN 2719-9789 Obecność nowych technologii i mediów w życiu codziennym współczesnego człowieka wpływa nie tylko na kulturę, komunikację i relacje...(63.93 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
79.91 zł(-91%) -
Dominique Wolton, Informacja i komunikacja Przełożył Marcin Frybes Redakcja naukowa Małgorzata Jacyno Informacja to nie komunikacja. To komunikacja, a nie informacja stanowi dziś prawdzi...(22.07 zł najniższa cena z 30 dni)
24.08 zł
25.20 zł(-4%) -
RECENZJA NAUKOWA dr hab. Łukasz Guzek, prof. ASP dr hab. Aneta Pawłowska, prof. UŁ PROJEKT OKŁADKI I ILUSTRACJE Dorota Sobota SOCIAL NET ART Pomnażające się obrazy stały się nieo...(59.00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.90 zł
59.00 zł(-58%) -
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trend...
- Epub + Mobi
(63.93 zł najniższa cena z 30 dni)38.90 zł
79.91 zł(-51%) -
Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekst&oac...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.85 zł
25.20 zł(-25%) -
Książka porusza tematykę fenomenu kultury i praktyk cytowań literatury kultywowanych w społecznościach naukowych. Przedstawia wyniki autorskich badań w poszczególnych nurtach składających się n...(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
54.90 zł(-87%) -
Opowieść jest kobietą. Zamkniętą w audialnej ekspresji, w historii, snutą brzmiącym słowem, muzyką i ciszą. Otwartą na udźwiękowione świadectwo i utrwalenie pamięci. „Już nie Żydowica, a ocalona...(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
19.95 zł(-60%) -
Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współcz...
- Epub + Mobi
(29.67 zł najniższa cena z 30 dni)29.67 zł
34.90 zł(-15%) -
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorc&...
-
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej główn...
- Epub + Mobi
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)24.90 zł
49.90 zł(-50%) -
Komunikacja naukowa (science communication), definiowana jako przekazywanie treści naukowych szerokiej grupie odbiorców, przeszła długą drogę – od jednokierunkowego przekazu, polegającego...
-
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, prze...(21.21 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
24.95 zł(-60%) -
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techni...
-
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w ni...
-
Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publ...
-
Jeśli chcesz poznać tajniki przywództwa i zarządzania sprawdzone przez ludzi morza w ekstremalnych sytuacjach - ta książka jest dla Ciebie....
- Epub + Mobi
(33.92 zł najniższa cena z 30 dni)33.85 zł
39.90 zł(-15%) -
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwij...(21.21 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
24.95 zł(-60%) -
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śred...
- Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)24.90 zł
49.90 zł(-50%) -
Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawn...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.90 zł
39.00 zł(-36%) -
During the years of the Polish People’s Republic, Poles were cut off from the western world. Travel was restricted, as was access to out- side culture and goods. This unique situation led to a p...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
22.45 zł(-56%) -
Z recenzji dr hab. Agnieszki Szymańskiej: „Niniejsza książka jest przede wszystkim bardzo obszernym studium przekazu polskich mediów w kluczowym dla (…) sytuacji w Polsce roku w...
-
W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, ...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
„Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesa...
- PDF + Epub + Mobi
(25.00 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
25.00 zł(-60%) -
Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa naszą epokę „płynną nowoczesnością”, to „płynność” ta obejmuje także – a może przede...(8.86 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
12.00 zł(-42%) -
Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki naukowe, jak i instytucje różne...(23.19 zł najniższa cena z 30 dni)
19.90 zł
29.00 zł(-31%) -
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od sł...(23.20 zł najniższa cena z 30 dni)
19.90 zł
29.00 zł(-31%) -
Hiszpania to niezwykle fascynujący tygiel kultur i języków, choć z perspektywy państwa unitarnego nie do końca zdajemy sobie sprawę z tej różnorodności. Hasłem, które wskazuje jed...(42.98 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
54.90 zł(-87%) -
"Oddajemy do rąk Czytelników publikację Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów, która stanowi pokłosie ogólnopolskiej konferencji naukowej przygotowan...(18.70 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
22.00 zł(-69%) -
"(…) Zgodnie z koncepcją Daniela Hallina i Paolo Manciniego, przedstawioną w pracy Camparing Media Systems: Three Models of Media and Politics (Cambridge 2004), media masowe w krajach połu...(17.67 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
24.20 zł(-71%) -
"Komunikowanie w UE jest problemem złożonym, dlatego też nieodzownym dla tego typu studium wydaje się podejście interdyscyplinarne. W pracy zostały zawarte refleksje z zakresu nauk politycznych i...(39.10 zł najniższa cena z 30 dni)
12.90 zł
46.00 zł(-72%) -
Karol Modzelewski, z profesji historyk, napisał autobiografię polityczną. Określił ją sucho jako „sprawozdanie z własnych doświadczeń w życiu publicznym połączone z odrobiną autorefleksji”...(9.35 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
11.00 zł(-37%) -
"(...) Oddajemy do rąk Szanownych Czytelników pracę zbiorową Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice, poświęconą dziejom komunikacji społecznej w minionym, jakże ważnym dla rozw...(24.65 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
29.00 zł(-73%) -
(…) Książka stanowi pokłosie badań regionalistycznych nad przeszłością i teraźniejszością mediów zagłębiowskich, prowadzonych przez autora w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społe...(11.61 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
15.90 zł(-57%) -
(…) Publikacja T. Mielczarka zawiera bogactwo informacji odnoszących się do dziejów prasy i partii politycznych okresu II Rzeczypospolitej. Będzie ona przydatna dla studentów poli...(16.86 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
23.10 zł(-70%) -
Jak pisze Jacek Leociak: „reprezentować” – to czynić na powrót obecnym. Twórcy sztuki audialnej podejmują próby uobecniania ocalałych i ofiar Szoa, a artystyczne...(14.86 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
19.95 zł(-60%) -
Czy wiesz, że 97% ofert wynajmu i sprzedaży nieruchomości zawiera 15 błędów, odstraszających klientów w ciągu pierwszej minuty? Nie zabijaj ofert znoszących złote jajka! &nbs...
-
Prowadzisz firmę, jesteś specjalistą od marketingu, UX, programistą, copywriterem… to może czas porządnie przysiąść i poznać e-commerce od podszewki? Przedstawiam unikalne opracowanie, w kt&...
- PDF + Epub + Mobi
-
Pierwsza na polskim rynku książka, która mówi, jak krok po kroku przeprowadzić proces skutecznej rekrutacji pracownika. Uznany na całym świecie ekspert HR odkrywa tajemnice swojego warsztatu....
- Epub + Mobi
(50.15 zł najniższa cena z 30 dni)50.15 zł
59.00 zł(-15%) -
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyc...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
21.00 zł(-67%) -
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psyc...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.23 zł
69.00 zł(-33%) -
Małgorzata Kita, profesor doktor habilitowana, pracuje w Katedrze Międzynarodowych Studiów Polskich Uniwersytetu Śląskiego. Zainteresowania badawcze: współczesna polszc...(39.02 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
49.90 zł(-86%) -
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać — zwię...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Przez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozk...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości mark...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Zbuduj BIZNES oparty na REKOMENDACJACH...
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób n...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Naucz się naprawdę korzystać z marketingu opartego na danych. Żyjemy w czasach cięcia budżetów, a budżety marketingowe często jako pierwsze idą pod nóż. Dlaczego? Ponieważ gdy przedstawiciele kierowni...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Z...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebr...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl, Money.pl — te nazwy weszły już do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszą nam w pracy i czas...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy sto...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwo...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezw...
- Druk
Niedostępna
-
Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł ...
- Druk
Niedostępna
-
Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do ry...
- Druk
Niedostępna
-
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Two...
- Druk
Niedostępna
-
Książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia....
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Niezależnie od tego, czy znasz się na obsłudze sprzętu multimedialnego, czy też nie, bez względu na to, czy jesteś uczniem, studentem, wykładowcą, czy też pracownikiem, przed którym zostało postawione...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści „ku przestrodze” został wz...
- Druk
Niedostępna
-
Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty....
- Druk
Niedostępna
-
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca....
- Druk
Niedostępna
-
Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typow...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję....
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umie...
- Druk
Niedostępna
-
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejśc...
Niedostępna
-
Facebook jest obecnie NR1 jeśli chodzi o działania marketingowe, jest wręcz centrum dowodzenia. Dlatego w tym poradniku znajdziesz zestaw 30 taktyk, które możesz od ręki zastosować w swojej dzi...
Niedostępna
-
Jeśli zawiodły Cię wszelkie metody działania na IG, to mam dla Ciebie konkretną propozycję! Ponad 40 rozwiązań, dzięki którym wystrzelisz swoją instagramową działalność na zupełnie nowe tory. T...
Niedostępna
-
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Ma...
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Jesteś osobą, która działa online i ma problem z promowaniem siebie, polecaniem biznesu oraz sprzedażą produktów? Ten poradnik jest adresowany do marketerów, branży kryp...
Niedostępna
-
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie...
Niedostępna
-
Polska Rzeczpospolita Ludowa niosła na swoich sztandarach hasła postępu. Czy udało się je realizować w czasach niespotykanego wcześniej rozwoju technik komunikacyjnych i narodzin nowych mediów,...
Niedostępna