Maciej Dutko - książki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
-
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
Konwersja w e-commerce
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
Sprzedaż jest sexi
-
Handlowanie to gra
-
Jak sprzedawać?
-
Becoming a Microsoft Dynamics 365 Marketing Functional Consultant. Learn to deliver enterprise marketing solutions and insights to exponentially grow your business
-
Logistyka zaopatrzenia. Skrypt akademicki. Cz. 1. Wykład
-
Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne
-
Co chce wiedzieć klient?
-
Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie
-
Oddziaływanie samorządów gminnych na kształtowanie lokalnych warunków rozwoju. Studium województwa małopolskiego
-
Instruktaż stanowiskowy handlowca - na jakie zagadnienia zwrócić szczególną uwagę (e-book)
-
Wyzwania bezpieczeństwa wewnętrznego. Wybrane aspekty bezpieczeństwa lokalnego
-
Liberalizacja handlu międzynarodowego a środowisko przyrodnicze. Przykład Unii Europejskiej
-
Wymiary Logistyki - Ujęcie systemowe. Tom 51
-
Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?
-
Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i Papier
-
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
-
Finanse i polityka gospodarcza. Wybrane aspekty. Tom 43
-
Ocena prawna i kryminalistyczna przestępczości komputerowej
-
Work, Enterprise, Career in the English Language, Literature and Culture
-
Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46
-
Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu
-
Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces
-
Green Project Funding
-
Green Urban Regeneration Projects
-
Liberalizacja i protekcjonizm we współczesnym handlu międzynarodowym
-
Money, Banks and Business in British and American Literature, Culture and Language
-
New Models of Urban Entrepreneurship. Context for Development
-
Planning and Management in Eco-cities
-
Rynki finansowe a gospodarka realna - aktualne wyzwania. Tom 39
-
Negocjacje
-
Procesy rozwojowe przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce
-
Rynki finansowe i gospodarka w warunkach zmiennej koniunktury. Tom 32
-
Kapitalizm współczesnych Niemiec
-
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. Tom 28
-
Pośrednictwo finansowe a rozwój gospodarczy
-
Rozwój zintegrowany. Warunki, wymiary, wyzwania
-
Stosunki handlowe Unii Europejskiej z państwami trzecimi na przykładzie USA, Chin i Rosji
-
Sytuacja finansowa śląskich przedsiębiorstw w dobie kryzysu
-
Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność - nowe wyzwania w zarządzaniu organizacją. Tom 19
-
Znaczenie kultury i instytucji dla gospodarki ChRL
-
Oddziaływanie globalnego kryzysu finansowego. Perspektywa przedsiębiorstwa
-
Ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarządzanie turystyką zrównoważoną
-
Gospodarka - nowe perspektywy po kryzysie
-
Kraje rozwijające się Azji Południowo-Wschodniej i ich wpływ na rozwój gospodarczy Polski
-
Modele rozwoju gospodarczego dla Polski w dobie integracji europejskiej i globalizacji
-
Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki?
-
Globalizacja a konkurencyjność w gospodarce światowej
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 1. INFRASTRUKTURA GOSPODARCZA - POJĘCIE, ROZWÓJ, ZNACZENIE
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 2. PROJECT FINANCE W INWESTYCJACH INFRASTRUKTURALNYCH
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 3. FORMY FINANSOWANIA PRZEZ KAPITAŁ PRYWATNY PROJEKTÓW INFRASTRUKTURALNYCH NA ZASADACH PROJECT FINANCE
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 4. ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW PRYWATNYCH PROJEKTÓW INFRASTRUKTURALNYCH
-
Tendencje i uwarunkowania rozwoju finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych
-
Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając ""na odległość"" osiągać sukcesy sprzedażowe
-
Tajniki rozmowy sprzedażowej w MLM
-
Jak z jednego klienta mieć dziesięciu?
-
Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?
-
Wygraj klienta
-
Sprzedaż albo śmierć!? Antyporadnik
-
E-biznes do Kwadratu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
-
Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw
-
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem
-
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
-
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
-
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
-
Przepis na sprzedaż
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
-
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
-
Podręcznik profesjonalnego handlowca
-
Kup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść sukces
-
Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach
-
Przemiana błękitnego oceanu
-
Twój Ruch!
-
Nieruchomości. Umowa o pośrednictwo chroniąca interesy przedsiębiorcy i prawa konsumenta
-
Falowanie aktywności gospodarczej. Przypadek polski
-
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie
-
Go-Givers. Rozdawcy sprzedają więcej
-
Techniki sprzedaży towarów i usług
-
Pozyskiwanie klienta
-
Go-Givers rozdawcy sprzedają więcej