Techniki sprzedaży towarów i usług
- Autor:
- Magdalena Dąbrowska
- Wydawnictwo:
- C. H. Beck
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 24
-
PDF
Opis książki: Techniki sprzedaży towarów i usług
Książka w formacie pdf, omawiająca metody prowadzące do zwiększenia sprzedaży towarów oraz usług. Publikacja będzie pomocna przy przygotowywaniu się do rozmowy handlowej, budowaniu pozytywnego wizerunku na linii sprzedający-klient, próbach radzenia sobie z oporem klienta. Porady poparto praktycznymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie tematu.
Wybrane bestsellery
-
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same skł...
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka "Techniki sprzedaży towarów i usług" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Techniki sprzedaży towarów i usług" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Techniki sprzedaży towarów i usług" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-255-0170-9, 9788325501709
- Data wydania ebooka:
- 2008-03-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Kategorie:
Sprzedaż
C. H. Beck - inne książki
-
Zbiór najważniejszych informacji dotyczących stawki WIBOR z autorską interpretacją znaczenia tego wskaźnika. Książka zawiera przejrzyste wytłumaczenie przepisów wynikających z rozporządzenia BMR oraz wskazanie sposobów postępowania w postaci przykładów.(109.65 zł najniższa cena z 30 dni)
109.65 zł
129.00 zł(-15%) -
Monografia dotyczy ważnego tematu rozwoju zrównoważonego. Oryginalność publikacji polega na ujęciu rozwoju zrównoważonego w kontekście czterech perspektyw - zjawisk makroekonomicznych, rozwoju rynków, ekonomii społecznej i aspektów zarządzania.
Zrównoważony rozwój jako trend kształtujący współczesną gospodarkę Zrównoważony rozwój jako trend kształtujący współczesną gospodarkę
(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu celów biznesowych przez wszystkich uczestników, a także przyciąganie...
Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji
(101.15 zł najniższa cena z 30 dni)101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia poświęcona problematyce podejścia przedsiębiorstw do realizacji procesów innowacyjnych w myśl koncepcji innowacji oszczędnych (ang. frugal innovations).
Innowacje oszczędne. Dojrzałość koncepcji w Polsce a bezpieczeństwo przedsiębiorstw Innowacje oszczędne. Dojrzałość koncepcji w Polsce a bezpieczeństwo przedsiębiorstw
(101.15 zł najniższa cena z 30 dni)101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem "delikatną" sferę społeczną...
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Książka przedstawia w sposób kompleksowy węzłowe aspekty i problemy badawcze zarządzania procesowego. Publikacja została ukierunkowana na procesy wytwórcze, jakie generalnie występują w działalności gospodarczej.(101.15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Kompleksową monografia traktująca o podejmowaniu decyzji emerytalnych, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji osób indywidualnych w odniesieniu do wieku zakończenia aktywności zawodowej i momentu przejścia na emeryturę. Jest przy tym pozycją bardzo...
Behawioralne uwarunkowania decyzji o przejściu na emeryturę Behawioralne uwarunkowania decyzji o przejściu na emeryturę
(101.15 zł najniższa cena z 30 dni)101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Ideą przyświecającą powstaniu monografii było pokazanie relatywnie nowego podejścia do inwestycji na rynku finansowym. W swojej pracy Autorka zbadała czynniki zróżnicowania inwestycji społecznie odpowiedzialnych, kierowała się przy tym głównie...
Inwestycje społecznie odpowiedzialne. Typologia krajów europejskich Inwestycje społecznie odpowiedzialne. Typologia krajów europejskich
(101.15 zł najniższa cena z 30 dni)101.15 zł
119.00 zł(-15%) -
Celem monografii jest wskazanie wpływu zmieniającej się struktury rynku na rozwój kredytu bankowego, w kontekście relacji między sektorem finansowym a gospodarką realną. Wiele miejsca poświęcono nowym konkurentom działającym na rynku kredytowym...
Kredyt w zmieniającej się strukturze rynkowej sektora bankowego - nowe techniki nowe wyzwania Kredyt w zmieniającej się strukturze rynkowej sektora bankowego - nowe techniki nowe wyzwania
(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
W monografii, obok treści teoretycznych, dotyczących wyceny przedsiębiorstw oraz specyfiki ubezpieczycieli w kontekście szacowania ich wartości, przedstawiono uniwersalne rozwiązanie modelowe, objaśniające proces wyceny przedsiębiorstw...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Techniki sprzedaży towarów i usług Magdalena Dąbrowska (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.