ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Roszczeniowy klient (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Roszczeniowy klient

Okładka książki Roszczeniowy klient

Okładka książki Roszczeniowy klient

Okładka książki Roszczeniowy klient

Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
10
     PDF

Ebook

12,72 zł
9,71 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jak mówić NIE i nie tracić klientów? _x000D_Na pewno świetnie radzisz sobie z dobrymi klientami. Klientami, którzy się nie kłócą i nie mają problemów. Możliwe też, że potrafisz radzić sobie z klientami, którzy nie przychodzą do Ciebie zadowoleni, mają problem i potrzebują specjalnego traktowania. Ale nawet najlepszy handlowiec i najbardziej spokojna osoba na świecie może nie wytrzymać purpurowego ze złości klienta, który wyzywa ją od beznadziejnych idiotów, marnujących pieniądze firmy i czas jej klientów. _x000D_ Wezwę ochronę i będzie po kłopocieOczywiście to rozwiąże sprawę w danej chwili, Ty będziesz mógł wyjść na papierosa, uspokoić się, a wieczorem najprawdopodobniej zapomnisz o całej sprawie. Ale firma straci klienta, a w dzisiejszych czasach prawdopodobieństwo, że wyrzucony klient rozniesie dobre wieści o Twojej firmie w Internecie jest bardzo duże. I wiesz co? Tak wściekły klient prawdopodobnie zapamiętał Twoje nazwisko i nie omieszka go podać w swojej radosnej korespondencji z internautami.W takim razie wysłucham go i będzie po kłopocieTo akurat dobre rozwiązanie. Dobre wtedy, kiedy marzysz o zawale po n-tym kliencie, któremu dasz się obrażać. Nie zawsze musisz przyznawać klientowi rację i zgadzać się ze wszystkim co mówi. Co ważniejsze ; możesz otwarcie powiedzieć klientowi nie i nie tylko go uspokoić, ale też sprawić, że zostanie z Twoją firmą na lata (i nie będzie więcej na Ciebie krzyczał)! Wystarczy, że poznasz 6 naprawdę prostych technik radzenia sobie z trudnym klientem.Czy wiesz, że w ciągu jednego dnia, możesz poznać i opanować najbardziej skuteczne i sprawdzone metody radzenia sobie z każdym, nawet najbardziej agresywnym klientemSzefowie działów sprzedaży największych firm zaczynali jako handlowcy i pracownicy BOK. Sukces osiągnęli dzięki znajomości technik radzenia sobie z każdym klientem. I nie mówię tu o zwykłym radzeniu sobie. Mówię o technikach, które pozwalają jednocześnie zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów. Technikach, które dają efekty zauważalne dla Twoich przełożonych. Technikach, które zaoszczędzą Ci wiele stresu i jednocześnie popchną Cię do góry na drabinie sukcesu. Technikach, które możesz poznać już dziś, dzięki wyjątkowej publikacji Jak mówić ‘nie’ i nie tracić klientów._x000D_
Mirosław Smoczyński

Zamknij

Wybierz metodę płatności