Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 280
- Czas nagrania:
- 6 godz. 33 min.
- Czyta:
- Cezary Morawski
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
- Audiobook CD
Opis książki: Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.
Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.
- Wspieraj swój zespół
- Zbuduj autorytet lidera
- Motywuj sprzedawców
- Ucz się na przykładach z polskiego rynku
Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach — każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką.
Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH
Kliknij, żeby powiększyć obrazek:
Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl
Wybrane bestsellery
Robert Zych - pozostałe książki
Onepress - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż Robert Zych (23)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(23)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Luiza,
Data dodania: 2019-07-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
dds,
Data dodania: 2019-07-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karoll,
Data dodania: 2019-04-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-01-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-01-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karola Nowicka,
Data dodania: 2019-01-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
K.D.,
Data dodania: 2017-02-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz ,
Data dodania: 2016-12-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna Harmon,
Data dodania: 2016-10-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz Staniszewski,
Data dodania: 2016-09-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kuba, Sprzedawca
Data dodania: 2016-07-10 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krystyna Fander,
Data dodania: 2016-01-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej S. , .
Data dodania: 2016-01-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-12-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
ds@sas.pl
Data dodania: 2015-08-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anonim,
Data dodania: 2015-08-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Fiillip,
Data dodania: 2015-08-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krystian Wójcicki, Menadżer sprzedaży
Data dodania: 2015-07-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-05-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kornelia Adamczak, dyrektor handlowy
Data dodania: 2015-04-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
gość,
Data dodania: 2015-03-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Fieder S., kierownik sprzedaży
Data dodania: 2015-03-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karol Andrzejewski, manager
Data dodania: 2015-02-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii