Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 280
- Czas nagrania:
- 6 godz. 33 min.
- Czyta:
- Cezary Morawski
- Druk:
- oprawa twarda
- 3w1 w pakiecie:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
- Audiobook CD
Opis książki: Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.
Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.
- Wspieraj swój zespół
- Zbuduj autorytet lidera
- Motywuj sprzedawców
- Ucz się na przykładach z polskiego rynku
Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach — każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką.
Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH
Kliknij, żeby powiększyć obrazek:
Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż Robert Zych (23)
(23)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
6 oceniona przez: Luiza, 2019-07-01
6 oceniona przez: dds, 2019-07-01
6 oceniona przez: Karoll, 2019-04-29
6 oceniona przez: 2019-01-31
6 oceniona przez: 2019-01-31
6 oceniona przez: Karola Nowicka, 2019-01-02
6 oceniona przez: K.D., 2017-02-27
6 oceniona przez: Tomasz , 2016-12-06
6 oceniona przez: Anna Harmon, 2016-10-31
6 oceniona przez: Grzegorz Staniszewski, 2016-09-20
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Kuba, Sprzedawca 2016-07-10
6 oceniona przez: Krystyna Fander, 2016-01-24
6 oceniona przez: Maciej S. , . 2016-01-18
6 oceniona przez: 2015-12-19
6 oceniona przez: ds@sas.pl 2015-08-29
6 oceniona przez: Anonim, 2015-08-21
6 oceniona przez: Fiillip, 2015-08-03
6 oceniona przez: Krystian Wójcicki, Menadżer sprzedaży 2015-07-16
6 oceniona przez: 2015-05-30
6 oceniona przez: Kornelia Adamczak, dyrektor handlowy 2015-04-27
6 oceniona przez: gość, 2015-03-19
6 oceniona przez: Fieder S., kierownik sprzedaży 2015-03-05
6 oceniona przez: Karol Andrzejewski, manager 2015-02-23
więcej opinii