Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Okładka książki/ebooka Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Okładka książki Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Okładka książki Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Okładka książki Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
200
Druk:
oprawa miękka

Książka

49,00 zł
41,07 zł

Dodaj do koszyka

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Książka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Zamknij

Wybierz metodę płatności