Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
- Autor:
- Dirk Zeller
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
Zastosuj skuteczne metody zarządzania czasem i zmień swoje życie na lepsze
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do odkładania pracy na później i optymalizowania swojej przestrzeni roboczej. Ponadto opisuje wypróbowane metody odzyskiwania cennych godzin, aby jak najlepiej wykorzystać każdą minutę dnia.
- Zacznij od prostych rzeczy. Poznaj trzy sekrety osobistej organizacji, wypisz swoje cele na kartce i poznaj wartość swojego czasu — schodząc aż do poziomu minuty.
- Czas jest kluczowy. Skup swoje wysiłki na odpowiednich zadaniach, określ priorytety, blokuj swój czas i przygotuj przestrzeń roboczą tak, aby sprzyjała wydajnej pracy.
- Być (w internecie) albo nie być. Dowiedz się, jak uniknąć czarnej dziury w postaci e-maili i mediów społecznościowych — i naucz się wykorzystywać najnowsze technologie do optymalizowania własnego czasu.
- Problemy z koncentracją. Staw czoła wyzwaniom związanym z zarządzaniem czasem w każdym obszarze swojego życia — od skłonności do odkładania pracy na później po rozmaite czynniki rozpraszające Twoją uwagę.
- Różne podejścia. Bez względu na to, czy jesteś asystentem administracyjnym, dyrektorem najwyższego szczebla czy kimś pomiędzy, poznaj metody działania właściwe dla Twojej pracy, które pomogą Ci w pełni wykorzystać każdą minutę dnia — aż w końcu ludzie zaczną się zastanawiać, jak Ty to robisz.
Z książki dowiesz się, jak:
- osiągać jeszcze więcej w ciągu dnia pracy
- porządkować swoją przestrzeń roboczą dla uzyskania optymalnej wydajności
- lepiej wykorzystywać czas podczas wyjazdów służbowych
- radzić sobie z czynnikami rozpraszającymi uwagę
- walczyć ze skłonnością do odkładania pracy na później
- pokonać przeszkody związane z zarządzaniem czasem,
- wydajnie pracować z domowego biura,
- radzić sobie z szefem, który ma skłonność do marnowania czasu,
- unikać największych złodziei czasu,
- nauczyć innych umiejętnego zarządzania czasem,
- używać technologii do tego, by doskonalić swoje umiejętności organizacyjne,
- wyrobić sobie pozytywne nawyki związane z zarządzaniem czasem — już dzisiaj.
Dirk Zeller jest autorem licznych książek na temat sukcesu, zarządzania czasem, wydajności, sprzedaży i równowagi życiowej. Napisał dziesięć bestsellerów, w tym Telephone Sales For Dummies i Success as a Real Estate Agent For Dummies.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego ...
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Relacja mistrz – uczeń, a następie mistrz – czeladnik była jednym z podstawowych elementów kształcenia zawodowego aż do początków zainicjowanej w Anglii rewolucji przemysłowej. Zadaniem ucznia, czyli przyszłego czeladnika, było precyzyjne odwzorowywanie wiedzy i doświadczenia mentora ...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
despite_your_books Mordal Daria
Nigdy nie sądziłam, że jedno zdanie sprawi, że będę miała motywację do robienia DOSŁOWNIE wszystkiego. Z książki możemy się dowiedzieć, jak lepiej zorganizować czas i mieć siłę, aby wykonać fe czynności. Ciekawym pomyślnym było również dodanie sytuacji z życia autora. Już przy pierwszym rozdziale wiedziałam, że książka bardzo mi się przy przed egzaminami ósmoklasisty. Zawiera wiele cennym wskazówek i rad, które są przydatne przy planowaniu. Serdecznie polecam każdemu, kto ma problemy z pogodzeniem szkoły z odpoczynkiem, organizacją i dyscypliną oraz osobom, które chcą zwiększyć swoją produktywność.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Successful Time Management For Dummies, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Joanna Sugiero
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2751-1, 9788328327511
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-02-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2752-8, 9788328327528
- Data wydania ebooka:
-
2023-02-20
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 56106
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- O książce (19)
- Ikony użyte w tej książce (20)
- Naiwne założenia (21)
- Poza tą książką (21)
- Co dalej? (21)
- Planowanie z wyprzedzeniem (25)
- Większy spokój (26)
- Włączenie podświadomości (26)
- 1000-procentowy zwrot (27)
- Przygotowanie wszystkiego, czego potrzebujesz (27)
- Zajmujesz się wszystkim - tylko raz (28)
- Trzy fundamenty organizacji osobistej (28)
- Dokonanie obiektywnej oceny (29)
- Nabranie nawyku utrzymywania czystości (29)
- Koniec z wymówkami (29)
- Lepiej poznać siebie (32)
- Ocena swoich mocnych i słabych stron (32)
- Zidentyfikowanie celów po to, by określić swój kierunek (33)
- Nadanie czasowi wartości pieniężnej (33)
- Zidentyfikowanie własnego rytmu (34)
- Stosowanie systemu (35)
- Stworzenie harmonogramu i ustalenie rutynowych działań (36)
- Uporządkowanie otoczenia (36)
- Pokonanie przeszkód związanych z zarządzaniem czasem (36)
- Skuteczna komunikacja (37)
- Co zrobić, gdy ktoś nam przeszkadza? (38)
- Zapanowanie nad skłonnością do odkładania obowiązków na później (38)
- Podejmowanie decyzji: po prostu to zrób (38)
- Zdobycie poparcia dla Twoich nowych granic (39)
- Zrównoważenie czasu spędzonego w pracy i w domu (39)
- Poprawienie relacji ze współpracownikami i klientami (40)
- Utrzymywanie motywacji na wysokim poziomie (41)
- Dlaczego musisz zapisać swoje cele na kartce? (44)
- Zdefiniowanie Twojej wspaniałej pięćdziesiątki (45)
- Co chcesz mieć? (46)
- Co chcesz zobaczyć? (46)
- Co chcesz robić? (47)
- Co chcesz dawać? (48)
- Kim chcesz być? (48)
- Nazwanie i zbilansowanie Twojej wspaniałej pięćdziesiątki (49)
- Określenie ram czasowych dla poszczególnych celów (49)
- Podział celów na kategorie (51)
- Wybranie 12 celów na początek (52)
- Zawężenie listy (53)
- Dlaczego 12 wybranych celów jest dla Ciebie najważniejszych? (53)
- Zrozumienie potrzeb związanych z zasobami (54)
- Zgromadzenie środków: kapitalny pomysł (55)
- Poszerzanie wiedzy (55)
- Pielęgnowanie umiejętności (55)
- Potencjał znajomości (56)
- Zrozumienie koncepcji "czas to pieniądz" (58)
- Obliczenie swojej stawki godzinowej (59)
- Zwiększenie stawki godzinowej za pomocą działań podjętych w pracy (61)
- Podejmowanie decyzji dotyczących życia prywatnego w oparciu o wartość czasu (62)
- Decyzja o tym, czy kupić czas: obowiązki i prace domowe (62)
- Decydowanie, jak spędzić czas wolny - zajęcia rekreacyjne (63)
- Analiza nagród (63)
- Obliczenie kosztów w kategorii pieniędzy i czasu (64)
- Otwieranie się na nowe doświadczenia i mądre wykorzystywanie czasu (65)
- Skoncentrowanie energii zgodnie z zasadą 80/20, która dotyczy naprawdę wszystkiego (70)
- Powiązanie inwestycji czasowej ze zwrotem (70)
- Kluczowe 20 procent, czyli na czym skoncentrować energię w pracy (72)
- To, co najważniejsze w życiu prywatnym - właściwe ukierunkowanie podejmowanych wysiłków (74)
- Przejście do szczegółów: priorytety na każdy dzień (77)
- Zablokowanie czasu i włączenie zadań z listy (80)
- Krok 1. Podzielenie dnia (81)
- Krok 2. Zablokowanie czasu na prywatne zobowiązania (82)
- Krok 3. Dodanie zadań związanych z pracą (82)
- Krok 4. Wygospodarowanie czasu na cotygodniową ocenę swoich działań i dalsze planowanie (83)
- Krok 5. Zablokowanie pustych miejsc (83)
- Ocena postępów i dostosowywanie planu do bieżących potrzeb (84)
- Ocena rezultatów (84)
- Podkręcenie systemu (86)
- Poznaj siebie i swoje otoczenie (89)
- Czy praca w domu to coś dla Ciebie? (90)
- Rozważenie plusów i minusów domowego biura (91)
- Zdefiniowanie potrzeb związanych z przestrzenią (93)
- Wybranie odpowiedniego sprzętu (94)
- Więcej niż biurko i krzesło (94)
- Komputery stacjonarne, laptopy, skanery i inne urządzenia (94)
- Zarządzanie oświetleniem i hałasem (95)
- Praca w domu (96)
- Walka z czynnikami rozpraszającymi uwagę (97)
- Praca w domu, w którym są dzieci (97)
- Poczucie odizolowania od świata pracy (98)
- Usprawnienie przestrzeni roboczej (100)
- Z drogi! Wysprzątanie biurka (100)
- Zgromadzenie niezbędnych narzędzi (101)
- Stworzenie odpowiedniego systemu dokumentacji (102)
- Systematyczne zmniejszanie sterty dokumentów (104)
- Co zrobić, żeby bałagan nie powrócił na Twoje biurko? (105)
- Rozprawienie się z dokumentami i innymi papierami za jednym razem (106)
- Regularne przeglądanie dokumentów (108)
- Robienie notatek, do których możesz wracać (108)
- Ograniczenie liczby dokumentów, z którymi masz do czynienia (109)
- Postawienie na ergonomikę i estetykę (111)
- Przygotowanie miejsca pracy (111)
- Ozdobienie miejsca pracy (112)
- Podłączenie się do elektronicznego kalendarza (116)
- Korzyści elektronicznych narzędzi do planowania wynikające z możliwości udostępniania kalendarza (116)
- Zalety przenośnych kalendarzy (117)
- Usunięcie niepotrzebnych rzeczy z komputera lub tabletu (i utrzymanie porządku na dłużej) (118)
- Nadawanie nazw plikom i porządkowanie ich na elektronicznym drzewie (118)
- Pozbycie się nadmiaru danych przez zarchiwizowanie albo usunięcie plików (121)
- Strategie zapisywania nowych plików (122)
- Zarządzanie danymi kontaktowymi za pomocą programu CRM (122)
- Omówienie programów i usług (123)
- Zapoznanie się z możliwościami programu CRM (123)
- Stworzenie kompleksowych profili klientów (126)
- Umieszczenie danych z bazy CRM na serwerze albo w chmurze, żeby zmaksymalizować ich dostępność i stworzyć kopie zapasowe (128)
- Wyczucie czasu to podstawa, czyli jak przejąć kontrolę nad własnym czasem (131)
- Dokonywanie wyborów związanych z technologią (132)
- Automatyzuj zamiast kopiować (132)
- Skuteczna komunikacja dzięki technologii (133)
- Opcje związane z mediami społecznościowymi (133)
- FaceTime, Skype i inne systemy wideokomunikacji (134)
- Internetowe platformy spotkań (135)
- Narzędzia związane z technologią organizacyjną (137)
- Zbudowanie systemu, który ułatwi odnalezienie poszukiwanych rzeczy (137)
- Chronienie urządzeń przed katastrofą (138)
- Chmury, Dropbox i inne metody przechowywania danych (138)
- Stworzenie cyfrowego mózgu z programem Evernote (139)
- Zapisywanie uwag, pomysłów i przemyśleń w programie Evernote (140)
- Przypominanie sobie i odnajdywanie rzeczy, których potrzebujesz (141)
- Umiejętne zarządzanie pocztą elektroniczną (143)
- Stworzenie systemów filtrowania (143)
- Oddzielenie pracy od życia prywatnego (144)
- Zarządzanie kilkoma kontami pocztowymi (145)
- Uporządkowanie i przechowywanie e-maili (145)
- Skrócenie czasu odpowiadania na e-maile (146)
- Zastosowanie systemu odpowiadania na e-maile (147)
- Zautomatyzowanie odpowiedzi (148)
- Zalety Facebooka związane z czasem (151)
- Czarna dziura czasowa Facebooka (152)
- Czego używać do celów zawodowych, a czego do prywatnych? (153)
- Używanie profilu prywatnego do pozyskiwania klientów (154)
- Umiejętne używanie stron firmowych na Facebooku (155)
- Utrzymywanie kontaktów za pomocą Facebooka (156)
- Być (znajomym) albo nie być... oto jest pytanie (156)
- Dodawanie publicznych i prywatnych wpisów (157)
- Nakłonienie ludzi, żeby udostępniali Twoje wpisy (158)
- Używanie opcji listy do zarządzania komunikacją (158)
- Komunikowanie się w grupach (159)
- Kogo warto śledzić? (161)
- Ci, od których możesz się czegoś nauczyć (163)
- Ci, z którymi się dobrze bawisz (163)
- Ci, z którymi kontakt może Ci przynieść jakieś korzyści (163)
- Ci, których możesz czegoś nauczyć (164)
- Jak nie dopuścić do tego, żeby Twitter przejął nad Tobą kontrolę? (164)
- Stworzenie dobrego profilu (167)
- Stworzenie osobistego profilu (168)
- Dzielenie się doświadczeniem (168)
- Pokaż się na LinkedIn (169)
- Zdefiniowanie celów i sieci powiązań na LinkedIn (169)
- Stworzenie harmonogramu dla LinkedIn (170)
- System podwójnego sprawdzania (170)
- Cotygodniowa analiza sukcesów (170)
- Wybranie odpowiedniego środka przekazu zależnie od rodzaju komunikatu (176)
- Kontakt osobisty (176)
- Przekazanie informacji przez telefon (178)
- Komunikaty pisemne: zalety (i niebezpieczeństwa) e-maili, SMS-ów i wiadomości w komunikatorach (179)
- Podstawowe umiejętności komunikacyjne - zwięzłość i bezpośredniość (181)
- Wyeliminowanie bałaganu z języka (181)
- Przekazanie kluczowych informacji (182)
- Wprowadzanie atmosfery koleżeństwa podczas spotkań (183)
- Komunikowanie się przez telefon w sposób zrozumiały i pewny siebie (184)
- Sztuka pisania e-maili (185)
- Temat wiadomości - krótki i do rzeczy (186)
- Pamiętanie o kompozycji (186)
- Analiza stylu pisania (188)
- Przygotowanie się do wysłania wiadomości (189)
- Zadawanie przemyślanych pytań (189)
- Jakich odpowiedzi potrzebujesz? (190)
- Rozpoczęcie ważnej części rozmowy od otwartych pytań (190)
- Zawężenie tematu dzięki pytaniom zamkniętym (191)
- Rozprawienie się z odpowiedziami warunkowymi i ze wszystkimi "może" (192)
- Pozytywne nastawienie (192)
- Przygotowanie się do słuchania (193)
- Forteca, czyli ochrona własnej koncentracji przed atakami z zewnątrz (196)
- Chronienie swojego świata przed wewnętrznymi intruzami (196)
- Dysponowanie czasem spędzonym poza internetem (199)
- Przyjrzenie się sprawie, zanim pozwolisz, by ktoś zajął Ci czas (201)
- Druga linia obrony - zminimalizowanie szkód spowodowanych odebraniem telefonu (203)
- Przekazanie sprawy (203)
- Skrócenie albo skondensowanie rozmowy (203)
- Przełożenie rozmowy na lepszy czas (204)
- Jak sobie radzić ze współpracownikami, którzy Ci przeszkadzają? (204)
- Kolega, któremu się nudzi (205)
- Kolega, któremu po prostu nie chce się pracować (205)
- Pracownik, który żyje we własnym świecie (206)
- Osoba, która traktuje pracę jak jedyną okazję do kontaktów towarzyskich (206)
- Jak sobie radzić z przełożonym, który notorycznie przeszkadza Ci w pracy? (206)
- Kierownik mewa (207)
- Kierownik, który zleca pracę ustnie (208)
- Współpraca z natrętnymi klientami (209)
- Odrobina uwagi może wiele zdziałać (209)
- Określenie oczekiwań klienta (210)
- Podróż do źródeł, czyli skąd się bierze prokrastynacja (213)
- "Mam mnóstwo czasu", czyli krótkowzroczne myślenie (214)
- "Nie chcę teraz o tym myśleć", czyli unikanie tego, co jest nieprzyjemne (214)
- "A co, jeśli nawalę? A co, jeśli mi się uda?", czyli lęki i obawy (215)
- "Poczekam na odpowiedni moment", czyli paraliż perfekcjonisty (215)
- "Zasłużyłem sobie na przerwę", czyli sabotaż w trakcie pracy (216)
- "Najlepiej pracuje mi się pod presją", czyli pragnienie dreszczyku (216)
- Kiedy powinno się odłożyć coś na później? (217)
- Zła prokrastynacja, czyli obliczenie kosztów (217)
- Mądra prokrastynacja, czyli kiedy warto poczekać (218)
- Przygotowanie gruntu - zmiana nastawienia i wprowadzenie dyscypliny (220)
- Motywowanie samego siebie za pomocą metody kija i marchewki (221)
- Rozpoznanie wymówek i skończenie z nimi (222)
- Odroczenie prokrastynacji (224)
- Uporanie się z nużącymi zadaniami dzięki taktyce kanapki (224)
- "Najpierw skórka", czyli rozpoczęcie od najtrudniejszych zadań (225)
- Metoda szwajcarskiego sera, czyli robienie małych dziur w zadaniu (225)
- Metoda salami, czyli po jednym plasterku naraz (226)
- Pozbyć się przybrania (226)
- Utrzymanie motywacji na wysokim poziomie przez cały czas pracy (227)
- Osiągnięcie własnych celów po to, żeby pomóc szefowi osiągnąć jego własne (230)
- Strzeżenie osobistych granic (231)
- Przygotowanie się do rozmowy z szefem o sprawach, które Cię niepokoją (232)
- Zidentyfikowanie problemów i zebranie przekonujących dowodów (233)
- Poznanie stylu pracy przełożonego (234)
- Zainicjowanie i prowadzenie dyskusji, w której obie strony są wygrane (237)
- Różnice nie do pogodzenia, czyli kiedy należy odpuścić (238)
- Określenie celów, sporządzenie listy uczestników i przygotowanie planów (242)
- Określenie celu zebrania (242)
- Sporządzenie listy gości (243)
- Przeprowadzanie nieformalnych wstępnych minizebrań (244)
- Sporządzenie planu (245)
- Wyznaczenie czasu i miejsca (247)
- Wybranie odpowiedniej pory (247)
- Znalezienie dobrego miejsca (248)
- Wielki dzień, czyli jak dobrze poprowadzić spotkanie (249)
- Czas na przygotowanie (251)
- Rozpoczęcie zebrania (252)
- Prowadzenie zebrania (253)
- Przydzielanie zadań (254)
- Podsumowanie zebrania i wyciągnięcie wniosków (255)
- Śledzenie postępów w celu uzyskania maksymalnej wydajności (256)
- Dostrzeżenie typowych pułapek (260)
- Pamiętanie o celach, jakie określił Twój szef (260)
- Poprawienie własnego wizerunku, czyli: "Proście, a będzie wam dane" (261)
- Indywidualne rozmowy z szefem (261)
- Jak sobie radzić z szefem, który nie lubi rozmów? (262)
- Jak współpracować z szefem, który uwielbia zebrania (263)
- Zadawanie właściwych pytań (263)
- Dostosowywanie strategii na bieżąco (265)
- Kilka prostych rad na początek (265)
- Chronienie okresów najwyższej wydajności (267)
- Uporządkowanie priorytetów (267)
- Jasne sprecyzowanie celów (268)
- Sporządzenie wyczerpującej listy zadań (268)
- Podzielenie portfolio inwestycji czasu na trzy kategorie (272)
- Zarabianie pieniędzy, czyli działania, które bezpośrednio generują dochody (BGD) (272)
- Prace przygotowawcze, czyli działania, które pośrednio generują dochody (PGD) (274)
- Prace administracyjne, czyli działania wspomagające produkcję (WP) (275)
- Niech liczby Cię przestraszą (276)
- Śledzenie czasu, żeby lepiej poznać swój styl pracy (277)
- Zapisywanie wszystkiego, co robisz (277)
- Ocena formularzy, w których śledziłeś swój czas spędzony w pracy (278)
- Analiza własnego dnia pracy (279)
- Analiza minionego tygodnia, miesiąca, kwartału i roku (279)
- Historia sukcesu człowieka, który skupił się na BGD (280)
- Planowanie dnia wokół BGD (281)
- Wybranie czasu na BGD i wykorzystanie go w mądry sposób (281)
- Dobry początek (282)
- Najważniejsze zadanie: poszukiwanie klientów (282)
- Zarezerwowanie czasu na konwersję zainteresowania klientów na decyzje zakupowe (283)
- Blokowanie czasu na prezentacje sprzedażowe (283)
- Planowanie rozwoju osobistego (284)
- Edukacja to podróż, która trwa całe życie (285)
- Odgrywanie ról, czyli przygotowanie się do ważnego występu (285)
- Ocena własnej prezentacji sprzedażowej (287)
- Ustalenie harmonogramu dla działań BGD (288)
- Uwzględnienie działań PGD w dniu pracy (288)
- Wykorzystanie czasu przeznaczonego na działania PGD na analizę wyników sprzedaży (288)
- Sprawdzanie działań PGD (289)
- Skrócenie czasu przeznaczonego na działania WP (290)
- Kwestionowanie starych metod (292)
- Spojrzenie z dystansu na to, jak inwestujesz czas (294)
- Zwiększenie czasu przeznaczonego na rozwój (296)
- Wrażliwe zadania, czyli skrócenie czasu przeznaczonego na pracę "w" firmie (297)
- Utrwalenie schematu organizacyjnego (297)
- Stworzenie jasnego opisu stanowiska (299)
- Znalezienie czasu na rozwój dzięki uzupełniającym listom zadań (300)
- Opracowanie planu zarządzania (301)
- Przekazanie uprawnień podwładnym (302)
- Określenie codziennych priorytetów (303)
- Planowanie z wyprzedzeniem, czyli zarezerwowanie czasu na pracę "nad" firmą (304)
- Zarezerwowanie czasu na pracę "nad" firmą w danym dniu i miesiącu (305)
- Przeprowadzanie kwartalnej i rocznej analizy pracy "nad" firmą (306)
- Jak sprawdzić, kto skorzysta na szkoleniu? (308)
- Użycie czterech elementów sukcesu jako miary (308)
- Poznanie motywacji pracownika (310)
- Określenie celów (312)
- Inkorporowanie narzędzi i strategii (313)
- Zachęcanie do współpracy i motywowanie do odnoszenia sukcesów (315)
- Określenie celów pośrednich i regularne kontrole wymuszające odpowiedzialne podejście do sprawy (315)
- Konsekwencja (316)
- Pełnienie funkcji lustra (317)
- Problem braku postępów, czyli ratowanie pracownika (318)
- Zaakceptowanie go wraz ze wszystkimi wadami (319)
- Danie jeszcze jednej szansy (319)
- Powiedzenie sayonara (320)
- Brak planowania (323)
- Wielozadaniowość (324)
- Brak przerw w pracy (325)
- Wymaganie perfekcji (325)
- Zamartwianie się i czekanie (326)
- Podłączenie się do telewizora (326)
- Przeglądanie internetu (327)
- Zagrzebanie się pod stosem niechcianej poczty (328)
- Zabijanie czasu podczas dojazdów (329)
- Spędzanie czasu z negatywnymi osobami (330)
- Wcześnie zaczynaj dzień (331)
- Planowanie następnego dnia (332)
- Zadbaj o swoje zdrowie (332)
- Jedzenie, które wspomaga wydajność (333)
- Wytrzymałość i energia pochodzące z ćwiczeń (333)
- Sen dla naładowania akumulatorów (334)
- Znalezienie czasu dla siebie (334)
- Zaplanuj posiłki na cały tydzień (335)
- Deleguj jak najwięcej obowiązków (335)
- Częściej mów "nie" (336)
- Zawsze stosuj system zarządzania czasem (336)
- Uprość sobie życie (336)
- Każdy dzień zaczynaj w punkcie zero (337)
O autorze (15)
Podziękowania od autora (17)
Wstęp (19)
CZĘŚĆ I: POCZĄTEK REWOLUCJI: PROSTE PIERWSZE KROKI (23)
Rozdział 1: Istota umiejętnego zarządzania czasem - dobra organizacja (25)
Rozdział 2: Przygotowanie się na sukces (31)
Rozdział 3: Połączenie zarządzania czasem z życiowymi celami (43)
Rozdział 4: Nadanie wartości swojemu czasowi (57)
CZĘŚĆ II: STWORZENIE DOBREGO SYSTEMU (67)
Rozdział 5: Skoncentrowanie wysiłków, nadawanie zadaniom priorytetów i blokowanie czasu (69)
Rozdział 6: Wydajna praca w domowym biurze (89)
Rozdział 7: Stworzenie i pielęgnowanie miejsca, które sprzyja wydajnej pracy (99)
Rozdział 8: Połączenie umiejętności organizacyjnych z technologią (115)
CZĘŚĆ III: WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII DO LEPSZEGO ZARZĄDZANIA CZASEM (129)
Rozdział 9: Lepsze wykorzystanie czasu (131)
Rozdział 10: Kontrolowanie nawału e-maili (143)
Rozdział 11: Sztuka zrównoważonej aktywności na Facebooku (151)
Rozdział 12: Twitter - pożeracz czasu czy przydatne narzędzie? (161)
Rozdział 13: Opracowanie skutecznych strategii dla LinkedIn (167)
CZĘŚĆ IV: WYZWANIA ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM CZASEM (173)
Rozdział 14: Strategiczna komunikacja ukierunkowana na szybkie rezultaty (175)
Rozdział 15: Chronienie swojego czasu przed tymi, którzy chcą Ci go zabrać (195)
Rozdział 16: Pokonanie chęci do odkładania pracy na później (213)
Rozdział 17: Jak sobie radzić z szefem, który lubi marnować czas? (229)
Rozdział 18: Usprawnienie systemu przeprowadzania firmowych zebrań (241)
CZĘŚĆ V: WYSOKA WYDAJNOŚĆ W PRACY Z INNYMI LUDŹMI (257)
Rozdział 19: Zarządzanie czasem dla pracowników administracyjnych (259)
Rozdział 20: Zarządzanie czasem dla sprzedawców (271)
Rozdział 21: Zarządzanie czasem dla właścicieli firm i dyrektorów najwyższego szczebla (293)
Rozdział 22: Nauczanie innych zarządzania czasem (307)
CZĘŚĆ VI: DEKALOGI (321)
Rozdział 23: Dziesięć zachowań prowadzących do marnowania czasu (323)
Rozdział 24: Dziesięć nawyków, które pomogą Ci lepiej wykorzystywać czas (331)
Skorowidz (339)
Dla bystrzaków - inne książki
-
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej oraz informacje na temat tego, jak korzystać narzędzi, którymi posługują się odnoszący sukcesy inwestorzy. Nauczysz się z niego także oceniać stabilność finansową firm, chronić swoje inwestycje w okresach spowoln...
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Podstawowe reguły analizy technicznej umożliwiają mądrym traderom interpretowanie informacji z rynku w celu maksymalizowania zwrotów z inwestycji. W czwartym wydaniu tej książki zawodowa analityczka i prognostyczka rynku wyjaśni Ci, jak samodzielnie stosować te reguły, bez potrzeby polegania na e...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka umożliwi Ci bezpieczny start w świecie foreksa. Została napisana w przystępny sposób, a materiał podzielono na niewielkie rozdziały, co ułatwia odnalezienie potrzebnych informacji. Krok po kroku wyjaśniono tu mechanizmy działania rynku walutowego i czynniki, które wprawiają go w ruch. ...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać — ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientó...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Programowanie neurolingwistyczne pozwala zrozumieć, co naprawdę motywuje nas do działania, jak myślimy, jak czujemy i jak rozumiemy to, co zachodzi wokół nas. Ta książka przystępnie wyjaśnia podstawy NLP i przedstawia praktyczne pomysły zastosowania go w życiu codziennym, aby rozwiązywać problemy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli konce...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Każda generacja — czy to powojenne pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, czy milenialsi — przynosi na świat liderów. Z każdą nową generacją zmienia się też środowisko pracy. Ten zaktualizowany przewodnik po coachingu prezentuje kluczowe koncepcje z branży oraz oferuje całe boga...
Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem? Jak państwo może wpływać na poziom zatrudnienia oraz wzrost wynagrodzeń? Jak chronić środowi...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady — i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoi...
-
Twoja zdolność do komunikowania się z odwagą, zaangażowaniem i w sposób zrozumiały dla odbiorcy jest kluczem do sukcesu w pracy i w życiu prywatnym. Ten przyjazny poradnik pomaga wyzbyć się nieśmiałości w kontaktach z ludźmi i pokazuje krok po kroku, jak mądrze dobierać słowa i używać mowy ciała ...(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)
19.20 zł
34.90 zł(-45%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II Dirk Zeller (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.