ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II

Autor:
Dirk Zeller
Wydawnictwo:
Dla bystrzaków
Wydawnictwo:
Dla bystrzaków
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
344
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka 35,40 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-35%)
38,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 19,95 zł najniższa cena z 30 dni

39,90 zł (-45%)
21,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(19,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Zastosuj skuteczne metody zarządzania czasem i zmień swoje życie na lepsze

Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do odkładania pracy na później i optymalizowania swojej przestrzeni roboczej. Ponadto opisuje wypróbowane metody odzyskiwania cennych godzin, aby jak najlepiej wykorzystać każdą minutę dnia.

  • Zacznij od prostych rzeczy. Poznaj trzy sekrety osobistej organizacji, wypisz swoje cele na kartce i poznaj wartość swojego czasu — schodząc aż do poziomu minuty.
  • Czas jest kluczowy. Skup swoje wysiłki na odpowiednich zadaniach, określ priorytety, blokuj swój czas i przygotuj przestrzeń roboczą tak, aby sprzyjała wydajnej pracy.
  • Być (w internecie) albo nie być. Dowiedz się, jak uniknąć czarnej dziury w postaci e-maili i mediów społecznościowych — i naucz się wykorzystywać najnowsze technologie do optymalizowania własnego czasu.
  • Problemy z koncentracją. Staw czoła wyzwaniom związanym z zarządzaniem czasem w każdym obszarze swojego życia — od skłonności do odkładania pracy na później po rozmaite czynniki rozpraszające Twoją uwagę.
  • Różne podejścia. Bez względu na to, czy jesteś asystentem administracyjnym, dyrektorem najwyższego szczebla czy kimś pomiędzy, poznaj metody działania właściwe dla Twojej pracy, które pomogą Ci w pełni wykorzystać każdą minutę dnia — aż w końcu ludzie zaczną się zastanawiać, jak Ty to robisz.

Z książki dowiesz się, jak:

  • osiągać jeszcze więcej w ciągu dnia pracy
  • porządkować swoją przestrzeń roboczą dla uzyskania optymalnej wydajności
  • lepiej wykorzystywać czas podczas wyjazdów służbowych
  • radzić sobie z czynnikami rozpraszającymi uwagę
  • walczyć ze skłonnością do odkładania pracy na później
  • pokonać przeszkody związane z zarządzaniem czasem,
  • wydajnie pracować z domowego biura,
  • radzić sobie z szefem, który ma skłonność do marnowania czasu,
  • unikać największych złodziei czasu,
  • nauczyć innych umiejętnego zarządzania czasem,
  • używać technologii do tego, by doskonalić swoje umiejętności organizacyjne,
  • wyrobić sobie pozytywne nawyki związane z zarządzaniem czasem — już dzisiaj.

Dirk Zeller jest autorem licznych książek na temat sukcesu, zarządzania czasem, wydajności, sprzedaży i równowagi życiowej. Napisał dziesięć bestsellerów, w tym Telephone Sales For Dummies i Success as a Real Estate Agent For Dummies.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
38,35 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
21,95 zł
Dodaj do koszyka