
Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III
- Autorzy:
- Mark C. Layton, Steven J. Ostermiller, Dean J. Kynaston
- Promocja Przejdź
- W przedsprzedaży
- Promocja Przejdź
- W przedsprzedaży
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- Stron:
- 472
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III
W PROSTOCIE TKWI SIŁA
- Działaj, opierając się na postępie
- Dostarczaj wartość dla klienta w ciągu tygodni, a nie miesięcy
- Stosuj zwinne zasady w praktyce
- Realizuj projekty w skupieniu, korzystając z umiejętności i szybkości
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!
W książce:
- poznanie wartości i zasad Agile
- koncentracja na potrzebach klientów
- tworzenie trwałych, współpracujących zespołów
- zastosowanie zwinnych ram postępowania, narzędzi i technik
- prowadzenie transformacji agile'owej
- wydawanie produktu wcześniej i częściej
Wybrane bestsellery
-
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bi...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
O autorach książki
Mark C. Layton, Steven J. Ostermiller, Dean J. KynastonMark C. Layton jest przedsiębiorcą i instruktorem do spraw certyfikacji z 25-letnim doświadczeniem w projektowaniu organizacyjnym.
Steven J. Ostermiller jest twórcą społeczności Agile, certyfikowanym trenerem, a także mentorem pomagającym organizacjom i ludziom stać się bardziej agile’owymi.
Dean J. Kynaston jest coachem, certyfikowanym Scrum masterem i liderem organizacyjnej transformacji Agile.
Ebooka "Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Agile Project Management For Dummies, 3rd Edition (For Dummies (Computer/Tech))
- Tłumaczenie:
- Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0045-5, 9788328900455
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2976-8, 9788383229768
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 214407
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Zarządzanie projektem wymagało zmiany
- Początki współczesnego zarządzania projektami
- Problem ze status quo
- Wprowadzenie do zwinnego zarządzania projektami
- Jak funkcjonują projekty agile'owe
- Zwinne zarządzanie projektami staje się zwinnym zarządzaniem produktem
- Różnice pomiędzy zarządzaniem projektem a tworzeniem produktu
- Dlaczego zwinne tworzenie produktów lepiej się sprawdza
- Zrozumienie Manifestu Agile
- Zarys czterech wartości Manifestu Agile
- Wartość 1. Ludzie i interakcje ponad procesy i narzędzia
- Wartość 2. Działające oprogramowanie ponad szczegółową dokumentację
- Wartość 3. Współpraca z klientami ponad negocjację umów
- Wartość 4. Reagowanie na zmiany ponad realizację planu
- Zdefiniowanie 12 zasad Agile
- Zwinne zasady w zakresie satysfakcji klienta
- Zasady agile'owe dotyczące jakości
- Zasady agile'owe dotyczące pracy zespołowej
- Zwinne zasady rozwoju produktu
- Dodawanie zasad platynowych
- Oprzyj się formalnościom
- Myśl i działaj jako zespół
- Wizualizuj, zamiast pisać
- Zmiany w wyniku stosowania wartości Agile
- Agile'owy test papierkiem lakmusowym
- Ocena korzyści płynących z Agile'a
- Dlaczego podejścia agile'owe zwyciężają w porównaniu z podejściami historycznymi
- Większa elastyczność i stabilność
- Redukcja zadań nieproduktywnych
- Wyższa jakość, szybsze dostarczanie
- Lepsza wydajność zespołu
- Ściślejsza kontrola
- Szybsze i mniej kosztowne niepowodzenia
- Dlaczego ludzie lubią być zwinni
- Kierownictwo
- Rozwój produktu i klienci
- Zarządzanie
- Zespoły deweloperskie
- Poznanie swojego klienta
- Powszechne metody identyfikacji klienta
- Określenie problemu, który musi rozwiązać Twój klient
- Stosowanie metody naukowej
- Wczesna porażka jest rodzajem sukcesu
- Definiowanie celów biznesowych zorientowanych na klienta
- Mapowanie historyjek
- Struktury wyzwalające - proste zasady uwalniania kultury innowacji
- Zrozumienie analizy przyczyn źródłowych
- Zasada Pareto
- 5 x dlaczego
- Diagram Ishikawy (diagram ryby)
- Zanurzanie się w świat podejść zwinnych
- Przegląd wielkiej trójki - Lean, Scrum oraz programowanie ekstremalne
- Opis Leanu
- Opis Scruma
- Opis programowania ekstremalnego
- Składanie wszystkiego w całość
- Tworzenie środowiska fizycznego
- Wspólna lokalizacja zespołu
- Utworzenie dedykowanej przestrzeni
- Usuwanie czynników rozpraszających uwagę
- Komunikowanie się za pomocą niskich technologii
- Komunikowanie się za pomocą wysokich technologii
- Wybór narzędzi
- Cel narzędzia
- Narzędzia sprzyjające powodzeniu zespołu, który został odgórnie rozproszony geograficznie
- Ograniczenia organizacyjne i związane z kompatybilnością
- Ustanowienie ról agile'owych
- Właściciel produktu
- Członek zespołu deweloperskiego
- Scrum master
- Interesariusze
- Agile mentor
- Ustanowienie nowych wartości
- Zaangażowanie
- Skupienie
- Otwartość
- Szacunek
- Odwaga
- Zmiana filozofii zespołu
- Dedykowany zespół
- Interdyscyplinarność
- Samoorganizacja
- Samozarządzanie
- Ograniczona liczebność zespołu
- Własność
- Umożliwienie długotrwałego rozwoju zespołów ds. produktu
- Wykorzystanie długoterminowej wiedzy i możliwości
- Przejście przez fazy działania Tuckmana
- Koncentracja na podstawach
- Tworzenie kontraktu zespołowego
- Umożliwienie autonomii, mistrzostwa i celu
- Autonomia
- Mistrzostwo
- Cel
- Wysoce zgrane i autonomiczne zespoły
- Budowanie wiedzy i możliwości zespołu
- Zwinne planowanie
- Stopniowe dopracowywanie
- Dokonuj inspekcji i adaptacji
- Definiowanie wizji produktu
- Krok 1. Opracuj cel produktu
- Krok 2. Stwórz projekt deklaracji wizji
- Krok 3. Weryfikacja i zmiana deklaracji wizji
- Krok 4. Stwórz wersję finalną deklaracji wizji
- Tworzenie mapy drogowej produktu
- Krok 1. Identyfikacja interesariuszy produktu
- Krok 2. Ustalanie wymagań dotyczących produktu
- Krok 3. Porządkowanie funkcji produktu
- Krok 4. Szacowanie pracochłonności i zamawianie wymagań
- Krok 5. Określanie ogólnych ram czasowych
- Zapisywanie pracy
- Uzupełnianie rejestru produktu
- Udoskonalanie wymagań i estymat
- Czym jest historyjka użytkownika?
- Etapy tworzenia historyjki użytkownika
- Dzielenie wymagań
- Estimation poker
- Szacowanie podobieństwa
- Planowanie wydania
- Przygotowanie do wydania
- Przygotowanie produktu do wdrożenia
- Przygotowanie do wsparcia operacyjnego
- Przygotowanie organizacji
- Przygotowanie rynku
- Planowanie sprintu
- Rejestr sprintu
- Spotkanie dotyczące planowania sprintu
- Planowanie dnia - codzienny Scrum
- Śledzenie postępów
- Rejestr sprintu
- Tablica zadań
- Zwinne role w sprincie
- Klucze do codziennego sukcesu właściciela produktu
- Klucze do codziennego sukcesu członków zespołu deweloperskiego
- Klucze do codziennego sukcesu Scrum mastera
- Klucze do codziennego sukcesu interesariuszy
- Klucze do codziennego sukcesu Agile mentora
- Tworzenie funkcjonalności możliwej do wdrożenia
- Opracowanie
- Tworzenie
- Weryfikacja
- Identyfikacja przeszkód
- Promienniki informacji
- Zakończenie dnia
- Przegląd sprintu
- Przygotowanie do demonstracji
- Spotkanie dotyczące przeglądu sprintu
- Zbieranie informacji zwrotnych podczas przeglądu sprintu
- Retrospektywa sprintu
- Planowanie retrospektyw
- Spotkanie retrospektywne
- Inspekcja i adaptacja
- Zrozumienie różnic w zwinnym zarządzaniu portfelem
- Czy powinniśmy inwestować?
- Czynniki prognozowania zwrotów z inwestycji w produkty
- Zarządzanie zwinnymi portfelami produktów
- Czy powinniśmy nadal inwestować?
- Inspekcja i adaptacja pod kątem następnej okazji
- Czym wyróżnia się zwinne zarządzanie zakresem?
- Zarządzanie zwinnym zakresem
- Zrozumienie zakresu poprzez rozwój produktu
- Wprowadzanie zmian zakresu
- Zarządzanie zmianami zakresu
- Korzystanie ze zwinnych artefaktów do zarządzania zakresem
- Czym wyróżnia się zwinne zarządzanie zaopatrzeniem?
- Zwinne zarządzanie zaopatrzeniem
- Określenie potrzeb i wybór dostawcy
- Zrozumienie podejścia kosztowego i umów o świadczenie usług
- Współpraca z dostawcą
- Zamykanie umowy
- Czym wyróżnia się zwinne zarządzanie czasem?
- Zwinne zarządzanie harmonogramem
- Wprowadzenie prędkości
- Monitorowanie i dostosowywanie prędkości
- Zarządzanie zmianami zakresu z perspektywy czasu
- Zarządzanie czasem przy korzystaniu z pracy wielu zespołów
- Korzystanie ze zwinnych artefaktów do zarządzania czasem
- Czym wyróżnia się zwinne zarządzanie kosztami
- Zarządzanie zwinnymi budżetami
- Tworzenie wstępnego budżetu
- Tworzenie samofinansującego się produktu
- Wykorzystanie prędkości do określenia kosztów długoterminowych
- Korzystanie ze zwinnych artefaktów do zarządzania czasem
- Czym wyróżnia się zwinna dynamika zespołu?
- Zarządzanie dynamiką zespołu
- Samozarządzanie i samoorganizacja
- Wspieranie zespołu - lider służebny
- Praca z dedykowanym zespołem
- Praca z zespołem interdyscyplinarnym
- Wzmacnianie otwartości
- Ograniczenie wielkości zespołu deweloperskiego
- Zarządzanie rozwojem produktu z rozproszonymi zespołami
- Czym wyróżnia się zwinna komunikacja?
- Zarządzanie komunikacją zwinną
- Zrozumienie zwinnych metod komunikacji
- Raportowanie statusu i postępów
- Czym wyróżnia się zwinna jakość?
- Zwinne zarządzanie jakością
- Jakość i sprint
- Proaktywna jakość
- Zapewnienie jakości dzięki regularnej inspekcji i adaptacji
- Testowanie automatyczne
- Czym wyróżnia się zwinne zarządzanie ryzykiem?
- Zwinne zarządzanie ryzykiem
- Naturalna redukcja ryzyka
- Identyfikacja, priorytetyzacja i wczesne reagowanie na ryzyko
- Zaangażowanie organizacyjne i indywidualne
- Zaangażowanie organizacyjne
- Indywidualne zaangażowanie
- Uzyskanie zaangażowania
- Czy możesz dokonać transformacji?
- Harmonogram transformacji
- Wybór odpowiednich członków zespołu pionierów
- Agile champion
- Zespół ds. transformacji zwinnej
- Właściciel produktu
- Zespół deweloperski
- Scrum master
- Interesariusze
- Agile mentor
- Tworzenie środowiska umożliwiającego zwinność
- Wsparcie zwinności na początku i w późniejszym czasie
- Zwinny rozwój produktu w przypadku pracy wielu zespołów
- Pionowy podział pracy
- Praktyka Scrum of Scrums
- Koordynacja pracy wielu zespołów z użyciem LeSS
- LeSS - mniejsze ramy postępowania
- Ramy postępowania LeSS Huge
- Targi dotyczące przeglądu sprintu
- Obserwatorzy podczas codziennego Scruma
- Wspólne środowisko komponentów i mentorzy
- Spotkania wielu zespołów
- Podróżnicy
- Dostosowanie poprzez role dzięki Scrum@Scale
- Cykl Scrum mastera
- Cykl właściciela produktu
- Synchronizacja w ciągu godziny dziennie
- Wspólne planowanie programu w oparciu o SAFe
- Wspólne planowanie przyrostu programu
- Przejrzystość dla menedżerów
- Zdyscyplinowany zestaw narzędzi Agile
- Stawanie się zwinnym wymaga zmian
- Dlaczego zmiany nie zachodzą same z siebie?
- Strategiczne podejście do wdrażania zmian i zarządzania nimi
- Lewin
- ADKAR - pięć kroków do zmiany
- Osiem kroków Kottera do przewodzenia zmianom
- Mapa drogowa zmian Platinum Edge
- Krok 1. Przeprowadzenie zwinnego audytu w celu zdefiniowania strategii wdrożenia wraz ze wskaźnikami sukcesu
- Krok 2. Budowanie świadomości i wywołanie ekscytacji
- Krok 3. Utworzenie zespołu ds. transformacji agile'owej i określenie projektu pilotażowego
- Krok 4. Zbudowanie środowiska sprzyjającego sukcesowi
- Krok 5. Odpowiednie szkolenie i rekrutacja w razie potrzeby
- Krok 6. Uruchomienie pilotażu dzięki aktywnemu coachingowi
- Krok 7. Realizacja mapy drogowej do wartości
- Krok 8. Zbieranie informacji zwrotnych i wprowadzanie ulepszeń
- Krok 9. Dojrzewanie i utrwalanie ulepszeń
- Krok 10. Stopniowa ekspansja w ramach organizacji
- Przywództwo poprzez przykład
- Rola przywódcy służebnego w zwinnej organizacji
- Klucze do skutecznego przywództwa służebnego
- Unikanie pułapek transformacji
- Unikanie pułapek zwinnego przywództwa
- Sygnały problemów w kontekście zmian
- Większa satysfakcja klientów
- Wyższa jakość produktów
- Redukcja ryzyka
- Zwiększona współpraca i odpowiedzialność
- Istotne wskaźniki
- Lepsza widoczność wydajności
- Zwiększona kontrola inwestycji
- Lepsza przewidywalność
- Zoptymalizowane struktury zespołów
- Wyższe morale zespołu
- Dedykowani członkowie zespołu
- Zebranie zespołu w jednej lokalizacji
- Gotowe oznacza możliwe do wdrożenia
- Zajmij się tym, co ujawnia Scrum
- Jasna wizja produktu i mapa drogowa
- Upoważnienie właściciela produktu
- Wszechstronność dewelopera
- Znaczenie Scrum mastera
- Wsparcie liderów w procesie uczenia się
- Wsparcie przejściowe
- Przyrost produktu sprintu niemożliwy do wdrożenia
- Długie cykle wydawania
- Niezaangażowani interesariusze
- Brak kontaktu z klientem
- Brak różnorodnych umiejętności
- Zautomatyzowane procesy pozostają ręczne
- Przedkładanie narzędzi nad pracę
- Przewaga liczby menedżerów nad liczbą twórców
- Praca w zakresie obszarów ujawnionych przez Scrum
- Praktykowanie fake Agile'a
- Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków - ściąga online
- Scrum dla bystrzaków
- Organizacja Scrum Alliance
- Organizacja Agile Alliance
- Organizacja International Consortium for Agile (ICAgile)
- Mind the Product oraz ProductTank
- Lean Enterprise Institute
- Programowanie ekstremalne
- Społeczność agile'owa Project Management Institute
- Platinum Edge
O autorach
Dedykacja
Podziękowania od autorów
Wstęp
Część 1: Co oznacza zwinność?
Rozdział 1: Modernizacja zarządzania projektami
Rozdział 2: Zastosowanie manifestu i zasad Agile
Rozdział 3: Dlaczego bycie zwinnym przynosi lepsze efekty
Rozdział 4: Zwinność oznacza bycie skoncentrowanym na kliencie
Część 2: Co oznacza bycie zwinnym
Rozdział 5: Podejścia zwinne
Rozdział 6: Środowiska zwinne w działaniu
Rozdział 7: Zachowania zwinne w działaniu
Rozdział 8: Stały zespół
Część 3: Zwinne planowanie i realizacja
Rozdział 9: Definiowanie wizji produktu i mapy drogowej produktu
Rozdział 10: Planowanie wydań i sprintów
Rozdział 11: Praca na przestrzeni całego dnia
Rozdział 12: Prezentacja pracy, inspekcja i adaptacja
Część 4: Zarządzanie zwinnością
Rozdział 13: Zarządzanie portfelem - dążenie do przewagi wartości nad wymaganiami
Rozdział 14: Zarządzanie zakresem i zaopatrzeniem
Rozdział 15: Zarządzanie czasem i kosztami
Rozdział 16: Zarządzanie dynamiką zespołu i komunikacją
Rozdział 17: Zarządzanie jakością i ryzykiem
Część 5: Zapewnienie sukcesu
Rozdział 18: Budowanie fundamentów
Rozdział 19: Deskalowanie w różnych zespołach
Rozdział 20: Bycie agentem zmiany
Część 6: Dekalogi
Rozdział 21: Dziesięć kluczowych korzyści płynących ze zwinnego rozwoju produktu
Rozdział 22: Dziesięć wskaźników sukcesu zwinnego rozwoju produktu
Rozdział 23: Dziesięć oznak braku zwinności
Rozdział 24: Dziesięć cennych zasobów dla zwinnych profesjonalistów
Skorowidz
Oceny i opinie klientów: Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III Mark C. Layton, Steven J. Ostermiller, Dean J. Kynaston (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.