Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
- Autor:
- David Parmenter
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 368
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego ...
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym ...
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Relacja mistrz – uczeń, a następie mistrz – czeladnik była jednym z podstawowych elementów kształcenia zawodowego aż do początków zainicjowanej w Anglii rewolucji przemysłowej. Zadaniem ucznia, czyli przyszłego czeladnika, było precyzyjne odwzorowywanie wiedzy i doświadczenia mentora ...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Personel i Zarządzanie
David Parmenter jest czołowym ekspertem w zakresie tworzenia KPI, znanym ze skłaniających do myślenia, żywiołowych sesji, dzięki którym wiele organizacji zmieniło swoje podejście do zarządzania efektywnością i radykalnie poprawiło skuteczność. Klu-czowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji. Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji. Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia jest ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności. Książka stanowi wsparcie dla organizacji w opracowywaniu, wdrażaniu i stosowaniu najskuteczniejszych, zwycięskich KPI - takich miar efektywności, które mogą bardzo wiele zmienić poprzez sukcesywne dostosowywanie codziennych działań do strategicznych celów organizacji. Autor pokazał, w jaki sposób kierownicy mogą uniknąć najgroźniejszych pułapek i stworzyć KPI, które staną się cennym narzędziem zarządczym. Zaprezentowana metodologia jest prosta, zrozumiała, a przede wszystkim praktyczna. Dla każdego, kto ma wdrożyć KPI w swojej organizacji, ta książka okaże się bezcenna.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Key Performance Indicators: Developing, Implementing, and Using Winning KPIs, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Leszek Sielicki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8523-8, 9788328385238
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-04-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8524-5, 9788328385245
- Data wydania ebooka:
-
2016-04-10
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 151819
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 20.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Finanse
Zarządzanie
Start-up
Spis treści książki
- Kluczowe wskaźniki rezultatu 30
- Wskaźniki rezultatu 31
- Wskaźniki efektywności 32
- Kluczowe wskaźniki efektywności 33
- Siedem cech KPI 37
- Różnice pomiędzy KRI, KPI, RI oraz PI 40
- Problem z wyprzedzeniem i opóźnieniem 40
- Liczba wymaganych miar - zasada 10/80/10 44
- Znaczenie aktualnych pomiarów 46
- Na jakim etapie jest Twoja podróż do krainy miar efektywności? 47
- Przypisy 48
- Mit 1: większość miar prowadzi do lepszej efektywności 50
- Mit 2: wszystkie miary działają skutecznie w każdej organizacji i w każdym czasie 50
- Mit 3: wszystkie miary efektywności to KPI 51
- Mit 4: dzięki powiązaniu KPI z wynagrodzeniem zwiększymy efektywność 51
- Mit 5: możemy wyznaczyć odpowiednie cele na koniec roku 52
- Mit 6: mierzenie efektywności jest stosunkowo proste, a właściwe miary są oczywiste 53
- Mit 7: KPI są wskaźnikami finansowymi i niefinansowymi 54
- Mit 8: projekt pomiaru efektywności można przekazać firmie konsultingowej 55
- Mity otaczające zrównoważoną kartę wyników 55
- Przypisy 63
- Przykład: kolej miejska 65
- Przykład: szpitalny oddział ratunkowy 66
- Przykłady z książki Deana Spitzera 67
- Wynagrodzenie uzależnione od wyników 67
- Lista kontrolna dysfunkcyjnych miar efektywności 69
- Przypisy 69
- Pięć kamieni węgielnych 73
- Wiele aspektów zarządzania efektywnością 87
- Przypisy 97
- Określenie misji, wizji, wartości i zasad szczupłego zarządzania organizacji 100
- Tworzenie strategii zrozumiałej dla pracowników 102
- Upewnij się, że Twoja strategia jest zrównoważona 103
- Monitorowanie wdrażania strategii 104
- Budowanie przyszłości 107
- Przypisy 107
- Pierwotny proces 12 kroków 111
- Nowy proces sześcioetapowy 113
- Metodologia zwycięskich KPI i jej migracja 113
- Przegląd sześciu etapów 115
- Kamień węgielny "partnerstwo z pracownikami, związkami zawodowymi i podmiotami zewnętrznymi" 118
- Kamień węgielny "transfer uprawnień na pierwszą linię" 119
- Kamień węgielny "pomiar i raportowanie tylko tego, co jest istotne" 121
- Kamień węgielny "wyodrębnianie KPI z krytycznych czynników sukcesu" 122
- Kamień węgielny "rezygnacja z procesów, które nie przynoszą efektów" 123
- Kamień węgielny "powołanie wywodzącego się z organizacji dyrektora ds. pomiarów" 124
- Kamień węgielny "zrozumienie definicji zwycięskich KPI w całej organizacji" 126
- Przypisy 126
- Pozyskanie wyższej kadry kierowniczej 127
- Uzgodnienie harmonogramu, zasobów oraz metody 132
- Korzyści wynikające z tego etapu 135
- Przypisy 136
- Stworzenie zespołu zwycięskich KPI pracującego nad projektem w pełnym wymiarze czasu 138
- Ustanowienie kultury i procesu "po prostu to zróbmy" 143
- Korzyści wynikające z tego etapu 147
- Przypisy 147
- Jak przeprowadzić transformację firmy Johna Kottera 149
- Nauka sprzedaży z wykorzystaniem emocjonalnych bodźców wpływających na kupującego 151
- Triki sprzedażowe, którymi należy się posłużyć, aby otrzymać zielone światło 152
- Sprzedaż zwycięskich KPI pracownikom organizacji 158
- Korzyści wynikające z tego etapu 162
- Przypisy 162
- Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu a skutki zewnętrzne 164
- Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu - brakujące ogniwo 166
- Zasady ustalania operacyjnych krytycznych czynników sukcesu 166
- Cechy krytycznych czynników sukcesu 170
- Cztery zadania dla celów identyfikacji operacyjnych krytycznych czynników sukcesu 171
- Metodologie alternatywne 183
- Korzyści wynikające z tego etapu 185
- Przypisy 185
- Jak należy ustalać miary - przegląd 187
- Ustalanie miar efektywności zespołów 188
- Zapisywanie miar efektywności w bazie danych 196
- Oddzielanie ziarna od plew 198
- Znalezienie KRI, które należy raportować zarządowi 200
- Znajdowanie zwycięskich KPI 201
- Galeria miar 203
- Korzyści wynikające z tego etapu 204
- Przypisy 204
- Opracowanie platformy sprawozdawczej dla wszystkich szczebli organizacji 205
- Umożliwienie stosowania zwycięskich KPI 209
- Dopracowywanie KPI, aby utrzymać ich znaczenie 212
- Korzyści wynikające z tego etapu 214
- Przypisy 214
- Prace Stephena Fewa w dziedzinie wizualizacji danych 215
- Raportowanie KPI kierownictwu i pracownikom 216
- Raportowanie miar efektywności kierownictwu 219
- Raportowanie miar efektywności pracownikom 223
- Raportowanie miar efektywności zarządowi 228
- Raportowanie zespołowych miar efektywności 233
- Wzajemne dopasowanie raportów miar efektywności 235
- Projektowanie raportów dostosowanych do obecnych technologii 236
- Przypisy 237
- CMO potrzebuje klastra mentorów 241
- Wytyczne dla zewnętrznego facylitatora KPI 242
- Pamiętaj o podstawach 245
- Zasoby 245
- Prowadzenie warsztatów 248
- Wnioski z wdrożeń 250
- Przypisy 260
- Pierwsze studium przypadku z sektora prywatnego: azjatycki koncern 261
- Drugie studium przypadku z sektora prywatnego: firma medyczna 262
- Trzecie studium przypadku z sektora prywatnego: zakład produkcji leśnej 264
- Czwarte studium przypadku z sektora prywatnego: firma produkująca samochody 266
- Piąte studium przypadku z sektora prywatnego: firma handlująca drewnem 266
- Szóste studium przypadku z sektora prywatnego: bank inwestycyjny 266
- Pierwsze studium przypadku organizacji non-profit: klub golfowy 268
- Drugie studium przypadku organizacji non-profit: Surf Life Saving 270
- Pierwsze studium przypadku organizacji sektora publicznego 274
- Drugie studium przypadku organizacji sektora publicznego 275
- Studium przypadku stowarzyszenia księgowych 276
- Studium przypadku organizacji dobroczynnej 276
- Główne różnice między metodologiami zrównoważonej karty wyników i zwycięskich KPI 287
- PuMP Stacey Barr 289
- Zrównoważona karta wyników Paula Nivena 293
- Przypisy 294
- List do Ciebie, prezesie 297
- Przywództwo w zakresie mierzenia efektywności musi pochodzić od prezesa 300
- Przypisy 302
- Miliardowe prezenty 303
- Fundamenty 304
- Przypisy 317
- Zarys 319
- Obowiązki dyrektora ds. pomiarów 320
- Umiejętności i doświadczenie 321
O autorze 9
Przedmowa 11
Podziękowania 25
CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI
Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI 29
Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności 49
Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar 65
Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności 71
Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności 99
CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI
Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja 111
Rozdział 7. Kamienie węgielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywności 117
Rozdział 8. Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) 127
Rozdział 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnętrznych, aby umożliwić zarządzanie projektem KPI (etap 2) 137
Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) 149
Rozdział 11 . Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) 163
Rozdział 12. Ustalenie miar, które będą skuteczne w naszej organizacji (etap 5) 187
Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) 205
Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności 215
CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW
Rozdział 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów 241
Rozdział 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu 261
Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary 279
Rozdział 18. Porównanie z innymi metodologiami 287
Rozdział 19. Niezbędnik prezesa 297
Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach 303
Dodatek B. Projekt zakresu obowiązków dyrektora ds. pomiarów 319
Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji 323
Dodatek D. Baza danych miar efektywności 329
Oceny i opinie klientów: Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie David Parmenter (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.