Technical Leadership. Od eksperta do lidera. Wydanie II poszerzone (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.8/6  Opinie: 5
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Planowana data wydania: grudzień 2018

Książka

44,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

44,90 zł
35,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

„Dotąd nie było takiej książki na rynku”
(z recenzji pierwszego wydania)

Wybitne umiejętności techniczne i naturalny talent do zarządzania ludźmi nie zawsze idą w parze. A szkoda, bo losem świetnego programisty zatrudnionego na etacie jest, prędzej czy później, awans: z juniora na seniora, z seniora na lidera... I tu zaczyna się problem. Człowieka, który doskonale zna swój koderski fach, stawia się nagle przed koniecznością częściowego bądź całkowitego porzucenia go na rzecz zarządzania zespołem innych koderów — do tej pory kolegów z pracy, a teraz nagle podwładnych. Skąd czerpać wiedzę i inspiracje? W jaki sposób twarde umiejętności, które ma programista, uzupełnić o niezbędne na nowym stanowisku umiejętności miękkie? Czy każdy musi sam i w bólach przejść tę trudną drogę „od eksperta do menedżera”, czy też można liczyć na wsparcie i podpowiedzi bardziej doświadczonych technicznych liderów?

Otóż można, a nawet należy, tyle tylko, że trzeba dobrze wybrać mentora. Proponujemy, by Twoim „mistrzem” stał się ten podręcznik. Jego autor od kilkunastu lat współpracuje z zespołami programistycznymi jako trener i konsultant, zna więc specyfikę branży, z którą związałeś się zawodowo, i jest świadom tego, jakie problemy stoją przed nowo mianowanym liderem technicznym. Co więcej, wie, co zrobić, by te problemy szybko i skutecznie rozwiązać. W tym podręczniku mówi o roli, jaką odgrywa lider techniczny, o różnicach między ekspertem a liderem, o tym, jak skutecznie pracować ze swoim zespołem oraz jak budować relacje z biznesem. Wskazuje, skąd czerpać motywację — dla siebie i powierzonych sobie ludzi, jak z nimi rozmawiać, by chcieli słuchać, i jak ich słuchać, by wyciągać budujące wnioski.

Drugie wydanie książki wzbogacone zostało o rozdział poświęcony wdrażaniu zmian, czyli temu, co jest chlebem powszednim każdego lidera.

O autorze

Mariusz Sieraczkiewicz

Mariusz Sieraczkiewicz — od kilkunastu lat profesjonalnie zajmuje się tworzeniem oprogramowania. Jako trener i konsultant współpracuje także z najlepszymi polskimi zespołami programistycznymi. Jego obszary specjalizacji to: zwinne procesy, czysty kod, architektura, efektywne praktyki inżynierii oprogramowania. Prowadzenie szkoleń, liczne publikacje w obszarze IT, badania czynników sukcesów projektów programistycznych są pasją, w której, podobnie jak w życiu, kieruje się zasadą, że człowiek jest najważniejszy.

Zamknij

Wybierz metodę płatności