ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Funkcjonowanie kreatywnych zespołów w kontekście stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obszarze HR (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Funkcjonowanie kreatywnych zespołów w kontekście stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obszarze HR

Okładka książki Funkcjonowanie kreatywnych zespołów w kontekście stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obszarze HR

Okładka książki Funkcjonowanie kreatywnych zespołów w kontekście stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obszarze HR

Okładka książki Funkcjonowanie kreatywnych zespołów w kontekście stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obszarze HR

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
240
     PDF

Ebook

58,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Zróżnicowanie zasobów ludzkich, w tym ich wielopokoleniowość, może stanowić o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Różnorodność kapitału ludzkiego ujmowana w kategoriach afiliacji społeczno-kulturowych, ról organizacyjnych i zespołowych, jak również indywidualnych cech pracowników, w istotny sposób wpływa na postawy wobec pracy i kreatywność zespołów. Autorzy podjęli próbę odpowiedzi na pytanie, w jakim zakresie postawy wobec pracy kształtują różnice uwarunkowane przynależnością do danego pokolenia, a w jakim - różnice wynikające z cech temperamentalnych i osobowościowych pracowników? Czy różnice te znajdują potwierdzenie w badaniach i praktyce, czy też są raczej efektem uogólnień i prowadzą do stereotypizacji generacyjnej?

W książce, zawierającej analizy teoretyczne oraz wyniki własnych badań empirycznych, znajdą coś wartościowego dla siebie:
- poszukiwacze pojęć z zakresu gospodarki kreatywnej;
- kolekcjonerzy typologii;
- badacze reprezentujący higher education research;
- zainteresowani wyceną kreatywnych zespołów;
- zwolennicy ekonomii behawioralnej;
- upatrujący korzyści w marketingu personalnym, w tym - w segmentacji, także generacyjnej;
- interesujący się sposobami oraz wynikami badania percepcji cech osobowościowych i temperamentalnych w kontekście generacyjnym;
- identyfikujący się z przeciwnikami stereotypizacji generacyjnej;
- dążący do budowania kapitału multigeneracyjności;
- inni, wymykający się powyższemu "sprofilowaniu" miłośnicy problematyki HR.

Anna Lipka, Stanisław Waszczak

Zamknij

Wybierz metodę płatności