Nasze wydawnictwo powstało w maju 1998 roku. Powołały je osoby, które na początku lat 90. stworzyły i wydawały Miesięcznik BANK w latach 1992-1996. Początkowa wydawnictwo posługiwało się nazwą - Centrum Doradztwa i Wydawnictw "Multi-Press" Sp. z o.o. Ta długa nazwa w rozmowach była skracana do Ce De Wu, i stała się faktyczną nazwą firmy w 2001 roku. W początkowych latach swojego istnienia Wydawnictwo CeDeWu koncentrowało się głównie na publikacjach z zakresu bankowości. W miarę rozwoju firmy poszerzaliśmy swoją ofertę wydawniczą. Dziś CeDeWu jest cenionym, jednym z większych i dynamicznie rozwijającym się polskim wydawnictwem ekonomicznym. W 2013 roku nakładem wydawnictwa CeDeWu ukaże się ponad 200 nowości i wznowień. W sumie wydaliśmy już ponad 500 własnych tytułów i ponad 300 tytułów na zamówienie.
CeDeWu - ebooki
-
Marketing bankowy
-
Język reklamy. Wydanie II
-
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami
-
Skandynawskie uwarunkowania kulturowe w procesach zarządzania
-
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
-
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw
-
Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce w kontekście nowej umowy kapitałowej (BASEL II)
-
Audyt marketingowy. Wydanie II
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
-
Zarządzanie ryzykiem w małym banku - w kontekście zmieniających się regulacji nadzorczych
-
Zarządzanie motywacją ekspertów - na przykładzie specjalistów z branży IT
-
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Problemy gospodarcze w oczach młodego pokolenia. Tom 1
-
Konkurencyjność - teoria i praktyka
-
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
-
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
-
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Wydanie II
-
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49
-
Społeczno-ekonomiczne korelaty aktywności fizycznej osób w wieku produkcyjnym z Wrocławia
-
Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II
-
Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet
-
Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4
-
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45
-
Innowacje w zarządzaniu
-
Nowa ekonomia instytucjonalna a nauki o zarządzaniu. Tom 48
-
Współczesne domeny zarządzania: decyzje menedżerskie - PPO i CSR - modele biznesu. Tom 44
-
Zarządzanie reklamą. Wydanie II
-
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
-
Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40
-
Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarządzania. Tom 41
-
Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym - stan i perspektywy
-
Unia Europejska jako organizacja międzynarodowa
-
Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce
-
Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
-
Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej
-
(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego
-
Controlling we wspomaganiu zarządzania uczelnią niepubliczną funkcjonującą w Polsce
-
Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Modele, diagnoza i kształtowanie
-
Marketing wobec ponowoczesności
-
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
-
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
-
Zarządzanie szkołą wyższą. Tom 24
-
Zmiany w zarządzaniu działalnością detaliczną banków w Polsce w warunkach kryzysu finansowego
-
System realizacji strategii rozwoju województwa
-
Praca i kapitał w gospodarce
-
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji
-
Zapobieganie i zarządzanie kryzysem finansowym
-
Zarządzanie dziś i jutro. Tom 16
-
Zarządzanie wartością spółki kapitałowej. Podręcznik akademicki
-
Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu
-
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat
-
Marketing w turystyce. Wydanie III
-
Rynek funduszy inwestycyjnych w Unii Europejskiej
-
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
-
Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14
-
Controlling jako narzędzie usprawniające funkcjonowanie spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
-
Theory of tourism and tourism management
-
Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku. Tom 5
-
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7
-
Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3
-
Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa
-
Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją
-
Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju w Europie
-
System zarządzania jakością a skuteczność i efektywność administracji samorządowej
-
Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury
-
Zarządzanie organizacją turystyczną
-
Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego
-
Budowanie związków z klientami na rynku business to business
-
Model systemu społecznego a problemy zarządzania
-
Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej w przedsiębiorstwie
-
Marketing międzynarodowy