Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
159
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 35,26 zł najniższa cena z 30 dni

43,00 zł (-15%)
36,55 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(35,26 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.

W publikacji szczegółowej analizie poddano:
o determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
o rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników,
o specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
o prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
o kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności