
Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury
- Autorzy:
- Wiesława Caputa, Danuta Szwajca
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 300
-
PDF
Opis książki: Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury
Postępujący proces globalizacji przyczynia się do rosnącej współzależności gospodarek narodowych. Stąd też załamanie gospodarcze, jakie nastąpiło w gospodarce światowej w 2008 r., odnosi się zarówno do szczebla globalnego, regionalnego, jak i pojedynczego przedsiębiorstwa.
Spowolnienie wzrostu gospodarczego ma miejsce również w Polsce. Dało się ono odczuć w trojaki sposób, poprzez:
- osłabienie kursu złotego,
- wyraźny spadek dynamiki produkcji oraz
- ograniczenie dostępności akcji kredytowych zarówno wobec kredytobiorców indywidualnych, jak i instytucjonalnych.
Wskazane wyżej zjawiska, osłabiając kondycje ekonomiczno-finansową wielu przedsiębiorstw, wymusiły konieczność podejmowania działań ukierunkowanych na poszukiwanie szans na przetrwanie. Konsekwencją tego jest nie tylko redefinicja celów, lecz również poszukiwanie nowych koncepcji, metod i instrumentów zarządzania, szczególnie w obszarze kosztów.
Problemom tym poświęcono niniejsze opracowanie, które z uwagi na szerokie spektrum zagadnień koncentruje się na:
- zachowaniu i zmianie wartości przedsiębiorstw w okresie dekoniunktury,
- koncepcjach, metodach i instrumentach zarządzania kosztami,
- wpływie dekoniunktury na poziom i strukturę kosztów pracy,
- koncepcjach budowania kapitału klienta
- instrumentach zarządzania ryzykiem w okresie dekoniunktury.
Wybrane bestsellery
-
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tu przechodzimy od „co” do „jak”. Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkre...
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Wiesława Caputa, Danuta Szwajca - pozostałe książki
-
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej.
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa.
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%) -
W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji.
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji
(41.65 zł najniższa cena z 30 dni)41.65 zł
49.00 zł(-15%) -
Przedsiębiorstwa rywalizują o dostęp do surowców, kapitału, rynków zbytu, kanałów dystrybucji, dążąc do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.25 zł
65.00 zł(-15%)
Ebooka "Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1598-4, 9788379415984
- Data wydania ebooka:
-
2009-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
Część I
Zachowania przedsiębiorstw w okresie dekoniunktury
1. Orientacja międzynarodowa małych i średnich przedsiębiorstw w okresie dekoniunktury gospodarczej - Renata Sękowska 13
1.1. MSP ? z perspektywy pięciu lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej 13
1.2. Doświadczenia europejskich przedsiębiorstw w drodze do internacjonalizacji w świetle badań literaturowych 18
1.3. Determinanty internacjonalizacji MSP 20
Bibliografia 25
2. Konsolidacja jako forma ograniczania kosztów przedsiębiorstw w okresie kryzysu gospodarczego - Alina Gorczyńska 27
2.1. Redukcja kosztów jako szansa na przetrwanie lub rozwój przedsiębiorstw w warunkach kryzysu gospodarczego 27
2.2. Możliwości redukcji kosztów w ramach konsolidacji przedsiębiorstw 29
2.3. Konsolidacja jako forma ograniczania kosztów na przykładzie Mediatel 31
Bibliografia 34
3. Zależność krajów rozwijających się od korporacji transnarodowych - koszty i korzyści - Eric Ambukita 37
3.1. Korporacja transnarodowa i jej istota 37
3.2. Motywy i formy międzynarodowej działalności korporacji transnarodowych 40
3.3. Koszty i korzyści zależności 45
Bibliografia 49
Część II
Zarządzanie kosztami w okresie dekoniunktury
1. Zarządzanie kosztami gospodarowania zasobami wiedzy w przedsiębiorstwie - Jan Ostoj 53
1.1. Wiedza jako zasób 53
1.2. Gospodarowanie zasobem wiedzy - alokacja 54
1.3. Efektywność gospodarowania zasobem wiedzy 58
Bibliografia 70
2. Controlling finansowy jako narzędzie zarządzania kosztami przedsiębiorstwa - Wiesław Janik 71
2.1. Controlling w budowaniu wartości przedsiębiorstwa 71
2.2. Istota controllingu finansowego 72
2.3. Wielopoziomowy rachunek wyników 74
2.4. Strategiczna karta dokonań 77
Bibliografia 80
3. Sposoby redukcji kosztów w warunkach kryzysu gospodarczego - Maria Sierpińska, Arkadiusz Kustra 81
3.1. Metody obniżki kosztów w przedsiębiorstwach 81
3.2. Koszty wynagrodzeń 83
3.3. Koszty zużycia materiałów, energii i usług obcych 86
3.4. Koszty finansowe 88
3.5. Wpływ poziomu przychodów na koszty 89
Bibliografia 91
4. Koncepcja systemu doradczego wspomagającego szacowanie kosztów projektów innowacyjnych - Przemysław Misiurski, Ryszard Knosala 93
4.1. Pojęcie innowacji 93
4.2. Istota i rodzaje innowacji 94
4.3. Koszty generowane przez projekty innowacyjne 95
4.4. Koncepcja systemu doradczego wspomagającego szacowanie kosztów projektów innowacyjnych 97
Bibliografia 101
5. Zarządzanie kosztami w zakładzie opieki zdrowotnej - Bogusław Jędrzejas 103
5.1. Koszty w procesie kształtowania świadczeń zdrowotnych 103
5.2. Rachunek kosztów jako źródło informacji o kosztach ZOZ 104
5.3. Ewidencja kosztów na potrzeby zarządzania ZOZ 105
Bibliografia 111
6. Dylematy związane ze stosowaniem kosztowych metod kalkulacji cen transferowych - Danuta Langer 113
6.1. Zasada swobody umów a preferowane metody kalkulacji cen transferowych 113
6.2. Istota metody rozsądnej marży (?koszt plus?) 115
6.3. Kosztowe uwarunkowania metody rozsądnej marży (?koszt plus?) 117
6.4. Narzut marży brutto w metodzie rozsądnej marży (?koszt plus?) ? dylematy 120
Bibliografia 124
Część III
Wpływ dekoniunktury na poziom i strukturę kosztów pracy
1. Koszty pracy a konkurencyjność gospodarki - Mariusz Zieliński 129
1.1. Pojęcie kosztów pracy i konkurencyjności 129
1.2. Składniki kosztów pracy 130
1.3. Koszty pracy jako wskaźnik konkurencyjności gospodarki 132
1.4. Analiza kosztów pracy w Polsce na tle wybranych krajów Unii Europejskiej 133
Bibliografia 138
2. Koszty pracy a regulacja rynku pracy - Franciszek Grzesiok 139
2.1. Specyfika nakładów pracy 139
2.2. Kosztowa funkcja płacy 141
2.3. Instytucjonalne determinanty kosztów pracy 143
2.4. Płaca minimalna - ekonomiczne i społeczne konsekwencje 145
2.5. Koszty pracy a problem delokalizacji 149
Bibliografia 154
3. Koszty personalne a kapitał intelektualny - Maria Paździor 157
3.1. Istota kosztów pracy 157
3.2. Koszty pracy a inwestycja w kapitał ludzki 159
Bibliografia 164
4. Wpływ dekoniunktury gospodarczej na zatrudnienie w publicznej służbie zdrowia - Grażyna Storoniak-Palczak 165
4.1. Zatrudnieniowe implikacje spadkowej fazy cyklu koniunkturalnego 165
4.2. Podstawowe modele racjonalizacji zatrudnienia w destabilizacyjnych warunkach gospodarki 166
4.3. Ocena poziomu zatrudnienia w publicznej placówce szpitalnej w okresie osłabienia koniunktury gospodarczej 168
4.4. Diagnoza stanu według wyników studiów empirycznych 170
Bibliografia 175
Część IV
Budowanie kapitału klienta w okresie dekoniunktury
1. Total Productive Maintenance w procesie budowania kapitału klienta - Wiesława Caputa 179
1.1. Logika klienta jako podstawa budowania wartości przedsiębiorstwa 179
1.2. Strategia Kaizen w procesie kreowania kapitału klienta 182
1.3. tpm w strategii Kaizen 184
1.4. TPM w praktyce przedsiębiorstw 187
Bibliografia 195
2. Koszty budowania lojalności klienta ? Danuta Szwajca 197
2.1. Etapy budowania lojalności klienta 197
2.2. Koszty pozyskiwania klientów 199
2.3. Koszty utrzymywania klientów 202
Bibliografia 207
3. Proces kształtowania efektywnych relacji z klientami przedsiębiorstwa - Ewa Stawiarska 209
3.1. Zbudowanie struktury organizacyjnej opartej na procesach - niezbędne działanie procesu kształtowania efektywnych relacji z klientami przedsiębiorstwa 209
3.2. Stworzenie strategii i planów marketingowych nakierowanych na najbardziej zyskowne segmenty rynku 211
3.3. Analiza kosztowa utrzymywanych relacji z klientami 213
3.4. Zakwalifikowanie klientów do "grup zyskowności" 214
3.5. Stworzenie strategii relacji z wyłonionymi grupami klientów - piąta czynność procesu kształtowania efektywnych relacji z klientami przedsiębiorstwa 216
3.6. Działania poprawiające rentowność klientów 217
Bibliografia 219
4. Wartość dla właścicieli a wartość dla klienta - metodyka analizy kosztów - Ewa Kulińska 221
4.1. Kategoria wartości 221
4.2. Wartość dla klienta, wartość dla przedsiębiorstwa 224
4.3. Metodyka analizy kosztów 227
Bibliografia 230
Część V
Instrumenty zarządzania ryzykiem w okresie dekoniunktury
1. Analiza dyskryminacji jako metoda oceny ryzyka upadłości przedsiębiorstwa - Arkadiusz Wawiernia 233
1.1. Formalne warunki upadłości przedsiębiorstwa 233
1.2. Wybrane modele upadłości przedsiębiorstwa 236
1.3. Polskie modele predykcji upadłości przedsiębiorstwa 240
2. Wpływ koncentracji zasobów finansowych na ryzyko i koszt kapitału w procesie inwestycyjnym - Aneta Michalak 245
2.1. Ryzyko wynikające z koncentracji zasobów finansowych ? wprowadzenie 245
2.2. Ryzyko finansowania o skutkach dla kapitałodawcy 246
2.3. Ryzyko finansowania o skutkach dla kapitałobiorcy 248
2.4. Ryzyko finansowania o skutkach dla kapitałobiorcy i kapitałodawcy 249
2.5. Koszt kapitału na tle koncentracji zasobów finansowych w procesie inwestycyjnym 251
Bibliografia 253
3. Ubezpieczenia jako metoda restytucji zasobów - Izabela Jonek-Kowalska, Arkadiusz Wawiernia 255
3.1. Istota ubezpieczeń 255
3.2. Różnorodność rozumienia ubezpieczeń 257
Część VI
Zmiana wartości przedsiębiorstw w okresie dekoniunktury
1. Wpływ kryzysu na strukturę kosztów spółek z indeksu WIG-Spożywczy i WIG-Budownictwo - Artur Paździor 265
1.1. Klasyfikacje kosztów 265
1.2. Zmiany w strukturze kosztów własnych sprzedanych produktów spółek giełdowych z indeksu WIG-Spożywczy 267
1.3. Zmiany w strukturze kosztów własnych sprzedanych produktów spółek giełdowych z indeksu WIG-Budownictwo 270
Bibliografia 273
2. Wartość przedsiębiorstwa w warunkach dekoniunktury - Ewa Jabłońska-Kośmider 275
2.1. Wartość przedsiębiorstwa 275
2.2. Kapitał intelektualny jako źródło wartości przedsiębiorstwa 277
2.3. Kapitał intelektualny w warunkach recesji 278
Bibliografia 280
3. Ocena wpływu kryzysu gospodarczego na poziom kosztów i wyniki finansowe przedsiębiorstw na przykładzie branży paliwowej i telekomunikacyjnej - Izabela Jonek-Kowalska 281
3.1. Koszty i wyniki podstawowej działalności przedsiębiorstw ? ujęcie teoretyczne 281
3.2. Recesja a koszty i wyniki finansowe przedsiębiorstw 283
3.3. Koszty i wyniki finansowe przedsiębiorstw branży paliwowej i telekomunikacyjnej w dobie kryzysu gospodarczego 284
Bibliografia 290
4. Wybrane aspekty wyników finansowych przedsiębiorstw branży odzieżowej w okresie dekoniunktury ? Iwetta Pardela, Paweł Nowodziński 291
4.1. Istota i elementy wyniku finansowego 291
4.2. Działalność Próchnik SA 292
4.3. Analiza struktury i dynamiki danych wpływających na wynik finansowy przedsiębiorstwa Próchnik SA w latach 2006-2008 293
4.4. Ocena rentowności działalności spółki Próchnik SA 295
Bibliografia 299
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury Wiesława Caputa, Danuta Szwajca (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.