ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Wiesława Caputa
Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
175
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (64,60 zł najniższa cena z 30 dni)

76,00 zł (-15%)
64,60 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(64,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta. Taki sposób pomiaru jest wynikiem zmian zachodzących w otoczeniu, które wymusiły konieczność postrzegania klienta nie tylko jako biernego nabywcy produktu, lecz również aktywnego uczestnika rynku, dla którego i przy współudziale którego przedsiębiorstwo kreuje wartość.

Książka omawiając problematykę pomiaru wartości klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa i prezentując wyniki badań empiryczych, adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: marketingu, controllingu i zarządzania wartością klienta.

Wybrane bestsellery

Wiesława Caputa

Wiesława Caputa - pozostałe książki

CeDeWu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności