ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
183
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 53,12 zł najniższa cena z 30 dni

64,00 zł (-15%)
54,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(53,12 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych kon­cepcji marketingowych.

Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczą­ce zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw ja­kie wnoszą nowe media.

Wybrane bestsellery

Monika Boguszewicz-Kreft - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
54,40 zł
Dodaj do koszyka