Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
- Autor:
- Monika Boguszewicz-Kreft
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 183
-
PDF
Opis książki: Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.
Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Monika Boguszewicz-Kreft - pozostałe książki
-
Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania.
Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40 Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40
(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób.
Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37 Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37
(35.70 zł najniższa cena z 30 dni)35.70 zł
42.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zarówno studentów, jak i przedsiębiorców, dostarcza kolejną porcję nowoczesnej wiedzy związanej z funkcjonowaniem organizacji w gospodarce rynkowej.
Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36 Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
(35.70 zł najniższa cena z 30 dni)35.70 zł
42.00 zł(-15%) -
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
(54.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.40 zł
64.00 zł(-15%)
Ebooka "Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1558-8, 9788379415588
- Data wydania ebooka:
- 2013-01-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie 7
1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie - Paweł de Pourbaix 11
1.1. Geneza więzi rynkowych 11
1.2. Istota i elementy składowe więzi rynkowych firm z konsumentami 14
1.3. Znaczenie więzi rynkowych firm dla poszczególnych podmiotów 19
Streszczenie/Summary 23
Bibliografia 24
2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym - Joanna Sułkowska, Robert Seliga 25
2.1. Istota marketingu partnerskiego i społecznego 26
2.2. Ilustracja empiryczna 31
Streszczenie/Summary 34
Bibliografia 34
3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej - Grzegorz Zieliński 37
3.1. Orientacja na klienta w podejściu projakościowym 37
3.2. Specyfika usług zdrowotnych 39
3.3. Orientacja na klienta w zakładach opieki zdrowotnej 41
Streszczenie/Summary 46
Bibliografia 46
4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa - Edyta Rudawska 49
4.1. Klient ważny i ważniejszy 49
4.2. Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie 51
4.3. Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa 54
4.4. Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa 56
4.5. Rezygnacja z obsługi klientów 58
Streszczenie/Summary 60
Bibliografia 61
5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce - Barbara Mróz-Gorgoń 63
5.1. Marketing doznań 63
5.1.1. Marketing doznań - definicja i znaczenie 64
5.1.2. Marketing doświadczeń a marketing sensoryczny 66
5.1.3. Współcześni odbiorcy kultury 67
5.2. Instytucje kultury w Polsce 68
5.2.1. Instytucja kultury - pojęcie i znaczenie 68
5.2.2. Państwowe instytucje kultury w Polsce 69
5.2.3. Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce 70
5.3. Marketing doznań - przykłady 73
5.3.1. Opera Wrocławska 73
5.3.2. Muzeum Powstania Warszawskiego 73
5.3.3. MS2 74
Streszczenie/Summary 76
Bibliografia 77
6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy - Kinga Stopczyńska 79
6.1. Wizerunek firmy 80
6.1.1. Typy wizerunku organizacji 81
6.1.2. Cykl życia wizerunku 82
6.1.2.1. Faza zaistnienia 83
6.1.2.2. Faza rozwoju 83
6.1.2.3. Faza utrzymania 84
6.1.2.4. Faza konkurowania 84
6.1.2.5. Faza zmian 85
6.2. Experiential marketing, czyli jak budować wizerunek oparty na doświadczeniach klienta? 85
6.2.1. Experiential marketing w IKEA - studium przypadku 87
6.2.2. Miasteczko telewizji "n" 88
Streszczenie/Summary 89
Bibliografia 90
7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym - Małgorzata Legiędź-Gałuszka 91
7.1. Targi - historia i współczesność 91
7.2. Targi - nowoczesny instrument marketingowy 93
7.3. Nowy paradygmat targów 95
Streszczenie/Summary 101
Bibliografia 101
8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP - Danuta Janczewska 103
8.1. Zarządzanie marketingowo-logistyczne przedsiębiorstwem produkcyjnym 104
8.2. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych w sektorze MŚP 107
8.3. Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej 111
Streszczenie/Summary 115
Bibliografia 116
9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych - Danuta Rucińska 117
9.1. Przedsiębiorstwo transportowe i specyfi ka jego funkcjonowania w XXI wieku 118
9.2. Wiedza i informacje podstawą podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie 120
9.3. Źródła i sposoby pozyskiwania informacji rynkowych 122
9.4. Zakres informacji rynkowej przedsiębiorstwa transportowego 124
9.5. Syntetyczna prezentacja wyników przeprowadzonych badań na przykładzie wybranych przedsiębiorstw 127
Streszczenie/Summary 132
Bibliografia 132
10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej - Marek Grzybowski 135
10.1. Kreowanie marki na rynku B2B 135
10.2. Polskie silne marki na morskim rynku B2B 137
10.3. Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B 138
10.4. Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore 140
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 142
11. Measuring the Financial Aspects of Brand Extensions - Krzysztof J. Chmielewski 145
11.1. Brand extension framework 145
11.2. Financial assessment of brand extensions 148
11.3. Risks of brand extensions 151
Summary/Streszczenie 153
Bibliography 153
12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media - Wioleta Kucharska 155
12.1. Marketing communication crisis 155
12.2. Social media 156
12.3. Marketing Communication in Social Network 158
12.4. Practitioners about social media 159
Summary/Streszczenie 162
Bibliography 163
13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych - Krzysztof Flis 165
13.1. Rola rekomendacji społecznościowej 166
13.2. Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych 167
13.3. Dalsze pytania i badania 169
Streszczenie/Summary 170
Bibliografia 171
14. Application New Technology in Marketing - Agnieszka Dejnaka 173
14.1. Marketing communication by means of augmented reality 173
14.2. "Virtual worlds" as a space for communication activities 176
14.3. Blogs as a contemporary form of e-communication 177
Summary/Streszczenie 180
Bibliography 180
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 Monika Boguszewicz-Kreft (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.