Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 201
-
PDF
Opis książki: Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
Znaczący wkład uczelni ekonomicznych w rozwój społeczno-gospodarczy kraju nie budzi wątpliwości. Są one motorem procesu przekształcania przedsiębiorstw nastawionych głównie na zysk w inteligentne organizacje zapewniające rozwój gospodarczy całego kraju. Dynamicznie zmieniające się środowisko zewnętrzne narzuca firmom konieczność wdrażania nowych koncepcji prowadzenia biznesu, a ich źródłem są teorie naukowe twórczo wykorzystane przez dobrze wykształconych absolwentów szkół wyższych. Uczelnie, aby sprostać wyzwaniu jakim jest właściwe przygotowanie kadr, realizują swoją misję sięgając do nowoczesnej wiedzy, którą same także generują w wyniku żmudnych dociekań, stawianiu hipotez, prowadzeniu badań, dyskusji nad problemami oraz publikowaniu wniosków do jakich doszli ludzie nauki. Zadaniem tego procesu jest ciągłe przeobrażanie sposobów gospodarowania zasobami przedsiębiorstwa.
Niniejsza publikacja wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zarówno studentów, jak i przedsiębiorców, dostarcza kolejną porcję nowoczesnej wiedzy związanej z funkcjonowaniem organizacji w gospodarce rynkowej. Jej celem jest zainspirowanie czytelników do:
- opracowywania koncepcji nastawionych na generowanie nowych pomysłów,
- pobudzania, inspirowania i uaktywniania zasobów intelektualnych czytelników,
- konsolidowania procesów zarządzania ze zmianami cywilizacyjnymi,
- wyzwalania inicjatywy do dalszych poszukiwań.
Zapraszając do czytania chcielibyśmy zachęcić Szanownych czytelników do refleksji, które mogłyby przyczynić się do tworzenia nowych koncepcji.
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co ...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat stra...
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Publikacja jest pokłosiem interdyscyplinarnych badań nad identyfikacją lokalnej polityki mieszkaniowej gmin wiejskich i wypełnia lukę w literaturze z zakresu socjologii, ekonomii i geografii społeczno-ekonomicznej. Autorzy posłużyli się metodą case study, opisując sześć podmiejskich gmin wiejs...
Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich Rozwój lokalny a polityka mieszkaniowa w gminach wiejskich
Anna Miklaszewska, Małgorzata Marks-Krzyszkowska, Paweł Starosta
-
Jak dezinformacja infekuje umysły i jak się na nią uodpornić. Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wy...(31.49 zł najniższa cena z 30 dni)
35.09 zł
44.99 zł(-22%) -
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia - na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się...
Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie Siła empatii. Biznes i życie w wielokulturowym świecie
(41.33 zł najniższa cena z 30 dni)44.39 zł
59.90 zł(-26%) -
Książka jest wyjątkowym zbiorem ironicznych i bezlitosnych felietonów autorstwa Stanisława Lema, publikowanych w ,,Tygodniku Powszechnym w latach 20052006. Słynny pisarz, dzieląc się z czytelnikami swoimi opiniami, poglądami i obserwacjami, nie oszczędzał w felietonach nikogo: ani polityków, ani ...(28.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.64 zł
38.00 zł(-22%) -
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%) -
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%)
Ewa Magier-Łakomy, Monika Boguszewicz-Kreft, Janusz Dworak - pozostałe książki
-
Wyjaśnianie i przewidywanie procesów zarządzania w oparciu o społeczne mechanizmy generuje nowy rodzaj wiedzy i przyczynia się do wzmocnienia naukowego statusu nauk o zarządzaniu.
Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarządzania. Tom 41 Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarządzania. Tom 41
(49.30 zł najniższa cena z 30 dni)49.30 zł
58.00 zł(-15%) -
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób.
Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37 Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37
(35.70 zł najniższa cena z 30 dni)35.70 zł
42.00 zł(-15%) -
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
(54.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.40 zł
64.00 zł(-15%) -
Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
(54.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.40 zł
64.00 zł(-15%) -
Szkoły wyższe przekazując w okresie transformacji ustrojowej wiedzę ekonomiczną kształciły absolwentów, którzy sukcesywnie zmniejszali dystans gospodarczy, jaki dzielił Polskę od Europy Zachodniej.(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)
45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego.
Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13 Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13
(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
owoczesna gospodarka oparta na wiedzy stawia przed wyższymi uczelniami specyficzne wymagania. Dotyczą one nie tylko samego przekazywania wiedzy, ale także metod jego organizacji i sterowania.
Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14 Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14
(67.15 zł najniższa cena z 30 dni)67.15 zł
79.00 zł(-15%) -
Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania.
Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40 Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40
(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku.
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy - metody - koncepcje - trendy. Tom 8 Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy - metody - koncepcje - trendy. Tom 8
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.25 zł
65.00 zł(-15%)
Ebooka "Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1501-4, 9788379415014
- Data wydania ebooka:
- 2014-01-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Ekonomia
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
1. Wykorzystanie elementów badań narracyjnych, hermeneutycznych i socjometrycznych w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstwa - Janusz Dworak 15
1.1. Część teoretyczna 16
1.1.1. Charakterystyka marketingu wewnętrznego 16
1.1.2. Istota badań narracyjnych 17
1.1.3. Istota analizy hermeneutycznej 18
1.1.4. Istota badań socjometrycznych 18
1.1.5. Charakterystyka badań marketingowych wewnątrz przedsiębiorstwa 19
1.1.6. Koncepcja metodyki badań 20
1.2. Część praktyczna 20
Streszczenie/Summary 28
Bibliografia 29
2. Marketing internetowy jako współczesne źródło budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw - Mariusz Grębowiec 31
2.1. Internet jako miejsce konkurowania współczesnych firm 31
2.1.1. Profil polskiego internauty 32
2.1.2. Wykorzystanie Internetu w reklamie 34
2.1.2.1. Najpopularniejsze formy reklamy internetowej 35
2.1.2.2. Social media jako współczesny sposób promocji firm 37
2.1.2.3. Mobile jako nowy kanał przekazu informacji 38
2.1.3. Wydatki reklamowe w Polsce na tle świata 39
2.2. Wyniki badań 40
2.2.1. Miejsce i sposób dokonywania zakupów produktów RTV i AGD 40
2.2.2. Wpływ reklamy internetowej na decyzje nabywcze 42
Streszczenie/Summary 44
Bibliografia 45
3. Wartości etyczne we współczesnym zarządzaniu - Ewa Gołębiowska 47
3.1. Wartości etyczne w naukach o zarządzaniu 47
3.2. Wartości w zrównoważonym rozwoju organizacji 49
3.3. Studium przypadku 50
3.3.1. Instytucja propagująca etyczne wartości na świecie 51
3.3.2. Metodologia Ethisphere Institute 52
3.3.3. Instytucje wspomagające 55
3.4. Etyczne zarządzanie na przykładzie PKN ORLEN 55
3.4.1. Model zarządzania przez wartości 56
3.4.2. Realizacja zarządzania przez wartości 58
Streszczenie/Summary 60
Bibliografia 61
4. Narzędzia komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie NIVEA Polska Sp. z o.o. - Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska 63
4.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu 63
4.2. Rola narzędzi komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu 66
4.3. Implementacja narzędzi komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu
społecznej odpowiedzialności biznesu firmy NIVEA Polska Sp. z o.o. 69
4.3.1. NIVEA Błękitne Żagle 70
4.3.2. 100 placów zabaw na 100 lat NIVEA 72
4.3.3. Szkółki Piłkarskie NIVEA 73
Streszczenie/Summary 75
Bibliografia 75
5. Zarządzanie międzykulturowe w przedsiębiorstwach hotelowych (z uwzględnieniem zachodnich i wschodnich różnic kulturowych) - Małgorzata Kurleto 77
5.1. Kultura organizacyjna a zarządzanie międzykulturowe 78
5.2. Typy kultury obrazujące różnice kulturowe a metody zarządzania 81
5.3. Związek zachodniej i wschodniej kultury organizacyjnej z kulturą narodową danego kraju 83
5.4. Total Quality Management (w zachodnim modelu zarządzania międzykulturowego) versus guanxi (w chińskim modelu zarządzania międzykulturowego) 84
5.5. Znaczenie zarządzania międzykulturowego dla klientów przedsiębiorstw turystycznych, w tym szczególnie firm hotelowych 87
Streszczenie/Summary 90
Bibliografia 91
6. Orientacja na klienta w systemie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie - Andrzej Limański, Ireneusz Drabik 95
6.1. Istota systemu zarządzania jakością we współczesnym przedsiębiorstwie 96
6.2. Klient - nabywca - konsument: terminologia oraz rodzaje konsumpcji 98
6.3. Marketingowe aspekty zarządzania jakością 100
6.4. Satysfakcja i lojalność klienta w systemie zarządzania jakością 103
Streszczenie/Summary 107
Bibliografia 108
7. Wpływ płci i stylu zarządzania menedżera na ocenę jego kompetencji zawodowych i wybranych cech osobowościowych - Ewa Magier-Łakomy, Monika Pawłowska 111
7.1. Pytanie badawcze, hipotezy, zmienne 112
7.2. Materiał badawczy 113
7.3. Procedura badania 114
7.4. Próba badawcza 114
7.5. Wyniki 114
Streszczenie/Summary 120
Bibliografia 121
8. Wartość usługi vs. cena, czyli pułapki utowarowienia na przykładzie usług hotelarskich. Ocena rynku we Wrocławiu - Zbigniew Malara, Janusz Kroik 123
8.1. Usługa hotelarska - charakterystyka, koszty, kalkulacja ceny 125
8.2. Różnicowanie cen - przesłanki i okoliczności zmian 128
8.3. Determinanty cenowe a utowarowienie usług hotelowych - badania własne 131
8.3.1. Tło i założenia badań 131
8.3.2. Eliminacja czynników 132
8.3.3. Interpretacja wybranych czynników z uwagi na zdolność do ograniczania utowarowienia 134
Streszczenie/Summary 138
Bibliografia 139
9. Kształtowanie modelu biznesu w przedsiębiorstwie zarządzanym procesowo - Bogdan Nogalski, Roman Czapiewski 141
9.1. Tworzenie modelu biznesu 142
9.2. Organizacja jako system kreowania działań - nowoczesne podejście do organizacji 143
9.3. Koncepcja klienta na rynku dóbr i usług przemysłowych 147
9.4. Wartości dla przedsiębiorstwa w nowym działaniu strategicznym 149
9.5. Kształtowanie modelu biznesu w optyce zarządzania procesowego 152
9.6. Przeprowadzone badanie - wnioski 154
Streszczenie/Summary 156
Bibliografia 157
10. Koncepcja CSR w aspekcie korzyści społecznych przedsiębiorstw agrobiznesowych z obszarów wiejskich - Marcin Ratajczak, Jan Wołoszyn 159
10.1. Charakterystyka badanej populacji 161
10.2. Wyniki badań oraz ich interpretacja 163
Streszczenie/Summary 166
Bibliografia 167
11. Współpraca z obcokrajowcami - studium przypadku na podstawie firmy Muehlhan Polska - Małgorzata Rozkwitalska 169
11.1. Przegląd literatury przedmiotu na temat współpracy z obcokrajowcami 170
11.2. Cel i metodyka badania 172
11.3. Podstawowe dane o badanym podmiocie 173
11.4. Uczestnicy badania 175
11.5. Ocena korzyści i problemów w interakcjach międzykulturowych - wyniki badania 177
11.5.1. Skojarzenia dotyczące współpracy z obcokrajowcami 178
11.5.2. Korzyści we współpracy z obcokrajowcami 179
11.5.3. Problemy we współpracy z obcokrajowcami 181
11.5.4. Korzyści czy bariery we współpracy z obcokrajowcami? Podsumowanie wyników badania 183
Streszczenie/Summary 185
Bibliografia 185
12. Holistyczne ujęcie strategii zarządzania wiekiem - myślenie strategiczne a potencjał osób starszych na rynku pracy - Katarzyna Tubielewicz 189
12.1. Zarządzanie wiekiem - myślenie strategiczne 190
12.2. Potencjał osób starszych na rynku pracy 193
12.3. Obszary zarządzaniem wiekiem - alternatywne formy zatrudnienia 195
Streszczenie/Summary 198
Bibliografia 199
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36 Ewa Magier-Łakomy, Monika Boguszewicz-Kreft, Janusz Dworak (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.