Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
229
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 44,28 zł najniższa cena z 30 dni

54,00 zł (-18%)
44,28 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(44,28 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkuren­cyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istnie­jących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników nauko­wych zaowocowały wynikami, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wiele przemyśleń Autorów związanych z:
- modelami biznesu;
- strategią współpracy w sektorze organizacji pozarządowych;
- procesami w organizacjach ukierunkowanych na jakość;
- funkcjonowaniem bankowych poręczeń kredytowych;
- zmianami w zarządzaniu strategicznym;
- czynnikami sukcesu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych;
- wykorzystaniem systemu zarządzania jakością w przemyśle stoczniowym;
- czynnikami pracy w modelach przedsiębiorstw;
- wpływem handlu międzynarodowego na produktywność;
- pomiarem wartości dla właścicieli;
- relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej;
- fuzjami w szkolnictwie wyższym.

Wybrane bestsellery

Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności