
Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13
- Autorzy:
- Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 229
-
PDF
Opis książki: Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13
Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych zaowocowały wynikami, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wiele przemyśleń Autorów związanych z:
- modelami biznesu;
- strategią współpracy w sektorze organizacji pozarządowych;
- procesami w organizacjach ukierunkowanych na jakość;
- funkcjonowaniem bankowych poręczeń kredytowych;
- zmianami w zarządzaniu strategicznym;
- czynnikami sukcesu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych;
- wykorzystaniem systemu zarządzania jakością w przemyśle stoczniowym;
- czynnikami pracy w modelach przedsiębiorstw;
- wpływem handlu międzynarodowego na produktywność;
- pomiarem wartości dla właścicieli;
- relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej;
- fuzjami w szkolnictwie wyższym.
Wybrane bestsellery
-
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Co działo się w Pałacu Prezydenckim, w polskich służbach i w wojsku po wybuchu wojny na Ukrainie? Czy między Andrzejem Dudą a Wołodymyrem Żełenskim była prawdziwa przyjaźń? Jak małostkowe konflikty po kilku miesiącach wspólnej gry wdarły się do wielkiej polityki i co z tego wynikło? Nieznane fakt...(31.37 zł najniższa cena z 30 dni)
31.37 zł
36.90 zł(-15%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak - pozostałe książki
-
Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób.
Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37 Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37
(35.70 zł najniższa cena z 30 dni)35.70 zł
42.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zarówno studentów, jak i przedsiębiorców, dostarcza kolejną porcję nowoczesnej wiedzy związanej z funkcjonowaniem organizacji w gospodarce rynkowej.
Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36 Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
(35.70 zł najniższa cena z 30 dni)35.70 zł
42.00 zł(-15%) -
Szkoły wyższe przekazując w okresie transformacji ustrojowej wiedzę ekonomiczną kształciły absolwentów, którzy sukcesywnie zmniejszali dystans gospodarczy, jaki dzielił Polskę od Europy Zachodniej.(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)
45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Wszyscy żywimy przekonanie, że wyniki naszych prac mogą przyczynić się do zwiększenia wiedzy o warunkach działania przedsiębiorstw, co może pomóc w podniesieniu ich efektywności. Konsekwencją tego może być wzrost dobrobytu całego społeczeństwa.
Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12 Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12
(48.45 zł najniższa cena z 30 dni)48.45 zł
57.00 zł(-15%) -
owoczesna gospodarka oparta na wiedzy stawia przed wyższymi uczelniami specyficzne wymagania. Dotyczą one nie tylko samego przekazywania wiedzy, ale także metod jego organizacji i sterowania.
Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14 Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14
(67.15 zł najniższa cena z 30 dni)67.15 zł
79.00 zł(-15%) -
Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7 Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.25 zł
65.00 zł(-15%) -
Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku.
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy - metody - koncepcje - trendy. Tom 8 Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy - metody - koncepcje - trendy. Tom 8
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.25 zł
65.00 zł(-15%) -
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach.
Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3 Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3
(48.45 zł najniższa cena z 30 dni)48.45 zł
57.00 zł(-15%)
Ebooka "Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1536-6, 9788379415366
- Data wydania ebooka:
-
2011-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
1. Strategia współpracy w sektorze organizacji pozarządowych - Jarosław Domański 11
1.1. Konkurencja i kooperacja w świetle badań światowych 12
1.2. Przyjęta metoda badawcza 14
1.3. Wyniki 16
Streszczenie/Summary 20
Bibliografia 21
2. O istocie modeli biznesu - Tadeusz Falencikowski 23
2.1. Semantyczna istota pojęcia model biznesu 24
2.2. Istota rodzajowa modeli biznesu 26
2.3. Istota konceptualna modeli biznesu 28
Streszczenie/Summary 30
Bibliografia 32
3. Struktury i procesy w organizacjach ukierunkowanych na jakość - Bolesław Goranczewski
3.1. Struktury i procesy a jakość pracy i możliwości jej doskonalenia 36
3.2. Rodzaje struktur organizacyjnych. Od organizacji funkcjonalnej do procesowej 38
3.3. Cechy struktur organizacyjnych a procesy 40
3.4. Perspektywy struktur a procesy. Organizowanie dla przyszłości 43
3.5. Struktury i procesy a wielkość organizacji 46
3.6. Procesy jako przyszłość organizacyjnego działania 49
3.7. Struktury i procesy w ujęciu normatywnym 52
Streszczenie/Summary 56
Bibliografia 57
4. Doświadczenia niemieckie w funkcjonowaniu bankowych poręczeń kredytowych - Eugeniusz Gostomski 59
4.1. Ogólne przesłanki funkcjonowania banków poręczeniowych 60
4.2. Specyfika oraz znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej 61
4.3. Istota i funkcjonowanie banków poręczeniowych w Niemczech 62
4.4. Znaczenie banków poręczeniowych 65
Streszczenie/Summary 69
Bibliografia 70
5. Zmiany w zarządzaniu strategicznym w wyniku wzrostu przedsiębiorstwa - Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb 71
5.1. Proces zarządzania strategicznego 73
5.2. Uczestnicy zarządzania strategicznego 75
5.3. Forma strategii 78
5.4. Treść strategii 80
Streszczenie/Summary 83
Bibliografia 84
6. Czynniki sukcesu transferu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych - Marek Matuszak 87
6.1. Pojęcie rozwiązań organizacyjnych i technologicznych oraz kryteria sukcesu ich transferu 88
6.2. Czynniki sukcesu transferu rozwiązań organizacyjno-technologicznych 91
6.3. Wybrane różnice w otoczeniu instytucjonalnym oraz ich znaczenie dla przebiegu i efektywności transferu - przypadek krajów postsocjalistycznych 95
6.4. Podstawowe odmienności instytucjonalne pomiędzy krajami - dawcami i postsocjalistycznymi krajami - biorcami 97
6.5. Nowe koncepcje behawioralne i ich znaczenie 99
Streszczenie/Summary 103
Bibliografia 104
7. Sposoby ochrony modeli biznesowych - Jerzy Niemczyk 107
7.1. Ochrona biznesu z perspektywy modelu biznesu 108
7.2. Sposoby ochrony modelu biznesowego z perspektywy zarządzania strategicznego 109
7.3. Sposoby ochrony modelu biznesowego z perspektywy szkół strategii 112
Streszczenie/Summary 115
Bibliografia 116
8. Wykorzystanie systemu zarządzania jakością i zarządzania procesowego w kształtowaniu relacji z klientami w przemyśle stoczniowym - Bogdan Nogalski, Roman Czapiewski 117
8.1. Znaczenie procesowego podejścia do zarządzania w organizacji przedsiębiorstwa 118
8.2. Identyfikacja i umiejscowienie poszczególnych rodzajów procesów w przedsiębiorstwie 121
8.3. Integracja działań w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem SZJ 123
8.4. Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań w stoczniach produkujących w pełni wyposażone statki z uwzględnieniem odchyleń w spojrzeniach armatorów i klientów 127
Streszczenie/Summary 130
Bibliografia 131
9. Czynnik pracy w modelach przedsiębiorstw - koncepcje i kierunki badań - Janusz Rymaniak 133
9.1. Modele produkcyjne 134
9.1.1. Założenia i metodyka 134
9.1.2. Konstrukcja i efekty modeli 134
9.2. Empiryczne modele socjotechniczne 137
9.2.1. Założenia i metodyka 137
9.2.2. Konstrukcja i efekty modeli 138
9.3. Modele eksperckie 141
9.3.1. Założenia i metodyka 141
9.3.2. Konstrukcja i efekty modeli 142
9.4. Innowacyjne modele biznesu 143
9.4.1. Założenia i metodyka 143
9.4.2. Konstrukcja i efekty modeli 143
9.5. Dyskusja 144
9.5.1. Problemy metodologiczno-metodyczne 144
9.5.2. Problemy merytoryczne 147
Streszczenie/Summary 149
Bibliografia 149
10. Wpływ handlu międzynarodowego na produktywność przedsiębiorstwa - Tomasz Serwach 153
10.1. Podstawy koncepcji learning-by-exporting 155
10.2. Mechanizmy oddziaływania handlu międzynarodowego na produktywność przedsiębiorstwa 156
10.2.1. Racjonalizacja produkcji w ramach firm wieloproduktowych 157
10.2.2. Zastosowanie lepszych technologii i czynników produkcji 158
10.2.3. Międzynarodowa fragmentaryzacja produkcji 160
10.3. Wyniki badań empirycznych 162
10.4. Komentarz 164
Streszczenie/Summary 167
Bibliografia 167
11. Postać i pomiar wartości dla właścicieli przedsiębiorstwa - Aldona Uziębło 171
11.1. Istota i kategoryzacja pojęcia wartości 172
11.2. Postać wartości dla właścicieli 176
11.3. Pomiar wartości dla właścicieli 179
Streszczenie/Summary 185
Bibliografia 186
12. Relacje partnerskie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Studium przypadku - Anna Wójcik-Karpacz 187
12.1. Relacje partnerskie przedsiębiorstwa z otoczeniem jako konstrukt wieloaspektowy 188
12.2. Podejście relacyjne do budowania przewagi konkurencyjnej 189
12.3. Korzyści osiągane przez przedsiębiorstwo z relacji partnerskich z podmiotami otoczenia konkurencyjnego 191
12.4. Studium przypadku 192
Streszczenie/Summary 201
Bibliografia 201
13. Fuzje i przejęcia w szkolnictwie wyższym - Paweł Zygarłowski 203
13.1. Istota fuzji i przejęć 204
13.1.1. Fuzje i przejęcia w gospodarce 204
13.1.2. Fuzje i przejęcia w sektorze szkolnictwa wyższego 206
13.2. Fuzje i przejęcia uczelni poza Polską 211
13.3. Polskie uwarunkowania prawne fuzji i przejęć uczelni 213
13.4. Fuzje i przejęcia uczelni w Polsce po 1989 roku 216
Streszczenie/Summary 223
Bibliografia 223
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.56 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13 Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.