Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
237
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 53,30 zł najniższa cena z 30 dni

65,00 zł (-16%)
54,31 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(53,30 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsię­biorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach:
- zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach,
- innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw,
- kultura we współczesnych organizacjach.

Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współcze­snych przedsiębiorstw.

Książka stanowi istotną pomoc dla menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, bowiem zaprezentowane wyniki są poparte ugruntowanymi bada­niami teoretycznymi i praktycznymi, zaś w formułowaniu wniosków Autorzy wykorzystali niejednokrotnie swoje doświadczenie biznesowe.

Wybrane bestsellery

Tadeusz Falencikowski - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności