
Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3
- Autorzy:
- Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak (red.)
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 315
-
PDF
Opis książki: Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach. Specyfika polskiej gospodarki zmusza do poszukiwań, które pozwolą jej na szybkie dostosowanie się do zdarzeń, jakie niosq z sobą procesy globalizacji i integracji. Wymaga to od ośrodków akademickich czynnego włączenia się w nurt tych poszukiwań. Wyrazem tych działań jest niniejsza publikacja, w której można znaleźć treści związane m.in. z:
-zarządzaniem przedsiębiorstwem w kryzysie,
-odpowiedzialnością kadry kierowniczej,
-oddziaływaniem instytucji publicznych na rozwój gospodarki,
-przesłankami do tworzenia organizacji sieciowych,
-teorią motywacji i postaw.
Autorzy prac mają nadzieję, że ich lektura zainspiruje czytelników nie tylko do wdrażania teoretycznych aspektów badań w zakładach pracy, ale również do śledzenia prac nad celami i uwarunkowaniami funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw jakie prowadzą pracownicy i współpracowników Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.
Wybrane bestsellery
-
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%)
Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak (red.) - pozostałe książki
-
Wszyscy żywimy przekonanie, że wyniki naszych prac mogą przyczynić się do zwiększenia wiedzy o warunkach działania przedsiębiorstw, co może pomóc w podniesieniu ich efektywności. Konsekwencją tego może być wzrost dobrobytu całego społeczeństwa.
Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12 Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12
(48.45 zł najniższa cena z 30 dni)48.45 zł
57.00 zł(-15%) -
Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego.
Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13 Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13
(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7 Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.25 zł
65.00 zł(-15%) -
Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku.
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy - metody - koncepcje - trendy. Tom 8 Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy - metody - koncepcje - trendy. Tom 8
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.25 zł
65.00 zł(-15%)
Ebooka "Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1293-8, 9788379412938
- Data wydania ebooka:
-
2009-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Marketing
Zarządzanie
Spis treści książki
Wprowadzenie
Część I Cele współczesnych przedsiębiorstw
1. Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim - Wojciech Machel, Bogdan Nogalski
1.1. Myślenie strategiczne - analiza konkurencji
1.2. Myślenie strategiczne - wyznaczanie celów
Bibliografia
2. Paradygmat celu zagregowanego w funkcjonowaniu przedsiębiorstw - Aleksandra Szuścicka
2.1. Istota i miejsce paradygmatu celu w przedsiębiorstwie
2.2. Charakterystyka celów w funkcjonowaniu przedsiębiorstw
2.3. Maksymalizacja wartości przedsiębiorstwa jako nadrzędny cel współczesnych podmiotów gospodarczych
2.4. Kształtowanie wartości rynkowej w ramach realizacji zagregowanego celu przedsiębiorstw
2.5. Rola celu zagregowanego w funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych
Bibliografia
3. Praktyczne sposoby rangowania i analizy celów na przykładzie firmy ZK - Grzegorz Wudarzewski
3.1. Znaczenie problematyki rangowania w budowaniu i analizowaniu systemu celów
3.2. Struktura celów Firmy ZK na lata 2008-2012
3.3. Rangowanie celów przedmiotowych Firmy ZK
3.4. Rangowanie strategicznych celów efektywnościowych Firmy ZK
Bibliografia
4. Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem przez cele - Julianna Bartosewicz
4.1. Cele przedsiębiorstwa w interpretacji ogólnej
4.1.1. Przydatność i rola celów w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
4.1.2. Rodzaje celów w zarządzaniu
4.1.3. Cele określane przez przedsiębiorstwo
4.1.4. Cechy celów przedsiębiorstwa
4.2. Zarządzanie przez cele
4.2.1. Założenia systemu zarządzania przez cele
4.2.2. Składowe systemu zarządzania przez cele oraz ich wewnętrzna korelacja
4.3. Propozycja poprawy sposobu realizacji celów współczesnego przedsiębiorstwa
4.3.1. Propozycja zastosowania modelu ścieżki do celu
4.3.2. Zmiana planowa w realizacji celów przedsiębiorstwa
4.3.3. Świadomość zarządzających oraz społeczna a realizacja celów przedsiębiorstwa
4.3.4. Podejście do pracowników oraz modyfikacja zachowań pracowniczych
4.3.5. Dodatkowa propozycja sposobu realizacji celów współczesnego przedsiębiorstwa
Bibliografia
Część II Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw
5. Aspekty ontologiczne odpowiedzialności kierowniczej - Tadeusz Faleiicikowski
5.1. Pojęcie odpowiedzialności kierowniczej
5.2. Charakter ontologiczny odpowiedzialności kierowniczej
5.2.1. Cechy ontologiczne odpowiedzialności kierowniczej
5.2.2. Momenty bytowe odpowiedzialności kierowniczej
5.2.3. Fundament bytowy i nosiciel odpowiedzialności kierowniczej
Bibliografia
6. Controlling w odniesieniu do systemu produkcyjnego - Renata Stasiak-Betlejewska, Stanisław Borkowski
6.1. Zarządzanie przez controlling
6.2. Charakterystyka obiektu badawczego
6.3. Controlling w strukturze zadań zakładu produkcyjnego
Bibliografia
7. Ewolucja modelu biznesu na przykładzie Zoho.com - Wojciech A. Kubiak
7.1. Modele biznesu w branży producentów oprogramowania
7.2. Analiza modelu Zoho.com
7.2.1. Wartość oferowana klientowi, zakres oferty, polityka cenowa
i źródła przychodów
7.2.2. Umiejętności firmy, trwałość przewagi konkurencyjnej,
realizacja modelu
Bibliografia
8. Restrukturyzacja przedsiębiorstw połowowych - Joanna Schomburg
8.1. Istota restrukturyzacji przedsiębiorstw
8.2. Przyczyny restrukturyzacji
8.3. Cele i rodzaje restrukturyzacji
8.4. Proces restrukturyzacji
8.5. Uwarunkowania restrukturyzacji sektora rybołówstwa morskiego
Bibliografia
9. Rola długofalowego planowania w nieprzewidywalnej współczesnej gospodarce - Andrzej Kaleta
Bibliografia
10. Strategia "Rzeczpospolitej" - w sprzecznościach misji, celów i otoczenia marketingowego - Jan Kreft
10.1. Pozycja "Rzeczpospolitej" na rynku czytelniczym i reklamowym
Otoczenie marketingowe
10.3. Pozycja rynkowa, misja i cel
10.4. Strategie konkurencji
10.5. Siła medium
Bibliografia
11. Struktura firm wiedzy - Krzysztof Łobos
11.1. Cel
11.2. Konstrukcja organizacji
11.3. Obszary zastosowania, efekty
Bibliografia
12. Teorie motywacji i postaw - Tomasz Wszeborowski
12.1. Pojęcie motywu
12.2. Teorie motywu
12.3. Pojęcie postawy
12.4. Elementy postawy
12.5. Właściwości postawy
Bibliografia
13. Wielowariantowe strategie rozwoju - przykład Fabryki Mebli FORTE SA - Gabriela Osiecka
13.1. Fundamenty strategii rozwoju FORTE SA
13.2. Prezentacja poszczególnych strategii rozwoju FORTE SA
13.2.1. Usprawnienie przepływu informacji
13.2.2. Pozyskanie obecnych pracowników dla celów FORTE SA
13.2.3. Wprowadzenie funkcji managera produktu (MP)
13.2.4. Organizacja Centrum Logistycznego (CL)
13.2.5. Organizacja służb controllingowych
13.2.6. Optymalizacja zatrudnienia ukierunkowana na wzrost produktywności
13.2.7. Optymalizacja stanów magazynowych w magazynach materiałowych i magazynach elementów gotowych
13.2.8. Budowa struktury i relacji między poszczególnymi jej elementami
13.3. Pozostałe cele strategiczne FORTE SA
13.3.1. Zdobycie silnej (partnerskiej) pozycji w stosunkach z istniejącymi i przyszłymi organizacjami w kraju i za granicą
13.3.2. Wypracowanie zysku dzięki systematycznemu rozwojowi i finansowanie go z tego źródła
13.3.3. Sojusz strategiczny z innymi producentami mebli
Bibliografia
14. Wykorzystanie pozycjonowania w procesie budowy strategii konkurencyjności firm - Janusz Dworak
14.1. Pozycjonowanie dwuwskaźnikowe
14.2. Pozycjonowanie trajektorii strategicznych przedsiębiorstw
14.3. Pozycjonowanie wielowymiarowe
Bibliografia
15. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie - alians jako sposób na przetrwanie i rozwój - Zbigniew Małara
15.1. W poszukiwaniu recepty na udany alians
15.2. Alianse strategiczne w praktyce organizacyjnej
Bibliografia
16. Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach jako kryterium przetrwania w warunkach globalnych -Jagienka Rześny-Cieplińska
16.1. Znaczenie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach
16.2. Systematyka rodzajów strategii funkcjonalnych przedsiębiorstw
16.3. Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach w warunkach globalnych
Bibliografia
Część III Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw
17. An Enterprise\'s Size And Technological Innovations. Economies Of Scalę And Seope In The Polish Enterprises - Teresa Kamińska, Grzegorz Dzwonnik
17.1. Concepts of economies of scalę and economies of scope as concerns IT utilization
17.2. Methodological approach
17.3. Are large firms able to make better use of IT than smaller ones with reference to economies of scalę and economies of scope?
17.3.1. Internal integration
17.3.2. Business processes reengineering
17.3.3. Business network reengineering
References
18. Analiza porównawcza efektywności powszechnych towarzystw emerytalnych na przykładach firm z grup kapitałowych PZU i AIG - Jarosław Poteraj
18.1. Powszechne towarzystwa emerytalne
18.1.1. Informacje ogólne
18.1.2. Powszechne Towarzystwo Emerytalne PZU SA
18.1.3. AIG Powszechne Towarzystwo Emerytalne SA
18.2. Efektywność wykorzystania powierzonego kapitału
18.2.1. Wskaźnik rentowności netto kapitału własnego
18.2.2. Obliczenia wartości wskaźnika rentowności netto kapitału własnego
18.2.3. Interpretacja otrzymanych rezultatów
18.3. Efektywność inwestycji dla akcjonariuszy
18.3.1. Wartość bieżąca netto oraz wewnętrzna stopa zwrotu
18.3.1.1. Wartość bieżąca netto
18.3.1.2. Wewnętrzna stopa zwrotu
18.3.2. Wykorzystanie metod wartości bieżącej netto oraz wewnętrznej stopy zwrotu do oceny zrealizowanych projektów inwestycyjnych w PTE grup PZU i AIG
Bibliografia
19. Klastry morskie jako czynnik konkurencyjności polskiej gospodarki morskie - Tomasz Nowosielski
19.1. Koncepcja klastrów w gospodarce
19.2. Wpływ klastrów na kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstw
19.3. Charakterystyka klastrów morskich - rozwiązania zrealizowane
19.4. Klastry morskie w Polsce - założenia koncepcyjne i ich realizacja
19.5. Efekty funkcjonowania klastrów morskich
Bibliografia
20. Nowe kanały dystrybucji kart kredytowych jako innowacje marketingowe współczesnych przedsiębiorstw handlowych - Adam Rudzewicz
20.1. Hipermarkety
20.2. Karta kredytowa
20.3. Dystrybucja produktów bankowych
20.4. Analiza kart kredytowych oferowanych w hipermarketach
20.5. Efekty partnerstwa banku i hipermarketu
Bibliografia
21. Oddziaływanie inwestycji publicznych na inwestycje przedsiębiorstw prywatnych w Polsce w latach 1995-2007 - Tomasz Landsberg
21.1. Istota procesu inwestycyjnego
21.1.1- Teoretyczne podstawy pojęcia inwestycji i kapitału
21.1.2. Rola państwa w gospodarce
21.1.3. Podstawowe różnice między inwestycjami prywatnymi, a publicznymi.
21.2. Inwestycje w ujęciu statystycznym
Bibliografia
22. Rynkowe uwarunkowania lokalizacji centrum logistycznego w Gdańsku - Adam Mytlewski, Andrzej Jezierski
22.1. Funkcje centrum logistycznego
22.2. Atrybuty lokalizacyjne Gdańska
22.3. Uwarunkowania popytowe lokalizacji centrum logistycznego
22.4. Uwarunkowania podażowe lokalizacji centrum logistycznego w Gdańsku
Bibliografia
23. Udział instytucji rządowej w działaniach na rzecz rozwoju regionu innowacyjnego na przykładzie Wschodniej Anglii - Adam Wasiołka
23.1. Innowacyjność regionów europejskich
23.1.1. Istota regionu innowacyjnego Wschodniej Anglii
23.1.2. Wschodnia Anglia jako węzeł transportowy
23.1.3. Wspieranie badań i rozwoju Wschodniej Anglii
23.2. Systemy innowacyjne a wzrost gospodarczy
23.2.1. Czynniki determinujące siłę systemów innowacyjnych
23.3. Wspieranie innowacyjności na przykładzie East of England Development Agency (EEDA)
23.3.1. Regionalna promocja i wdrażanie technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT)
23.3.2. Obszary działania ICT w ramach EEDA
Bibliografia
24. Zmiany w gospodarce jako przesłanki tworzenia organizacji sieciowych - Krzysztof Niestrój
24.1. Zmiany w charakterze pracy ludzi
24.2. Odchodzenie od hierarchii
24.3. Ograniczenia reinżynieringu
24.4. Prosumentyzm
24.5. Dostrzeżenie zagrożeń związanych z cyklem "drgającego stanu równowagi"
24.6. Złożoność otoczenia uniemożliwiająca prognozowanie
24.7. Wirtualizacja
Bibliografia
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3 Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak (red.) (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.