Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
189
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 43,46 zł najniższa cena z 30 dni

53,00 zł (-15%)
45,05 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(43,46 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.

Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.

Wybrane bestsellery

Monika Boguszewicz-Kreft - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności