Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40
- Autorzy:
- Monika Boguszewicz-Kreft, Renata Gmińska
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 225
-
PDF
Opis książki: Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40
Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania.
Niniejsze opracowanie, zawierające rezultaty indywidualnych i zbiorowych badań naukowych, stanowi element tego procesu.
Celem przedstawionych rozważań jest udział w szerokiej dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu zarządzania, organizacji i technologii informacyjnych w przedsiębiorstwach.
Wybrane bestsellery
-
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(37.05 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Monika Boguszewicz-Kreft, Renata Gmińska - pozostałe książki
-
Zagadnienia związane z rynkami finansowymi, szeroko rozumianymi inwestycjami, sektorem bankowym, a także społeczną odpowiedzialnością biznesu i finansami są istotne zarówno dla praktyków, jaki teoretyków życia gospodarczego.
Rynki finansowe, inwestycje i finanse. Aktualne problemy. PN WSB Tom 52 Rynki finansowe, inwestycje i finanse. Aktualne problemy. PN WSB Tom 52
(58.65 zł najniższa cena z 30 dni)58.65 zł
69.00 zł(-15%) -
Zarówno rynki finansowe, szeroko rozumiane inwestycje, jak i polityka gospodarcza są istotne dla praktyków oraz teoretyków życia gospodarczego, dlatego też niniejsza monografia skupia się na wybranych aspektach tej problematyki.
Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 47 Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 47
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.25 zł
65.00 zł(-15%) -
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób.
Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37 Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37
(35.70 zł najniższa cena z 30 dni)35.70 zł
42.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zarówno studentów, jak i przedsiębiorców, dostarcza kolejną porcję nowoczesnej wiedzy związanej z funkcjonowaniem organizacji w gospodarce rynkowej.
Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36 Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
(35.70 zł najniższa cena z 30 dni)35.70 zł
42.00 zł(-15%) -
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
(54.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.40 zł
64.00 zł(-15%) -
Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
(54.40 zł najniższa cena z 30 dni)54.40 zł
64.00 zł(-15%)
Ebooka "Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1301-0, 9788379413010
- Data wydania ebooka:
-
2015-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
1. Prostota struktury organizacyjnej a innowacyjność organizacji - Magdalena Hopej-Kamińska, Marian Hopej, Robert Kamiński 13
1.1. Model prostej struktury organizacyjnej 14
1.2. Organiczność struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa a jego innowacyjność 16
Streszczenie/Summary 20
Bibliografia 21
2. Determinanty zmian struktur organizacyjnych polskich przedsiębiorstw - Jacek Wysocki, Adam Kałowski 23
2.1. Struktury organizacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem 24
2.2. Identyfikacja czynników wpływających na zmiany organizacyjne w polskich przedsiębiorstwach 28
Streszczenie/Summary 34
Bibliografia 34
3. Uwarunkowania przebiegu zmian organizacyjnych w jednostce samorządu terytorialnego - Justyna Zawadzka 37
3.1. Zmiana organizacyjna - istota pojęcia 38
3.2. Proces zmian organizacyjnych i jego uwarunkowania 40
3.3. Przebieg zmian organizacyjnych w jednostce samorządu terytorialnego - wyniki badań 45
Streszczenie/Summary 50
Bibliografia 51
4. Przedsiębiorca i menedżer - analiza teoretyczna i badania empiryczne - Teresa Piecuch 53
4.1. Charakterystyka przedsiębiorcy i menedżera 54
4.2. Rola menedżerów w rozwoju przedsiębiorczości w obrębie dużych przedsiębiorstw 56
4.3. Przedsiębiorca, menedżer - podobieństwa i różnice 59
4.4. Przedsiębiorczy menedżer - aspekt badawczy 61
Streszczenie/Summary 67
Bibliografia 67
5. Design thinking i zarządzanie przez wartości jako nowe, humanistyczne podejście do człowieka w organizacji - Magdalena Bartczak, Alina Śmiłowska 69
5.1. Nowe realia funkcjonowania fi rm 70
5.2. Design thinking - wielopłaszczyznowe poszukiwanie rozwiązań, w których kluczową rolę odgrywa człowiek 72
5.3. Zarządzanie przez wartości jako podeście do zarządzania organizacją, w której najwyższą wartością jest człowiek 75
5.4. Zaangażowanie i współtworzenie jako wspólny mianownik koncepcji design thinking i zarzadzania przez wartości 77
5.5. Wybrane przykłady wykorzystywania koncepcji zarzadzania przez wartości i design thinking na polskim rynku 79
Streszczenie/Summary 82
Bibliografia 83
6. Mikroprzedsiębiorstwo jako przejaw przedsiębiorczości rodzinnej a rola instytucji otoczenia biznesu w województwie pomorskim - Andrzej Sułkowski 85
6.1. Przedsiębiorstwo rodzinne 86
6.2. Instytucje otoczenia biznesu (IOB) a mikroprzedsiębiorstwa na Pomorzu 90
6.3. Metodyka badań własnych 93
6.4. Wyniki badań własnych dotyczących relacji między instytucjami otoczenia biznesu a mikrofi rmami rodzinnymi 94
Streszczenie/Summary 101
Bibliografia 101
7. Zarządzanie dyfuzją wiedzy jako elementem konkurencyjności mikroprzedsiębiorstwa - Danuta Janczewska 103
7.1. Zarządzanie wiedzą w mikroprzedsiębiorstwie 104
7.2. Kreowanie zasobów wiedzy w mikroprzedsiębiorstwie 106
7.3. Mikroprzedsiębiorstwo jako organizacja inteligentna w ujęciu teorii zasobowej 108
7.4. Cel i przedmiot badań własnych 109
Streszczenie/Summary 113
Bibliografia 114
8. Dilemmas Related to Managing a Sports Organization - Jerzy Paszkowski 117
8.1. Ownership, strategy, taking decisions, processes and procedures 118
8.2. Resources 120
8.3. Management areas and functions 121
Summary/Streszczenie 124
Bibliography 125
9. Strategia finansowa a zakres i kierunki planowania finansowego w przedsiębiorstwie - Jacek Jaworski 127
9.1. Struktura i istota strategii finansowej przedsiębiorstwa 128
9.2. Zakres planowania finansowego dla opracowania strategii finansowej przedsiębiorstwa 136
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 143
10. Efektywność przedsiębiorstwa w teorii kosztów transakcyjnych - Stanisław Rudolf 145
10.1. Teoria kosztów transakcyjnych 146
10.2. Wysokość kosztów transakcyjnych jako kryterium wyboru rodzaju integracji 148
10.3. Specyficzne aktywa ludzkie 150
10.4. Przykłady integracji pionowej w działalności przedsiębiorstw 152
Streszczenie/Summary 156
Bibliografia 157
11. The Role of Communication Technology and E-business Innovation in Enhancing Economic Growth - the Evidence from Tanzania - Eliphas F. Tongora, Jacek Mercik 159
11.1. Literature review 160
11.2. Small enterprises innovation induced by e-Business and ICT in Tanzania 162
11.3. Findings 162
11.3.1. The impact of ICT and e-business on small enterprises in Tanzania 165
11.3.2. ICT usage in different category of enterprises 166
11.3.3. Benefits that small enterprise could enjoy using ICT and e-Business in Tanzania 166
11.3.4. Challenges facing small business on e-business in Tanzania 167
11.3.5. ICT challenges for small businesses in Tanzania 168
11.3. Future work 168
Summary/Streszczenie 169
Bibliography 170
12. Factors Influencing Level of Information Technology Acceptance in Organization - Katarzyna Tworek 173
12.1. Information technology acceptance in organization - empirical studies 174
12.1.1. Factors potentially influencing IT acceptance 175
12.1.2. IT acceptance - statistical analisys 176
12.2. Factors influencing level of IT acceptance - empirical studies results 177
12.2.1. IT acceptance and organizational structure 177
12.2.2. IT acceptance and environmental uncertainty 178
12.2.3. IT acceptance and IT dissemination 178
Summary/Streszczenie 179
Bibliography 180
13. Big data: implikacje etyczne gromadzenia i przetwarzania informacji w organizacjach - Anna Waligórska-Kotfas 181
13.1. Informacja gospodarcza, jej cechy, rodzaje i funkcje 182
13.2. Przeciążenie informacyjne: problem współczesnych organizacji 185
13.3. Big Data: przetwarzanie danych w przedsiębiorstwach XXI w. 186
13.4. Dylematy etyczne związane z przetwarzaniem Big Data 189
Streszczenie/Summary 192
Bibliografia 192
14. Wykorzystanie metody ARIMA w prognozowaniu bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Ameryce Południowej - Krzysztof Ziółkowski 195
14.1. Ramy teoretyczne 195
14.2. Światowe trendy inwestycyjne 197
14.3. Analiza empiryczna 199
Streszczenie/Summary 205
Bibliografia 206
15. Istota i motywy podejmowania przez przedsiębiorstwa strategii reshoringu - Michał Młody 209
15.1. Pojęcie i podłoże delokalizacji przedsiębiorstwa 209
15.2. Reshoring - nowy trend delokalizacji przedsiębiorstw 213
15.3. Reshoring w sektorze usług oraz produkcji 216
Streszczenie/Summary 221
Bibliografia 222
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(63.33 zł najniższa cena z 30 dni)66.31 zł
77.00 zł(-14%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(88.90 zł najniższa cena z 30 dni)91.26 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40 Monika Boguszewicz-Kreft, Renata Gmińska (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.