Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
183
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 51,66 zł najniższa cena z 30 dni

63,00 zł (-16%)
52,96 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(51,66 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian za­chodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.

Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.

Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.

Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzy­stać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych.
Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności