ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing bankowy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Małgorzata Kolasa
Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
156
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (40,80 zł najniższa cena z 30 dni)

48,00 zł (-15%)
40,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(40,80 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polski­mi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:
- Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
- Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
- Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
- Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
- Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
- Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
- Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

Wybrane bestsellery

Małgorzata Kolasa

CeDeWu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności