Nasze wydawnictwo powstało w maju 1998 roku. Powołały je osoby, które na początku lat 90. stworzyły i wydawały Miesięcznik BANK w latach 1992-1996. Początkowa wydawnictwo posługiwało się nazwą - Centrum Doradztwa i Wydawnictw "Multi-Press" Sp. z o.o. Ta długa nazwa w rozmowach była skracana do Ce De Wu, i stała się faktyczną nazwą firmy w 2001 roku. W początkowych latach swojego istnienia Wydawnictwo CeDeWu koncentrowało się głównie na publikacjach z zakresu bankowości. W miarę rozwoju firmy poszerzaliśmy swoją ofertę wydawniczą. Dziś CeDeWu jest cenionym, jednym z większych i dynamicznie rozwijającym się polskim wydawnictwem ekonomicznym. W 2013 roku nakładem wydawnictwa CeDeWu ukaże się ponad 200 nowości i wznowień. W sumie wydaliśmy już ponad 500 własnych tytułów i ponad 300 tytułów na zamówienie.
CeDeWu - ebooki
-
Ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarządzanie turystyką zrównoważoną
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
-
Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji (wyd. II). Rozdział 3. Metody prognozowania upadłości przedsiębiorstw
-
Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój
-
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce
-
Oddziaływanie globalnego kryzysu finansowego. Perspektywa przedsiębiorstwa
-
Pieniądz, rynek, giełda - z prac młodych ekonomistów
-
Pieniądz w ekonomii i socjologii
-
Skandynawskie uwarunkowania kulturowe w procesach zarządzania
-
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce
-
Marketing bankowy
-
Emisja akcji w Polsce w nowej europejskiej perspektywie - jednolity rynek papierów wartościowych w Unii Europejskiej. Rozdział 4. Spółka akcyjna i akcje
-
Emisja akcji w Polsce w nowej europejskiej perspektywie - jednolity rynek papierów wartościowych w Unii Europejskiej. Rozdział 5. Emisja akcji na publicznym rynku papierów wartościowych
-
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
-
Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce w kontekście nowej umowy kapitałowej (BASEL II)
-
Wyzwania współczesnej pedagogiki
-
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw
-
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 5. Ryzyko strategiczne a wartość dla akcjonariusza - na przykładzie sektora bankowego
-
Rynek finansowy w badaniach ilościowych
-
Giełdowe instrumenty pochodne
-
Budowa portfeli ograniczonego ryzyka. Wykorzystanie modelu W.F. Sharpe'a
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
-
Zarządzanie ryzykiem w małym banku - w kontekście zmieniających się regulacji nadzorczych
-
Zarządzanie motywacją ekspertów - na przykładzie specjalistów z branży IT
-
Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań interdyscyplinarnych
-
NewConnect - rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Systematyka, organizacja, perspektywy rozwoju
-
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Problemy gospodarcze w oczach młodego pokolenia. Tom 1
-
Tradycyjne i alternatywne inwestycje finansowe w świetle kryzysu finansowego. Wybrane zagadnienia
-
Innowacje na rynkach finansowych
-
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
-
Konkurencyjność - teoria i praktyka
-
Public Relations w bankach wirtualnych
-
Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery
-
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
-
Prawo i energia
-
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
-
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
-
Zamknięcie roku w Banku Spółdzielczym
-
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
-
Publiczne uczelnie zawodowe w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego w Polsce
-
Rynek biur podróży w Polsce
-
Rynki finansowe, inwestycje i finanse. Aktualne problemy. PN WSB Tom 52
-
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Wydanie II
-
Szkody w majątku pracodawcy. Wyd. II
-
Uwarunkowania adaptacji społeczno-zawodowej nieletnich niedostosowanych społecznie w Republice Federalnej Niemiec
-
Wyzwania bezpieczeństwa wewnętrznego. Wybrane aspekty bezpieczeństwa lokalnego
-
Znaczenie czy ekonomia? Podstawy odkrycia naukowego
-
Infrastruktura techniczna w szpitalu. Wspomaganie procesów eksploatacji. Wydanie II
-
Samorząd terytorialny w 20 lat po reformie administracyjnej państwa. Bilans nadziei i postulaty na przyszłość
-
Wymiary Logistyki - Ujęcie systemowe. Tom 51
-
Ekonomika przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Nauka o finansach. Przegląd dorobku ośrodków akademickich
-
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49
-
Praktyczne i teoretyczne problemy prawa finansowego wobec wyzwań XXI wieku
-
Rachunkowość i finanse - od informacji do decyzji. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 3
-
Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty (wyd. II)
-
Społeczno-ekonomiczne korelaty aktywności fizycznej osób w wieku produkcyjnym z Wrocławia
-
Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II
-
Umysł ekonomiczny. Bóg - Człowiek - Kapitał - Poznanie
-
Umysł technologiczny. Zasady nowej metodologii
-
Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet
-
Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4
-
Lokalizacja działalności gospodarczej a jej ryzyko
-
Model transferu technologii w klastrach morskich w Polsce
-
Nowa ekonomia instytucjonalna a nauki o zarządzaniu. Tom 48
-
Ocena prawna i kryminalistyczna przestępczości komputerowej
-
Przedsiębiorczość
-
Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 47
-
Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń
-
Ubezpieczenia gospodarcze i społeczne w Polsce
-
Umysł odkrywający. Rozwój nowej metodologii
-
Umysł projektujący. Powstawanie nowej metodologii
-
Work, Enterprise, Career in the English Language, Literature and Culture
-
Współczesne domeny zarządzania: decyzje menedżerskie - PPO i CSR - modele biznesu. Tom 44
-
Zarządzanie reklamą. Wydanie II
-
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
-
Megatrendy współczesnych zagrożeń bezpieczeństwa
-
New Electricity and New Cars. The Future of the European Energy Doctrine
-
Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46
-
Liberalizacja i protekcjonizm we współczesnym handlu międzynarodowym
-
Money, Banks and Business in British and American Literature, Culture and Language
-
Nowe wyzwania dla przedsiębiorstw na rynkach finansowych
-
Nowe wyzwania gospodarcze a problemy zarządcze w przedsiębiorstwie
-
Ochrona i edukacja konsumentów na rynku kredytów hipotecznych i konsumpcyjnych
-
Paradygmat zrównoważonego rozwoju lokalnego i regionalnego we współczesnej gospodarce
-
Polityka zdrowotna
-
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa
-
Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarządzania. Tom 41
-
Prawo finansowe wobec wyzwań XXI wieku
-
Prognozowanie importu i eksportu węgla kamiennego w Polsce w aspekcie krajowych i międzynarodowych uwarunkowań
-
Rynki finansowe a gospodarka realna - aktualne wyzwania. Tom 39
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu, podatki, inwestycje. Wybrane aspekty. Tom 38
-
Wielokryterialna analiza rekomendacji giełdowych
-
Zastosowanie analizy przetrwania w ocenie ryzyka kredytowego klientów indywidualnych
-
Międzynarodowe i wewnętrzne uwarunkowania bezpieczeństwa państwa
-
Oceny pracownicze w służbie cywilnej
-
Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym - stan i perspektywy
-
Religia w amerykańskich wyborach prezydenckich
-
Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37
-
Finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej
-
Holistyczna ocena bezpieczeństwa - aspekt współczesny. Tom 31
-
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
-
Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce
-
Pokonać dekoniunkturę. Społeczna odpowiedzialność biznesu i finanse. Tom 30
-
Procesy rozwojowe przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce
-
Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
-
Rynki finansowe w dobie kryzysu. Tom 29
-
Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku
-
Unia Europejska jako organizacja międzynarodowa
-
Zachowania gospodarstw domowych na rynku usług finansowych w warunkach zmiennej koniunktury
-
Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce
-
Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
-
Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej
-
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych
-
Zasady rachunkowości, sprawozdawczości i rewizji finansowej w funduszach inwestycyjnych
-
Kierunki transformacji sprawozdawczości małych i średnich przedsiębiorstw na tle regulacji międzynarodowych
-
Międzynarodowe i wewnętrzne uwarunkowania bezpieczeństwa w Polsce. Tom 33
-
Rynki finansowe i gospodarka w warunkach zmiennej koniunktury. Tom 32
-
Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
-
Wymiary logistyki - Aspekt transportowy. Tom 35