
Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój
- Autor:
- Beata Filipiak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 260
-
PDF
Opis książki: Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój
Jest to książka nie o tym jak promować przedsiębiorstwo i prowadzić działania marketingowe, ale o tym jak zarządzać nim we współczesnym (burzliwym) otoczeniu, wymagającym nowej wiedzy, odmiennych strategii i dobrej konstrukcji wszystkich funkcjonalnych elementów działalności. Rozwój - kapitał - efektywność to wyzwania, którym przedsiębiorstwo handlowe musi sprostać.
Publikacja stanowi kompendium niezbędnej wiedzy, pozwalające lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w przedsiębiorstwie handlowym. Ma w pewnym sensie także charakter przewodnika, traktującego o złożonych problemach funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, a jego treść podyktowana jest skutecznością prowadzenia biznesu.
Dzięki tej książce Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, ale także umiejętności przydatne w życiu zawodowym dotyczące:
o praktycznych zagadnień z zakresu organizacji przedsiębiorstwa oraz zarządzania nim,
o etyki działań przedsiębiorstwa handlowego,
o ewidencjonowania operacji gospodarczych w przedsiębiorstwie,
o opracowania rachunku kosztów przedsiębiorstwa handlowego,
o kształtowania strategii podatkowych przedsiębiorstwa handlowego,
o zarządzania finansami przedsiębiorstwa handlowego, a w szczególności: obszarów podejmowania decyzji finansowych, budżetowania, kształtowania struktury finansowania, analizy ekonomicznej oraz restrukturyzacji finansowej,
o kształtowania polityki rozwojowej przedsiębiorstwa handlowego w kontekście zagadnień proefektywnościowych.
Książka wypełnia lukę na rynku wydawniczym, gdyż obecnie nie ma pozycji tak szeroko, wieloaspektowo, jak również kompleksowo rozważającej problematykę ekonomiczną funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego w otoczeniu konkurencyjnym.
Wybrane bestsellery
-
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Co działo się w Pałacu Prezydenckim, w polskich służbach i w wojsku po wybuchu wojny na Ukrainie? Czy między Andrzejem Dudą a Wołodymyrem Żełenskim była prawdziwa przyjaźń? Jak małostkowe konflikty po kilku miesiącach wspólnej gry wdarły się do wielkiej polityki i co z tego wynikło? Nieznane fakt...(28.89 zł najniższa cena z 30 dni)
31.37 zł
36.90 zł(-15%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Beata Filipiak - pozostałe książki
-
Coraz częściej przedsiębiorstwa dążą do wpisania zasad społecznej odpowiedzialności w swoją działalność. Przejawem tego jest orientacja na zrównoważony rozwój traktujący zasoby naturalne jako dobro szczególne...(13.93 zł najniższa cena z 30 dni)
13.93 zł
16.99 zł(-18%) -
Celem, jaki przyświecał zespołowi autorskiemu, było stworzenie kompendium wiedzy na temat rachunku kosztów w ochronie środowiska i jego wykorzystania w przedsiębiorstwie budującym społeczną odpowiedzialność.(33.15 zł najniższa cena z 30 dni)
33.15 zł
39.00 zł(-15%) -
"Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego" pod redakcją naukową Beaty Filipiak i Stanisława Flejterskiego (...) pozwala zrozumieć interesy dwóch środowisk - dawców kapitału i jego biorców. Książka ma charakter aplikacyjno-poznawczy...
Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego
(14.15 zł najniższa cena z 30 dni)14.44 zł
16.99 zł(-15%)
Ebooka "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1312-6, 9788379413126
- Data wydania ebooka:
-
2009-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
Część I
Teoretyczne i praktyczne podstawy funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego - aspekty organizacyjno-zarządcze
1. Pojęcie i funkcje przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 13
1.1. Specyfika przedsiębiorstwa handlowego 13
1.2. Funkcje i zasady działania przedsiębiorstwa handlowego 17
1.3. Przesłanki podejmowania działalności gospodarczej w sferze handlu 21
2. Klasyfikacja przedsiębiorstw handlowych - Małgorzata Porada-Rochoń 25
3. Istota i funkcje zarządzania przedsiębiorstwem handlowym - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 27
3.1. Proces planowania w przedsiębiorstwie handlowym 27
3.2. Proces organizowania 32
3.3. Proces motywowania i jego znaczenie 33
3.4. Kontrola w przedsiębiorstwie handlowym 37
3.5. Podejście procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym 39
4. Wybrane aspekty organizowania działalności przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 45
4.1. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa handlowego 45
4.2. Czynniki determinujące strukturę organizacyjną 49
4.3. Elementy organizowania pracy w przedsiębiorstwie handlowym 51
5. Etyka z biznesie - Małgorzata Porada-Rochoń 55
Część II
Rachunkowość i polityka podatkowa w przedsiębiorstwie handlowym
1. Elementy ewidencji księgowej i sprawozdawczości w przedsiębiorstwie handlowym - Piotr Szczypa 63
1.1. Rola rachunkowości finansowej w przedsiębiorstwie handlowym 63
1.2. Księgi rachunkowe 66
1.3. Ewidencja towarów w przedsiębiorstwie handlowym 69
1.4. Sprawozdawczość finansowa w przedsiębiorstwie handlowym 74
2. Rachunek kosztów w przedsiębiorstwie handlowym - Piotr Szczypa 79
2.1. Definicja i istota rachunku kosztów 79
2.2. Systematyczny rachunek kosztów w przedsiębiorstwie handlowym 80
2.3. Pozaewidencyjne rachunki kosztów w przedsiębiorstwie handlowym 83
3. Możliwości zastosowania rachunkowości zarządczej/controllingu w przedsiębiorstwie handlowym - Piotr Szczypa 87
3.1. Rola rachunkowości zarządczej/controllingu w przedsiębiorstwie handlowym 87
3.2. Narzędzia rachunkowości zarządczej wspomagające procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie handlowym 89
3.3. Możliwości zastosowania narzędzi rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie handlowym 95
4. Strategie podatkowe w przedsiębiorstwie handlowym - Beata Filipiak 99
4.1. Opodatkowanie przedsiębiorstwa handlowego 99
4.2. Instrumenty legalnego obniżania obciążeń podatkowych 105
4.3. Kształtowanie strategii podatkowej przedsiębiorstwa handlowego 108
Część III
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie handlowym
1. Obszary i zakres decyzji finansowych w procesie zarządzania finansami - Beata Filipiak 117
1.1. Finansowe aspekty zarządzania aktywami i pasywami w przedsiębiorstwie handlowym 117
1.2. Decyzje krótko- i długoterminowe 120
1.3. Decyzje finansowe a ryzyko 122
2. Budżetowanie jako element wsparcia procesu zarządzania finansami - Marek Dylewski 127
2.1. Budżetowanie jako metoda zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym 127
2.2. Elementy procesu budżetowana w przedsiębiorstwie handlowym 129
2.3. Praktyczne aspekty procesu budżetowania w przedsiębiorstwie handlowym 134
2.4. Warunki wdrożenia i wykorzystania budżetowania w przedsiębiorstwie handlowym 136
3. Finansowanie przedsiębiorstw handlowych - Magdalena Zioło 141
3.1. Zapotrzebowanie na kapitał w przedsiębiorstwie handlowym 141
3.2. Problematyka doboru instrumentów finansowych 145
3.3. Strategie finansowania przedsiębiorstw handlowych 149
4. Instrumenty finansowe w praktyce przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Porada-Rochoń 153
4.1. Instrumenty finansowe własne 153
4.2. Instrumenty finansowe obce 155
5. Analiza ekonomiczno-finansowa jako narzędzie wspierające proces decyzyjny - Małgorzata Porada-Rochoń 159
5.1. Kierunki wykorzystania analizy ekonomiczno-finansowej w przedsiębiorstwie handlowym 159
5.2. Znaczenie analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji 161
6. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Porada-Rochoń 167
6.1. Istota i przyczyny restrukturyzacji finansowej 167
6.2. Zakres zmian wynikający z restrukturyzacji finansowej 169
Część IV
Kształtowanie polityki rozwojowej przedsiębiorstwa handlowego
1. Strategia jako wyznacznik kierunków rozwoju przedsiębiorstw handlowych - Małgorzata Porada-Rochoń 179
1.1. Znaczenie strategii w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa handlowego 179
1.2. Proces formułowania strategii 182
1.3. Nowoczesne podejście do zarządzania strategicznego 187
2. Czynniki determinujące rozwój przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 189
2.1. Podstawowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 189
2.2. Egzogeniczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 190
2.3. Endogeniczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 192
3. Innowacje jako warunek sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 195
3.1. Innowacje jako wyznacznik rozwoju przedsiębiorstw handlowych 195
3.2. Istota i elementy procesu innowacyjnego 197
3.3. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie handlowym 199
4. Rachunek opłacalności inwestycji w przedsiębiorstwie handlowym - Magdalena Zioło 201
4.1. Znaczenie rachunku opłacalności inwestycji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym 201
4.2. Proste metody oceny efektywności inwestycji 204
4.3. Metody złożone (dyskontowe) w ocenie inwestycji 207
5. Aspekty proekologiczne w kształtowaniu rozwoju przedsiębiorstwa handlowego - Piotr Szczypa 211
5.1. Ochrona środowiska a działalność przedsiębiorstwa handlowego 211
5.2. Źródła finansowania działalności na rzecz ochrony środowiska 213
5.3. Ograniczanie kosztów i wydatków w przedsiębiorstwie handlowym poprzez ochronę środowiska 216
5.4. Poprawa wizerunku przedsiębiorstwa handlowego w wyniku działalności na rzecz ochrony środowiska 219
6. Instytucjonalne instrumenty wsparcia rozwoju przedsiębiorstwa handlowego - Beata Filipiak 223
6.1. Powiązania przedsiębiorstwa handlowego z podmiotami sektora publicznego i organami Unii Europejskiej 223
6.2. Ekonomiczno-finansowe instrumenty stymulowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego przez organy gminy 227
6.3. Pomoc publiczna i jej znaczenie dla przedsiębiorstwa 230
6.4. Poręczenia i gwarancje publiczne jako instrument wsparcia przedsiębiorstwa handlowego 233
6.5. Pozostałe instrumenty instytucjonalnego wsparcia rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 236
7. Przedsiębiorstwa handlowe w kooperacji z sektorem publicznym - Marek Dylewski 239
7.1. Prawa i obowiązki przedsiębiorstw handlowych w relacjach z sektorem publicznym 239
7.2. Przedsiębiorstwo handlowe jako partner biznesowy 242
7.3. Przedsiębiorstwo handlowe jako biorca usług publicznych 246
Bibliografia 253
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój Beata Filipiak (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.