Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój
- Autor:
- Beata Filipiak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 260
-
PDF
Opis książki: Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój
Jest to książka nie o tym jak promować przedsiębiorstwo i prowadzić działania marketingowe, ale o tym jak zarządzać nim we współczesnym (burzliwym) otoczeniu, wymagającym nowej wiedzy, odmiennych strategii i dobrej konstrukcji wszystkich funkcjonalnych elementów działalności. Rozwój - kapitał - efektywność to wyzwania, którym przedsiębiorstwo handlowe musi sprostać.
Publikacja stanowi kompendium niezbędnej wiedzy, pozwalające lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w przedsiębiorstwie handlowym. Ma w pewnym sensie także charakter przewodnika, traktującego o złożonych problemach funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, a jego treść podyktowana jest skutecznością prowadzenia biznesu.
Dzięki tej książce Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, ale także umiejętności przydatne w życiu zawodowym dotyczące:
o praktycznych zagadnień z zakresu organizacji przedsiębiorstwa oraz zarządzania nim,
o etyki działań przedsiębiorstwa handlowego,
o ewidencjonowania operacji gospodarczych w przedsiębiorstwie,
o opracowania rachunku kosztów przedsiębiorstwa handlowego,
o kształtowania strategii podatkowych przedsiębiorstwa handlowego,
o zarządzania finansami przedsiębiorstwa handlowego, a w szczególności: obszarów podejmowania decyzji finansowych, budżetowania, kształtowania struktury finansowania, analizy ekonomicznej oraz restrukturyzacji finansowej,
o kształtowania polityki rozwojowej przedsiębiorstwa handlowego w kontekście zagadnień proefektywnościowych.
Książka wypełnia lukę na rynku wydawniczym, gdyż obecnie nie ma pozycji tak szeroko, wieloaspektowo, jak również kompleksowo rozważającej problematykę ekonomiczną funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego w otoczeniu konkurencyjnym.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Beata Filipiak - pozostałe książki
-
Coraz częściej przedsiębiorstwa dążą do wpisania zasad społecznej odpowiedzialności w swoją działalność. Przejawem tego jest orientacja na zrównoważony rozwój traktujący zasoby naturalne jako dobro szczególne...(14.44 zł najniższa cena z 30 dni)
14.23 zł
16.99 zł(-16%) -
Celem, jaki przyświecał zespołowi autorskiemu, było stworzenie kompendium wiedzy na temat rachunku kosztów w ochronie środowiska i jego wykorzystania w przedsiębiorstwie budującym społeczną odpowiedzialność.(33.15 zł najniższa cena z 30 dni)
33.15 zł
39.00 zł(-15%) -
"Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego" pod redakcją naukową Beaty Filipiak i Stanisława Flejterskiego (...) pozwala zrozumieć interesy dwóch środowisk - dawców kapitału i jego biorców. Książka ma charakter aplikacyjno-poznawczy...
Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego
(14.44 zł najniższa cena z 30 dni)14.44 zł
16.99 zł(-15%)
Ebooka "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1312-6, 9788379413126
- Data wydania ebooka:
- 2009-01-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
Część I
Teoretyczne i praktyczne podstawy funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego - aspekty organizacyjno-zarządcze
1. Pojęcie i funkcje przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 13
1.1. Specyfika przedsiębiorstwa handlowego 13
1.2. Funkcje i zasady działania przedsiębiorstwa handlowego 17
1.3. Przesłanki podejmowania działalności gospodarczej w sferze handlu 21
2. Klasyfikacja przedsiębiorstw handlowych - Małgorzata Porada-Rochoń 25
3. Istota i funkcje zarządzania przedsiębiorstwem handlowym - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 27
3.1. Proces planowania w przedsiębiorstwie handlowym 27
3.2. Proces organizowania 32
3.3. Proces motywowania i jego znaczenie 33
3.4. Kontrola w przedsiębiorstwie handlowym 37
3.5. Podejście procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym 39
4. Wybrane aspekty organizowania działalności przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 45
4.1. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa handlowego 45
4.2. Czynniki determinujące strukturę organizacyjną 49
4.3. Elementy organizowania pracy w przedsiębiorstwie handlowym 51
5. Etyka z biznesie - Małgorzata Porada-Rochoń 55
Część II
Rachunkowość i polityka podatkowa w przedsiębiorstwie handlowym
1. Elementy ewidencji księgowej i sprawozdawczości w przedsiębiorstwie handlowym - Piotr Szczypa 63
1.1. Rola rachunkowości finansowej w przedsiębiorstwie handlowym 63
1.2. Księgi rachunkowe 66
1.3. Ewidencja towarów w przedsiębiorstwie handlowym 69
1.4. Sprawozdawczość finansowa w przedsiębiorstwie handlowym 74
2. Rachunek kosztów w przedsiębiorstwie handlowym - Piotr Szczypa 79
2.1. Definicja i istota rachunku kosztów 79
2.2. Systematyczny rachunek kosztów w przedsiębiorstwie handlowym 80
2.3. Pozaewidencyjne rachunki kosztów w przedsiębiorstwie handlowym 83
3. Możliwości zastosowania rachunkowości zarządczej/controllingu w przedsiębiorstwie handlowym - Piotr Szczypa 87
3.1. Rola rachunkowości zarządczej/controllingu w przedsiębiorstwie handlowym 87
3.2. Narzędzia rachunkowości zarządczej wspomagające procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie handlowym 89
3.3. Możliwości zastosowania narzędzi rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie handlowym 95
4. Strategie podatkowe w przedsiębiorstwie handlowym - Beata Filipiak 99
4.1. Opodatkowanie przedsiębiorstwa handlowego 99
4.2. Instrumenty legalnego obniżania obciążeń podatkowych 105
4.3. Kształtowanie strategii podatkowej przedsiębiorstwa handlowego 108
Część III
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie handlowym
1. Obszary i zakres decyzji finansowych w procesie zarządzania finansami - Beata Filipiak 117
1.1. Finansowe aspekty zarządzania aktywami i pasywami w przedsiębiorstwie handlowym 117
1.2. Decyzje krótko- i długoterminowe 120
1.3. Decyzje finansowe a ryzyko 122
2. Budżetowanie jako element wsparcia procesu zarządzania finansami - Marek Dylewski 127
2.1. Budżetowanie jako metoda zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym 127
2.2. Elementy procesu budżetowana w przedsiębiorstwie handlowym 129
2.3. Praktyczne aspekty procesu budżetowania w przedsiębiorstwie handlowym 134
2.4. Warunki wdrożenia i wykorzystania budżetowania w przedsiębiorstwie handlowym 136
3. Finansowanie przedsiębiorstw handlowych - Magdalena Zioło 141
3.1. Zapotrzebowanie na kapitał w przedsiębiorstwie handlowym 141
3.2. Problematyka doboru instrumentów finansowych 145
3.3. Strategie finansowania przedsiębiorstw handlowych 149
4. Instrumenty finansowe w praktyce przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Porada-Rochoń 153
4.1. Instrumenty finansowe własne 153
4.2. Instrumenty finansowe obce 155
5. Analiza ekonomiczno-finansowa jako narzędzie wspierające proces decyzyjny - Małgorzata Porada-Rochoń 159
5.1. Kierunki wykorzystania analizy ekonomiczno-finansowej w przedsiębiorstwie handlowym 159
5.2. Znaczenie analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji 161
6. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Porada-Rochoń 167
6.1. Istota i przyczyny restrukturyzacji finansowej 167
6.2. Zakres zmian wynikający z restrukturyzacji finansowej 169
Część IV
Kształtowanie polityki rozwojowej przedsiębiorstwa handlowego
1. Strategia jako wyznacznik kierunków rozwoju przedsiębiorstw handlowych - Małgorzata Porada-Rochoń 179
1.1. Znaczenie strategii w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa handlowego 179
1.2. Proces formułowania strategii 182
1.3. Nowoczesne podejście do zarządzania strategicznego 187
2. Czynniki determinujące rozwój przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 189
2.1. Podstawowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 189
2.2. Egzogeniczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 190
2.3. Endogeniczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 192
3. Innowacje jako warunek sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa handlowego - Małgorzata Brojak-Trzaskowska 195
3.1. Innowacje jako wyznacznik rozwoju przedsiębiorstw handlowych 195
3.2. Istota i elementy procesu innowacyjnego 197
3.3. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie handlowym 199
4. Rachunek opłacalności inwestycji w przedsiębiorstwie handlowym - Magdalena Zioło 201
4.1. Znaczenie rachunku opłacalności inwestycji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym 201
4.2. Proste metody oceny efektywności inwestycji 204
4.3. Metody złożone (dyskontowe) w ocenie inwestycji 207
5. Aspekty proekologiczne w kształtowaniu rozwoju przedsiębiorstwa handlowego - Piotr Szczypa 211
5.1. Ochrona środowiska a działalność przedsiębiorstwa handlowego 211
5.2. Źródła finansowania działalności na rzecz ochrony środowiska 213
5.3. Ograniczanie kosztów i wydatków w przedsiębiorstwie handlowym poprzez ochronę środowiska 216
5.4. Poprawa wizerunku przedsiębiorstwa handlowego w wyniku działalności na rzecz ochrony środowiska 219
6. Instytucjonalne instrumenty wsparcia rozwoju przedsiębiorstwa handlowego - Beata Filipiak 223
6.1. Powiązania przedsiębiorstwa handlowego z podmiotami sektora publicznego i organami Unii Europejskiej 223
6.2. Ekonomiczno-finansowe instrumenty stymulowania rozwoju przedsiębiorstwa handlowego przez organy gminy 227
6.3. Pomoc publiczna i jej znaczenie dla przedsiębiorstwa 230
6.4. Poręczenia i gwarancje publiczne jako instrument wsparcia przedsiębiorstwa handlowego 233
6.5. Pozostałe instrumenty instytucjonalnego wsparcia rozwoju przedsiębiorstwa handlowego 236
7. Przedsiębiorstwa handlowe w kooperacji z sektorem publicznym - Marek Dylewski 239
7.1. Prawa i obowiązki przedsiębiorstw handlowych w relacjach z sektorem publicznym 239
7.2. Przedsiębiorstwo handlowe jako partner biznesowy 242
7.3. Przedsiębiorstwo handlowe jako biorca usług publicznych 246
Bibliografia 253
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
(51.85 zł najniższa cena z 30 dni)51.85 zł
61.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój Beata Filipiak (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.