ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Kazimierz Perechuda
Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
169
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (45,05 zł najniższa cena z 30 dni)

53,00 zł (-15%)
45,05 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(45,05 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

"Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.

W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
o poziom oddziaływań duchowych (energia spirytualna),
o poziom oddziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
o poziom oddziaływań mentalnych (energia mentalna),
o poziom oddziaływań fizycznych (energia fizyczna).

Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.

Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych "grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych, "wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.

Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.

Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.

Wybrane bestsellery

Kazimierz Perechuda

CeDeWu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności