
Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4
- Autor:
- Marek Szymański (red.)
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 192
-
PDF
Opis książki: Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4
We współczesnych przedsiębiorstwach coraz częściej spotyka się pasywnych inwestorów - zainteresowanych finansowym sukcesem firm, w które zainwestowali, ale niemających możliwości podejmowania decyzji związanych z zarządzaniem nimi oraz zawodowych menedżerów, którzy takowe decyzje podejmują, ale nierzadko nie zainwestowali w zarządzane przez siebie przedsiębiorstwa nawet złotówki. To rozdzielenie funkcji właścicielskich i zarządczych spowodowało, że władza i odpowiedzialność za wyniki finansowe firm leżą w innych rękach niż własność. W konsekwencji zarządzanie stało się domeną "klasy" profesjonalistów, zaś "kapitalistom" pozostało przewidywanie, która ze spółek będących w obrocie giełdowym osiągnie najwyższy wzrost notowań w określonej perspektywie i zainwestowanie w nią odpowiedniej kwoty. W tym uproszczonym modelu, obejmującym dwie kluczowe grupy podmiotów, rola inwestora staje się podobną do roli hazardzisty próbującego odgadnąć wynik zdarzeń, których kontrolować nie jest w stanie. Oceniając te perspektywy inwestorzy muszą wziąć pod uwagę wiele zmiennych (prawnych, technologicznych, rynkowych i innych), zaś oceniając ryzyko i perspektywy poddać się działaniu mechanizmów psychologicznych. Rola menedżera jest znacznie bliższa tradycyjnej roli przedsiębiorcy, choć różni się od niej poziomem zaangażowania własnych środków. Niemniej zarządzanie przedsiębiorstwami polega na realizacji funkcji przedsiębiorczych: wprowadzaniu nowych metod kierowania ludźmi, wdrażaniu innowacji produktowych, procesowych czy technologicznych, realizowaniu inwestycji itp.
Wybrane bestsellery
-
Według rozpowszechnionej definicji podejmowanie decyzji to proces nielosowego, uświadomionego wyboru jednej spośród co najmniej dwóch możliwości.
Rachunkowość i finanse - od informacji do decyzji. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 3 Rachunkowość i finanse - od informacji do decyzji. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 3
(62.05 zł najniższa cena z 30 dni)62.05 zł
73.00 zł(-15%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Co działo się w Pałacu Prezydenckim, w polskich służbach i w wojsku po wybuchu wojny na Ukrainie? Czy między Andrzejem Dudą a Wołodymyrem Żełenskim była prawdziwa przyjaźń? Jak małostkowe konflikty po kilku miesiącach wspólnej gry wdarły się do wielkiej polityki i co z tego wynikło? Nieznane fakt...(28.89 zł najniższa cena z 30 dni)
31.37 zł
36.90 zł(-15%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Ebooka "Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1595-3, 9788379415953
- Data wydania ebooka:
-
2017-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie. 13
Część I
Narzędzia zarządzania w organizacjach gospodarczych i samorządowych
1. Metoda zarządzania jakością ISO 9001 na przykładzie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Białostockiej - Agnieszka Grajewska 19
1.1. Zarządzanie jakością w perspektywie norm ISO 9000 19
1.2. Zaangażowanie pracowników w doskonalenie systemu zarządzania jakością 22
1.3. Pojęcie i rola samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem gminy jako podstawowej jednostki samorządu terytorialnego 22
1.4. Skuteczność systemu ISO 9001:2009 w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Białostockiej 25
Zakończenie. 34
Streszczenie/Summary 35
Literatura 35
2. Czy firmy społecznie odpowiedzialne poradziły sobie z kryzysem gospodarczym? Badania i analiza - Małgorzata Jabłonowska 37
2.1. Kryzys gospodarczy 37
2.1.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec kryzysu gospodarczego 37
2.1.2. Spojrzenie wstecz, czyli spekulacje na temat CSR w obliczu kryzysu 38
2.2. Realia idei CSR w życiu gospodarczym 39
2.2.1. Zagrożenia dla rozwoju idei społecznej odpowiedzialności biznesu 39
2.2.2. Szanse przetrwania koncepcji CSR w biznesie 40
2.3. Statystyka, czyli czy firmy odpowiedzialne społecznie poradziły sobie z kryzysem gospodarczym? 41
Zakończenie. 42
Streszczenie/Summary 42
Literatura 44
3. Konflikt jako bariera i szansa w efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem - Katarzyna Starzyńska 45
3.1. Istota konfliktu, jego rodzaje, funkcje i źródła 45
3.1.1. Definicja konfliktu i efektywnego zarządzania 45
3.1.2. Rodzaje konfliktów 46
3.1.3. Funkcje konfliktów 47
3.1.4. Źródła konfliktów 48
3.2. Dawne i współczesne poglądy dotyczące konfliktu 50
3.3. Konflikt jako bariera 52
3.4. Konflikt jako szansa 53
Zakończenie 54
Streszczenie/Summary 55
Literatura 56
4. Znaczenie komunikacji interpersonalnej w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem - Milena Gęsina 57
4.1. Istota komunikacji interpersonalnej 58
4.1.1. Kilka słów o komunikacji 58
4.1.2. Funkcje komunikacji interpersonalnej 58
4.2. Wymiary komunikowania się w firmie według kierunku przepływu informacji 59
4.2.1. Kierunki przepływu informacji 59
4.2.2. Kierunek pionowy "w dół" 59
4.2.3. Kierunek pionowy "w górę" 60
4.2.4. Kierunek poziomy 60
4.3. Wprowadzenie do problematyki zarządzania organizacją 61
4.3.1. Cele przedsiębiorstwa 61
4.3.2. Istota zarządzania 61
4.3.3. Funkcje zarządzania a komunikowanie się 62
4.3.4. Komunikacja w procesie zmian 63
Zakończenie 64
Streszczenie/Summary 65
Literatura 65
5. Coaching we współczesnym przedsiębiorstwie - Monika Naumczyk 67
5.1. Coaching kadry kierowniczej 68
5.2. Podstawowe modele coachingowe 69
5.3. Pomiar skuteczności coachingu kadry kierowniczej 69
5.4. Menedżer coachem 70
5.5. W jakich sytuacjach powinno się zastosować coaching 72
5.6. Kierunki rozwoju coachingu w Polsce 73
Zakończenie 74
Streszczenie/Summary 75
Literatura 76
Część II
Inwestycje czy hazard?
6. Koncepcje behawioralne we współczesnych finansach - Ewa Wierzbicka, Paulina Wiśniewska 79
6.1. Finanse behawioralne. . 79
6.1.1. Pojęcie finansów behawioralnych 79
6.1.2. Teoria perspektywy 80
6.1.3. Teoria żalu 81
6.2. Behawioralne modele rynku 82
6.2.1. Model Holbrooka Workinga 82
6.2.2. Model LSV 82
6.2.3. Model BSV 83
6.2.4. Model DHS. 83
6.2.5. Teoria portfelowa 84
6.3. Zniekształcenia heurystyczne 84
6.3.1. Nadmierna pewność siebie
6.3.2. Przesadny optymizm
6.3.3. Efekt wielkości liczb 85
6.3.4. Dostępność informacji 86
6.4. Hipoteza rynków efektywnych. 86
6.5. Behawioralne zachowania inwestorów podczas kryzysu 2007-2009 87
Zakończenie 88
Streszczenie/Summary 89
Literatura 89
7. Innowacyjność ofert bankowych dla klientów indywidualnych - Edyta Rarata 91
7.1. Pojęcie innowacyjności 91
7.2. Pojęcie innowacyjności w ofertach banków 92
7.3. Innowacyjne oferty związane z kartami płatniczymi 93
7.4. Oferty bankowych aplikacji mobilnych 96
7.5. Nowoczesne możliwości kontaktu z bankiem 98
7.6. Innowacje bankowości elektronicznej 99
Zakończenie 100
Streszczenie/Summary 101
Literatura 102
8. Unia Rynków Kapitałowych - bufor bezpieczeństwa dla gospodarki Europy - Maksymilian Cemel 105
8.1. Geneza koncepcji Unii Rynków Kapitałowych 106
8.1.1. Globalny kryzys gospodarczy w XXI wieku 106
8.1.2. Unia Rynków Kapitałowych, jako sposób zapobiegnięcia kolejnemu kryzysowi 108
8.2. Projekt Unii Rynków Kapitałowych 109
8.2.1. Kształt Unii Rynków Kapitałowych według projektu Komisji Europejskiej 109
8.2.2. Proces tworzenia Unii Rynków Kapitałowych 110
8.3. Opinie interesariuszy w Polsce do Zielonej Księgi w sprawie budowy URK 111
8.3.1. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie 111
8.3.2. Stanowisko polskiego rządu 112
8.3.3. Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych 112
8.3.4. Finance Watch 112
8.3.5. Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny 113
Zakończenie 113
Streszczenie/Summary 114
Literatura 115
9. Istota i ewolucja funduszy hedgingowych. Perspektywy egzystencji na polskim rynku inwestycyjnym - Małgorzata Jabłonowska 117
9.1. Fundusze hedgingowe na świecie 117
9.1.1. Próba określenia definicji funduszu hedgingowego 117
9.1.2. Istota działania funduszy typu hedge 118
9.1.3. Przepis na sukces w praktyce 120
9.2. Modele funduszy hedgingowych funkcjonujące w świecie 122
9.2.1. Dotychczasowe modele i ich ewolucja 122
9.2.2. W dobrą stronę... 123
9.2.3. Fundusze parahedgingowe na polskim rynku 124
9.3. Rynek polskich funduszy typu hedge 126
9.3.1. Podstawowe dane o polskich funduszach hedgingowych 126
9.3.2. Investors TFI SA 127
9.3.3. Opera TFI SA 128
9.3.4. Superfund TFI SA 129
9.4. Perspektywy egzystencji funduszy typu hedge na polskim rynku 130
9.4.1. Bariery 130
9.4.2. Szanse 131
Zakończenie 131
Streszczenie/Summary 132
Literatura 133
10. Przestępstwa na rynku kapitałowym i rola Komisji Nadzoru Finansowego w przeciwdziałaniu przestępczości - Anna Lis, Lidia Śmigiel 135
10.1. Najważniejsze rodzaje przestępstw na rynku kapitałowym 136
10.1.1. Wykorzystywanie informacji wewnętrznych (insider trading) 136
10.1.2. Ujawnienie tajemnicy zawodowej 138
10.1.3. Manipulacja 139
10.1.4. Uprzedzanie 141
10.1.5. Przelewanie 142
10.2. Przykłady przestępstw na rynkach kapitałowych 143
10.2.1. Afera Enronu 143
10.2.2. Poznańska WIRR-ówka 144
10.2.3. Michael Milken 145
10.3. Komisja Nadzoru Finansowego 146
10.3.1. Struktura KNF 146
10.3.2. Rola i zadania KNF 146
10.3.3. Narzędzia nadzoru KNF 147
Zakończenie 149
Streszczenie/Summary 149
Literatura 150
11. Tendencja upadłości przedsiębiorstw w Polsce w latach 2013-2015 - Magdalena Gogol. 151
11.1. Pojęcie upadłości 152
11.2. Przyczyny upadłości przedsiębiorstw 154
11.3. Zjawisko upadłości przedsiębiorstw w latach 2013-2015 156
Zakończenie 159
Streszczenie/Summary 160
Literatura 161
12. Od kontroli wewnętrznej do kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego - kształtownie systemu kontroli w polskim sektorze finansów publicznych - Anna Pławska 163
12.1. Istota i pojęcie kontroli 164
12.2. Cele, zadania i funkcje kontroli wewnętrznej 165
12.3. Kontrola finansowa jednostek sektora finansów publicznych 167
12.4. Międzynarodowe standardy kontroli wewnętrznej w sektorze publicznym 169
12.5. Standardy kontroli zarządczej 171
12.6. Istota i zakres audytu wewnętrznego 173
Zakończenie 175
Streszczenie/Summary 176
Literatura 177
13. Rynek zakładów bukmacherskich w Polsce - Mariusz Żurawik 181
13.1. Zakłady bukmacherskie - podstawowe informacje 181
13.2. Zakłady bukmacherskie jako gra hazardowa 184
13.3. Kto obstawia? Gracze wśród studentów 186
13.4. Podatki 187
Zakończenie 190
Streszczenie/Summary 190
Literatura 191
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Zarządzanie i finansowanie w podmiotach gospodarujących. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 4 Marek Szymański (red.) (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.