ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing międzynarodowy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Aleksandra Grzesiuk
Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
194
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (36,55 zł najniższa cena z 30 dni)

43,00 zł (-15%)
36,55 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(36,55 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

 

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty "Gino Rossi"? Oczywiście z Włoch... Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków "Kubuś" ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców?

W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym. Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania w marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa.

Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą, studentów i pracowników naukowych.

Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw.

Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.

 

Wybrane bestsellery

Aleksandra Grzesiuk

CeDeWu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności