ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR

Okładka książki Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR

Okładka książki Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR

Okładka książki Rozwój kompetencji pracowników. Przewodnik dla menadżerów i specjalistów HR

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka

Kto się nie rozwija, ten się cofa

Wiedza, umiejętności i doświadczenie pracowników coraz częściej decydują o pozycji firmy na rynku, jej przewadze nad konkurencją, możliwościach i kierunkach rozwoju. Dlatego też pracodawcy coraz bardziej doceniają pracowników wszechstronnych, wielofunkcyjnych, zainteresowanych ciągłym rozwojem oraz otwartych na zmiany i innowacje. Rozwój kompetencji osobistych czy zawodowych w dzisiejszym, coraz szybciej zmieniającym się świecie nie jest wyborem - jest koniecznością!

Nowocześnie zarządzane firmy doskonale orientują się, jaki poziom kompetencji cechuje ich pracowników. Coraz częściej wdrażane są procedury diagnozujące aktualny poziom wiedzy, umiejętności i postaw. Po zakończeniu każdej z nich menedżerowie zadają sobie pytanie: „I co dalej?”. W niniejszej książce autorki w przystępny sposób opisują proces budowania planów rozwoju. Dają konkretne wskazówki, pokazują przykładowe plany rozwijające różne kompetencje. Poradnik ten może służyć pomocą podczas samodzielnej pracy nad wyznaczaniem i osiąganiem celów rozwojowych, ale może też być wsparciem dla menedżerów oraz pracowników działów HR odpowiedzialnych za rozwój osób zatrudnionych w firmie.



Katarzyna Wąsowska-Bąk - psycholog i socjolog organizacji i pracy. Absolwentka Kolegium MISH UW oraz Szkoły Trenerów Biznesu - Kadry dla Społeczeństwa Uczącego się TROP. Od 2006 roku kieruje projektami doradczymi (diagnostycznymi i rozwojowymi) oraz szkoleniowymi w firmie MABOR. Stworzyła narzędzia Assessment Development Centre. Jest koordynatorką oraz asesorem sesji AC/DC na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne, a także konsultantką HR w obszarze budowy modeli kompetencyjnych, systemów planowania rozwoju i oceny 360 stopni oraz systemów ocen okresowych pracowników. Ponadto jest trenerką w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.

Dorota Górecka - psycholog biznesu, doświadczona menedżerka, coach, asesor sesji AC/DC, trenerka. Absolwentka Kolegium MISH UW oraz wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła akredytowaną przez ICF (International Coach Federation) Szkołę Coachów „The Art and Science of Coaching”, prowadzoną przez Erickson College International z Vancouver. Jest członkiem zarządu IIC Polska - International Institute of Coaching. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, prowadzeniu projektów, negocjacjach międzynarodowych, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami strategicznymi.

Katarzyna Wąsowska-Bąk, Dorota Górecka

Zamknij

Wybierz metodę płatności