Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Ewa Szczepaniak - okladka książki

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Ewa Szczepaniak - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 4
Stron:
360
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 29,40 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-30%)
34,30 zł

(2za1 » dobierz książkę GRATIS)

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 24,50 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-40%)
29,40 zł

(2za1 » dobierz ebook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 19,60 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-50%)
24,50 zł

(2za1 » dobierz audiobook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(19,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta

Pablo Picasso

Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje.

Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić? Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział.

Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu - od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei, ale po to, żebyś spośród nich wybierał te, dzięki którym mocniej zabrzmi Twój niepowtarzalny, przyciągający czytelników głos.

Projektując ten poradnik, kierowałam się konfucjańską zasadą: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Chcę, żebyś zapamiętał i zrozumiał, dlatego zadbałam nie tylko o to, by przekazać Ci jak najwięcej informacji, lecz także o przykłady, ćwiczenia z rozwiązaniami i ze wskazówkami, a nawet mapy myśli, które pomogą Ci w powtórkach. Mam nadzieję, że ta książka stanie się wiernym towarzyszem Twoich pisarskich poszukiwań.

Autorka

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Ewa Szczepaniak — redaktorka, copywriterka, trenerka pisania. Na co dzień prowadzi pracownię copywriterską Tekstowni.pl — pisze i uczy pisać. Dzieli się wiedzą na blogu, tworzy kursy i doradza osobom, które chcą pisać lepiej niż dobrze.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności