Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
- Autorzy:
- Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.
W tej książce między innymi:
- cechy dobrych liderów produktu
- tworzenie struktury zespołu
- rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
- wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
- taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji
Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu!
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka prezentuje koncepcję sprintów projektowania produktu. Jest to nowe podejście do projektowania produktów, szczególnie zalecane firmom stawiającym na innowacyjność. Dzięki tej metodzie nowe pomysły dużo szybciej i skuteczniej przeradzają się w prototyp, który z kolei staje się got...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Książka stanowi doskonałe wsparcie dla osób, które czują się zagubione. Jest jednak na tyle uniwersalna i ciekawie napisana, że każdy znajdzie w niej wiele cennych dla siebie wartości. Zawarte tu porady bazują na aktualnych badaniach naukowych i teoriach psychologicznych, które zostały uzupełnion...
Przemiana Feniksa. 12 cech ludzi sukcesu, które pomogą Ci się odrodzić i ruszyć do przodu w pracy i życiu prywatnym Przemiana Feniksa. 12 cech ludzi sukcesu, które pomogą Ci się odrodzić i ruszyć do przodu w pracy i życiu prywatnym
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
O autorach książki
Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate WalkingshawRichard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.
Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat tworzy wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode firmy w tworzeniu skutecznych zespołów produktowych.
Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej oraz aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. Posiada również doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technologicznych.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
books4business.pl Waldemar Sadowski
Książka „Lider produktu. Jak najlepsi menadżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły” autorstwa Richarda Banfield’a, Martina Erikssonai Nate’a Walkingshaw’a, ma klimat korporacyjny. Choć twórcy zapewniają, że publikacja przeznaczona jest dla małych firm, operują przykładami wielkich przedsiębiorstw, a branżowe określenia są tożsame z myśleniem korporacyjnym. ELASTYCZNOŚĆ I KOMUNIKATYWNOŚĆ WYZNACZNIKIEM DOBREGO LIDERA Banfield, Eriksson oraz Walkingshaw w centrum stawiają lidera produktu, opisują jego najbardziej pożądane cechy, umożliwiające odniesienie sukcesu w zawodzie. Lider powinien być komunikatywny i lubić kontakt nie tylko z klientami, ale z ludźmi w ogóle (zwłaszcza z prowadzonym zespołem). W stosunku do klienta niech okazuje służebność – usługuje potrzebom użytkownika, ale i kontroluje własne ego. W książce zdolności te nazwano „umiejętnościami miękkimi”. Obowiązek dobrego lidera, bądź menadżera stanowi także posiadanie spójnej wizji, połączonej ze strategią promowania produktu. Otwartość na zmiany jest bardzo wskazana, bo technologie stale się modyfikują. MANIFEST PROGRAMOWANIA ZWINNEGO Kamieniem milowym w sferze zarządzania produktem stał się Manifest Programowania Zwinnego z 2001 roku, przekształcający relacje między firmą, a klientem. Zgodnie z nowymi zasadami, zaczęto bardziej cenić ludzi i interakcje niż narzędzia i procesy, jak również współpracę z klientem od negocjacji umów. LIDER A ZESPÓŁ Lider ma stać się nauczycielem, adwokatem, trenerem i maskotką zespołu. Powinien więc przekazywać zespołowi wiedzę, mobilizować do działania, doceniać talenty i respektować indywidualności. Dobry lider dokładnie zapoznaje się z każdą częścią składową firmy. Aby uchronić swoich ludzi przed złymi decyzjami, zapewnia im ciągłe szkolenia oraz sam poszerza umiejętności. W zespole powinni znajdować się najzdolniejsi ludzie – wybiera się ich poprzez przeprowadzanie trudnych rekrutacji, np. poproszenie o rozwiązanie próbnych zadań projektowych, testowanie różnych umiejętności. Dobrym wyjściem są też płatne praktyki, wzorem takich firm, jak Facebook, Google, czy Yahoo. LIDERZY PRODUKTU W MŁODYCH FIRMACH Liderzy produktu w raczkujących firmach muszą być przygotowani na chaos i odpowiednio na niego reagować – w każdym nowym przedsiębiorstwie występuje lekki miszmasz. Warto zatrudnić konsultanta, aby podzielił się wiedzą i doświadczeniem. Skuteczny lider jest odporny na porażki i chroni się przed nimi poprzez rozważanie potencjalnych szkodliwych czynników. SPECJALISTYCZNA PUBLIKACJA – NIE DLA KAŻDEGO „Lider produktu. Jak najlepsi menadżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły” to publikacja ściśle specjalistyczna – ktoś wcześniej niezaznajomiony z tajnikami prowadzenia firmy wyniesie z niej niewiele. Warto natomiast, aby sięgnęli po nią młodzi liderzy i członkowie zespołów, gdyż zawiera dużo porad dotyczących prawidłowego zarządzania produktem.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Product Leadership: How Top Product Managers Launch Awesome Products and Build Successful Teams
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Sawka
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4604-8, 9788328346048
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-11-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4606-2, 9788328346062
- Data wydania ebooka:
-
2018-11-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 79120
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Opinie na temat książki Lider produktu
- Przedmowa
- Wstęp
- Kto i dlaczego potrzebuje tej książki?
- Pełnia odpowiedzialności bez krztyny władzy?
- Co decyduje o niepowtarzalności przywództwa produktowego?
- Idealny styl przywództwa produktowego na danym etapie produktu
- Kto i dlaczego potrzebuje tej książki?
- Struktura książki
- Przywództwo w młodych firmach
- Naucz się budować i trenować zespół
- Implementowanie procesu i kierunku zorientowanego na realizację celów
- Naucz się oceniać sukces Twojej pracy
- Podziękowania
- Od Richarda
- Od Martina
- Od Natea
- Od nas wszystkich
- Część I Lider produktu
- Rozdział 1. Czym jest zarządzanie produktem?
- Rola zarządzania produktem
- Historia zarządzania produktem
- Narodziny zarządzania produktem
- Zarządzanie produktem łączy się z technologią
- Zarządzanie produktem staje się zwinne
- Zarządzanie produktem zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie
- Jaka jest przyszłość zarządzania produktem?
- Rozdział 2. Dlaczego przywództwo produktowe jest tak istotne?
- Wpływ lidera produktu
- Rozwijająca się organizacja
- Zespół
- Twórcy
- Wpływ lidera produktu
- Wyzwania specyficzne dla przywództwa produktowego: nie tylko miejsce przy stole
- Czym nie jest przywództwo produktowe?
- Strategiczność przywództwa produktowego
- Dlaczego liderzy produktu nie mogą spać po nocach?
- Priorytetyzowanie pomysłów, funkcji i projektów
- Skuteczna i produktywna współpraca
- Szkolenie i rozwój zespołu produktowego
- Zarządzanie w górę i na zewnątrz
- Dostosowywanie i nakierowywanie organizacji
- Rozdział 3. Sztuka bycia wielkim liderem produktu
- Wyznaczanie zasad produktu
- Wyznaczanie wizji produktu
- Przejście od wizji do strategii
- Przejście od strategii do planu rozwoju produktu
- Koncentrowanie uwagi na problemach klienta
- Priorytetyzowanie celów i działań strategicznych
- Zarządzanie nieznanym
- Małe zakłady
- Duże zakłady
- Umieszczanie niejednoznaczności w ramach czasowych
- Produkt jest dyscypliną drużynową
- Projektowanie zespołu produktowego
- Różnorodność
- Projektowanie zespołu produktowego
- Przekrojowość
- Wieczny optymizm
- Tworzenie talentów w zespole produktowym i projektowanie karier
- Tworzenie ścieżki kariery w kierunku wizji
- Rozpoczynanie rozmowy o karierze z myślą o ogólnej perspektywie
- Wznoszenie się ponad trendy i technologię
- Rozwijanie kompetencji twardych
- Rozwijanie kompetencji miękkich
- Równowaga między odkrywaniem a dostarczaniem
- Tradycja a nowatorstwo
- Włączanie odkrywania do procesu
- Procesu w sam raz
- Komunikacja i ograniczenia
- Wyjaśnienie kwestii władzy
- Zarządzanie polityką
- Rozdział 4. Czy istnieje recepta na sukces?
- Jak wygląda sukces przywództwa produktowego?
- Mierzenie sukcesu
- Mierzenie sukcesu jako umiejętność rozwiązywania problemów
- Cechy wspólne skutecznych zespołów produktowych
- Jak rozpoznawać liderów produktu?
- Rozdział 5. Zatrudnianie lidera produktu
- Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu
- Wybór czasu na rekrutację
- Wybór czasu w organizacjach prowadzonych przez założyciela
- Wybór czasu zatrudniania we wschodzących lub szybko rozwijających się firmach
- Wybór czasu zatrudniania w środowiskach korporacyjnych
- Praktykanci tworzenie własnych liderów produktu
- W jaki sposób programy praktyk mogą wspierać przywództwo produktowe?
- Tworzenie programu praktyk
- Przypadek długofalowego zaangażowania się wobec ludzi i zespołów
- Zatrudnianie i wdrażanie lidera produktu
- Stać się liderem produktu
- Część II Właściwy lider we właściwym czasie
- Rozdział 6. Nowo powstała organizacja
- Liderzy produktu w nowej firmie
- Największe wyzwania
- Rozwiązywanie właściwego problemu
- Równowaga pomiędzy wewnętrznymi a zewnętrznymi motywatorami
- Poznaj swojego klienta
- Zarządzanie oczekiwaniami zespołu
- Poznaj siebie
- Największe wyzwania
- Styl przywództwa produktowego w młodej firmie
- Powiązanie wizji produktu ze strategią i taktyką
- Odwzorowywanie wizji
- Ciągła komunikacja
- Liderzy produktu w nowej firmie
- Odgrywanie roli klienta w celu odkrycia podstawowych wartości
- Nie pomijaj badań
- Badania, dane i testowanie
- Udostępnianie badań
- Priorytetyzowanie celów
- Równoważenie priorytetów i radzenie sobie z napięciami
- Jeszcze o wyborze priorytetyzowanych elementów
- Badania i ponowne ustalanie priorytetów
- Założyciel a pierwszy zatrudniony lider produktu
- Zespoły produktowe w młodej firmie
- Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach
- Zarządzanie dynamiką zespołu
- Dobieranie osobowości i filozofii
- Dopasowywanie członków zespołu
- Dopasowywanie stylu przywództwa do stylu zespołu
- Ukierunkowanie na użytkowników
- Pełnienie różnych funkcji w małych zespołach
- Rozwijanie talentu
- Rozdział 7. Organizacja dojrzewająca
- Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających
- Utrzymywanie koncentracji na użytkowniku
- Kontrola ego
- Podróż od eksperta technicznego do lidera ludzi
- Kojarzenie faktów
- Wspieranie liderów na ścieżce zmian
- Zapobieganie przerwaniu komunikacji
- Największe wyzwania stojące przed liderami w organizacjach dojrzewających
- Porada praktyczna dla liderów na ścieżce zmian
- Realizacja weryfikuje wizję
- Budowanie zespołów
- Rekrutowanie odpowiednich ludzi do zespołu
- Rozdział 8. Organizacja dojrzała korporacja
- Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu
- Unikanie samozadowolenia po odniesieniu sukcesu
- Zachowanie dyscypliny po odniesieniu sukcesu
- Zachowywanie koncentracji w czasie skalowania
- Dostarczanie strategii wejścia na rynek zorientowanej na klienta
- Skuteczna komunikacja i współpraca
- Unikanie ugrzecznionych danych
- Mierzenie właściwych czynników
- Praca a kultura firmy
- Największe wyzwania korporacyjnych liderów produktu
- Przywództwo w korporacji
- Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami
- Promowanie współpracy
- Zmiana kultury korporacyjnej
- Czyny, nie słowa
- Utrzymywanie wyrazistości wizji
- Wdrożenie strategii portfela produktów
- Myślenie na małą skalę, skutki na wielką
- Twórz, zanim zajmiesz się tworzeniem
- Część IIIPraca z klientami, agencjami, partnerami i zewnętrznymi interesariuszami
- Rozdział 9. Odwzorowywanie środowiska partnerskiego
- Skuteczne odwzorowywanie
- Poszukiwanie wspólnej wartości
- Zaufanie jest spoiwem
- Wartość danych dostarczanych przez klienta
- Kiedy i dlaczego należy zatrudniać konsultantów?
- Uzupełnianie braków doświadczenia i taktycznych
- Zarządzanie zmianą
- Dołączanie pomocy z zewnątrz do zespołu
- Zarządzanie problemami
- Agencje, firmy projektowe i studia projektowe
- Przykładowe scenariusze
- Punkt widzenia lidera produktu
- Nierozsądny argument: projektowanie produktu jest strategiczne
- Przykładowe scenariusze
- Wolni strzelcy/wykonawcy
- Partnerzy strategiczni
- Wielopłaszczyznowi ludzie i rozwiązania partnerskie
- Wiele strategii zatrudniania przepisem na sukces
- Konkluzje na temat partnerstwa
- Podsumowanie
- Twórz w sposób wartościowy, realny i użyteczny
- Zachowaj mentalność ucznia
- Myśl nieszablonowo
- Nie uciekaj przed zmianami
- Skromność jest cnotą
- Informacje o autorach
- Kolofon
Onepress - inne książki
-
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Autorzy przekonują, że realizacja celów jest ważna, ale poprzestawanie na samych osiągnięciach i skupianie się wyłącznie na perspektywie zaspokojenia istniejących braków to działanie wysoce nieskuteczne. Wyjaśniają, jak patrzeć na życie zarówno zawodowe, jak i prywatne w taki sposób, aby umieć za...
NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dzięki tej niewielkiej, praktycznej książce szybko zrozumiesz zasady pracy metodą zettelkasten z wykorzystaniem kilku prostych cyfrowych narzędzi. Przekonasz się, że technika ta ułatwi Ci zapamiętanie przeczytanych treści, odnalezienie istotnych powiązań między nimi, a także pomoże w rozwijaniu k...
Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu
(17.94 zł najniższa cena z 30 dni)17.94 zł
29.90 zł(-40%) -
Psychokompetencje to inaczej kompetencje miękkie. Należą do nich między innymi umiejętności: budowania relacji, komunikacyjne, negocjacyjne, myślenia kreatywnego i krytycznego, a także adaptacji do zmieniających się warunków czy rozwiązywania konfliktów. Bez ich opanowania trudno osiągnąć sukces ...
PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Marek Aureliusz w trakcie swojego panowania musiał sprostać olbrzymim wyzwaniom, a otaczała go atmosfera pełna wrogości. Jednak dzięki pokorze wykształcił w sobie poczucie siły i sprawczości. Ta książka pozwoli Ci poznać poglądy tego władcy ― przeczytaj ją, a podobnie jak on, pobudzisz swój...
Myśl jak rzymski cesarz. Praktykuj stoicyzm Marka Aureliusza Myśl jak rzymski cesarz. Praktykuj stoicyzm Marka Aureliusza
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
Marta,
Data dodania: 2018-11-27 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem