- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 6
- Stron:
- 216
- Czas nagrania:
- 6 godz. 24 min.
- Czyta:
- Dariusz Puzyrkiewicz
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Biblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%)
O autorze książki
![](https://static01.helion.com.pl/global/autorzy/dariuszpuzyrkiewicz.jpeg)
Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter, twórca tekstów sprzedażowych, autor bestsellerowych książek
Jest copywriterem. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Dariusz Puzyrkiewicz szkolił pracowników takich firm jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa, pisać skuteczne i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera "Biblia copywritingu" oraz "Biblia content marketingu" . Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.
Dariusz Puzyrkiewicz - wojownik słów, kreator treści perswazyjnych
Zadaniem tekstu jest sprzedać i Dariusz Puzyrkiewicz wie jak to zrobić. Autor kieruje swoje książki do prowadzących profile marek, konstruujących hasła reklamowe, piszących scenariusze, zajmujących się tworzeniem tekstów sprzedażowych i tych nazywających siebie copywriterami. Autor pokazuje jak pisać teksty perswazyjne i odkrywa przed czytelnikiem interesującą stronę copywritingu.
Dariusz Puzyrkiewicz - pozostałe książki
-
Bestseller Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy — czeladnik, rzemieślnik, mistrz — muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku — i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
118.30 zł
169.00 zł (-30%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie „przypominać” sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
Ebooka "Biblia content marketingu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Biblia content marketingu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Biblia content marketingu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Biblia content marketingu (8)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Sfera Copywritera Bajczyk DorotaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Chcąc opowiedzieć Ci, czym jest ta książka i jakie zagadnienia content marketingu porusza, bym musiała ją... przepisać. Mało tam lania wody, a dużo konkretów, co przekłada się na to, że książka jest niezwykle wartościowa. Nie wyjaśnia po raz sześćdziesiąty czym jest content marketing, ale pokazuje jak w praktyce go prowadzić. Jak go realizować. Wyjaśnia ona na jakich zasadach psychologicznych bazuje content marketing i jak z tej wiedzy zrobić wartościowy użytek. Jak wspomniałam, daje wskazówki, jak to robić, gdy chcemy pozycjonować produkty oferowane klientom. Jak zaplanować aktywności marketingowe, kampanie promocyjne i jak podchodzić do swojego kalendarza sprzedażowego. Pomaga ułożyć i znacznie efektywniej zaplanować swoją pracę dzięki piramidzie produktywności, a to z kolei wprowadza czytelnika do tematu celów, wartości wyzwanych przez odbiorców i emocji, które mogą napędzać ich działania. Porusza wiele spraw praktycznych, które opierają się na zasadach psychologicznych. Pokazuje, jaka droga prowadzi do treści, które mogą przynosić oczekiwane profity. Kończąc... Odrzuca marketing, który ma charakter doraźny. To wspólne poszukiwanie pomysłu na to, jak dotrzeć do prawdy o odbiorcach i tak poprowadzić przygotowane działania, by tę prawdę poruszyć. Zwraca uwagę na to, pod jakim kątem planujemy publikacje i jak działania celowe mogą oszczędzić Twój czas pracy. Wreszcie odpowiada na pytania o motywacje klientów, które powodują, że po skorzystaniu z Twojej oferty, przechodzą do następnej potrzeby, którą Ty możesz im zaspokoić. Przyznam się od razu :) Przeczytałam biblię dwa razy! Zrobiłam notatki na pół zeszytu i z pewnością przeczytam książkę jeszcze nie raz. Pokazuje ona, ja pomaga prowadzenie social mediów, jak wybrać temat wpisu i jakie rodzaje działań podejmować, by faktycznie doprowadzić do zamknięcia sprzedaży. Choć tytuł "Biblia content marketingu" jest dość ambitny, żeby nie powiedzieć bezczelny ;) to nie jest to w portfolio Dariusza pierwsza biblia. Na koncie ma jeszcze jedną, wcześniejszą. To biblia copywritingu. Obie są świetnym zestawem dla osób, które postanowiły poprawić swoją komunikację z odbiorcami. Zasady sugerowane przez Darka zamieniają czytelników w klientów i nie jest Ci do tego potrzebny umysł humanistyczny.
-
Recenzja: ps.Karolina Gierdziejewska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Biblia Content Marketingu skierowana jest do osób początkujących, takich jak ja. Autor w przystępny sposób pomaga zrozumieć prawa rządzące marketingiem i to, jak działa nasza psychika, a to z kolei pomaga tworzyć treści, które angażują oraz zamieniają czytelników w kupujących. Książka nie jest gotową receptą na porywający post. Co prawda niemal w każdym rozdziale znajdziemy przykładowe teksty, ale nie ma tu schematu, do którego wystarczy podstawić kilka swoich zdań. Mimo, że książka nie jest gruba to naszpikowana konkretem, zmusza do przemyśleń i wyciągania wniosków. Prowadzi za rękę, począwszy od tego jak znaleźć pomysł na temat wpisu po stworzenie angażującego tekstu. Ponieważ mój umysł humanistyczny nie jest, z pewnością przeczytam książkę, jeszcze i jeszcze raz.
-
Recenzja: Beata Michalska Blog Michalska BeataRecenzja dotyczy produktu: ebookCzy recenzja była pomocna:
Sięgnęłam po tę książkę ze sceptycyzmem i z ciekawości: co też można jeszcze napisać o copywritingu?. I po pierwszym czytaniu (a w trakcie drugiego :), książka jest dla mnie tak pozytywnym zaskoczeniem, że oceniam ją 10/10. Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób, które poprzez treści marketingowe chcą sprzedawać w internecie. Czyli prawdopodobnie dla ciebie. A, na pewno, dla mnie, bo dawno tak dobrej książki w tym temacie nie widziałam. Po pierwsze jest mocno osadzona w polskich realiach, po drugie jest bardzo praktyczna. Autor jest aktywnym sprzedawcą, sam utrzymuje się ze sprzedaży swoich kursów i konsultacji i w książce dzieli się swoimi sprawdzonymi dochodowymi metodami. W Biblii Content Marketingu opisuje kolejne zagadnienia i każde kończy konkretnym ćwiczeniem, które możesz od razu wykorzystać do swojego procesu sprzedaży. Jako główne medium sprzedażowe Autor używa newslettera, dodatkowo również innych kanałów w sieciach społecznościowych. Czytelnika zachęca, aby ten wybrał swoje główne medium sprzedażowe i zintegrował wszystkie komunikaty we wszystkich kanałach z ustalonym procesem sprzedaży. Takie podejście wydaje mi się niezwykle spójne i skuteczne. Autor przemawia bardzo sugestywnie i można wprost inspirować się podawanymi przykładami. Tytuły głównych części są dosyć enigmatyczne, lepiej oceniać zawartość po śródtytułach. I tak omawiana jest: synergia treści, kalendarz sprzedaży, główne medium sprzedażowe, struktura wzorca treści, gdy trudno zacząć, gdy trudno skończyć. Autor w Biblii .. mówi: „Czy wiesz, dlaczego mówi się, że nikt nie czyta długich tekstów? Bo to prawda. Jednak wyciąganie na tej podstawie wniosku, że z tego powodu powinniśmy tworzyć tylko krótkie teksty — jest już poważnym błędem. Gdyby to była prawda, nikt nie czytałby książek, tylko ich krótkie streszczenia. Problemem nie jest długość, tylko motywacja do tego, by poświęcić czas na czytanie. Gdy trafimy na treść, która porusza ważny dla nas problem, istnieje spora szansa na to, że zapoznamy się z całością.” I dokładnie tak stało się w moim przypadku. Jestem doświadczona w sprzedaży w realnym świecie, natomiast w świecie online jestem początkująca. Bez wątpienia ta książka zmieniła moje rozumienie procesu komunikowania się z moimi odbiorcami w internecie. Dlatego po tym, gdy najpierw przeczytałam „tylko czytając” (jeszcze nie byłam pewna czy ufać Autorowi i poświęcać czas na wykonywanie proponowanych ćwiczeń), teraz, czytając drugi raz, zaczęłam układać swoje własne komunikaty i bardzo jestem ciekawa ich skuteczności. Po przeczytaniu stwierdzam, że Biblia Content Marketingu, to książka, która będzie interesująca zarówno dla osób, które są na początku swojej drogi pisania contentu marketingowego, jak i dla tych, którzy są już copywriterami i chcą podnieść swoją efektywność i opłacalność przyjmowanych zleceń. Oddając głos Autorowi: „Czasem wydaje się, że rzeczywistość rzuca nam kłody pod nogi. Może tak jest. Ale copywriter jest osobą o elastycznym umyśle i potrafi te kłody wykorzystać do swoich celów.” Aby jeszcze lepiej zaprezentować tę książkę przytaczam kilka dodatkowych cytatów. „Pamiętaj, że moda przemija, trendy przychodzą i odchodzą, ale na końcu zawsze jest człowiek. To on jest odbiorcą Twoich treści, nie serwisy. One ją tylko przekazują. To oznacza, że istnieje wiele dróg do Twojego klienta. Na nim się skup, szukając najlepszych pośredników.” „Content marketing to nie przekazywanie informacji — od tego jest prasa i serwisy informacyjne. Content marketing jest po to, by prowadzić klientów do wygranej, najlepiej jak największej.” „Słowa to krople wywołujące fale! Gdy na przykład słyszysz słowo „matka”, może ono wywołać wspomnienia domu, obiadu, wspólnych chwil i w efekcie ogarnie Cię fala ciepłych odczuć.” Podsumowując: Pan Dariusz Puzyrkiewicz, pisząc Biblię Content Marketingu wykonał świetną pracę jako autor i szkoleniowiec. Gorąco polecam.
-
Recenzja: Niedoskonała Mama Kozłowska SandraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kocham copywriting i prowadzenie social mediów. W związku z tym stwierdziłam, że dalej będę zdobywała wiedzę i się szkoliła. I tak trafiłam na Biblię content marketingu, którą przeczytałam w jeden dzień. Co wyróżnia książkę? Przede wszystkim to, że nie znajdziemy tu gotowych przykładów ani recepty na stworzenie contentu. Nie zrobi tego za nas. Autor zmusza nas do zastanowienia się nad tym, jaki mamy cel, co chcemy osiągnąć naszymi publikacjami. To moim zdaniem genialna sprawa, ponieważ zmusza nas do myślenia i wyciągania wniosków. Bardzo mi się podoba, że autor nie tylko tłumaczy, czym jest content marketing, ale również wyjaśnia, na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Co mi dała książka? Przede wszystkim nowe spojrzenie na tworzenie contentu i zmotywowała do zastanowienia się nad moimi celami.
-
Recenzja: marketing_na_dloni Janiak WeronikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeżeli miałabym polecić najlepsza książkę związana ze sprzedażą i z kontentem dla początkujących lub średniozaawansowanych sprzedających, to zdecydowanie poleciłabym "Biblię content marketingu". Czuć lekkie pióro i charyzmę autora. Gdy czytałam tę książkę, nie patrzyłam na zegarek. Czas płynął bardzo szybko. Autor tłumaczy dlaczego warto, a nawet dlaczego musimy stawiać na relację z klientem podczas sprzedaży, aby osiągnąć prawdziwy sukces. Dostaniesz wiele przykładów i ćwiczeń od autora. Co jeszcze fajnego ma książka? Duża czcionka i dobre formatowanie tekstu, dzięki czemu jeszcze wygodniej się ją czyta. Dla mnie to wielki plus!
-
Recenzja: @sabina.pisarek Klecha MałgorzataRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tytuł: BIBLIA CONTENT MARKETINGU Autor: Dariusz Puzyrkiewicz Wydawnictwo: Onepress Pochłonęłam tę książkę w jeden dzień i jestem nią zachwycona! „Jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie” - czytamy na okładce. Chyba każdy z nas chciałby móc w pełni wykorzystywać możliwości własnej firmy i osiągać wysokie zyski ze sprzedaży określonych towarów lub usług. Dobrze prosperująca firma, to marzenie każdego człowieka, który zdecydował się wejść na ścieżkę założenia własnej działalności gospodarczej. Dobre chęci to jednak zdecydowanie za mało, by rozwinąć biznes, który będzie nie tylko czasochłonny ale i dochodowy. Ale czy są na to sposoby? Najlepszym rozwiązaniem, które przybliża przyszłego przedsiębiorcę do tego celu, jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej jeszcze przed założeniem działalności. W przypadku firm działających na rynku od wielu lat może to być nieco bardziej skomplikowane, ale również możliwe. Nigdy nie jest za późno na zmiany przybliżające człowieka do osiągnięcia sukcesu. Nie prowadzę własnej działalności, jednak mam to w planach. Brak doświadczenia w tym zakresie pozwolił mi spojrzeć na tę książkę z perspektywy laika i ocenić, czy zawarte w niej treści są zrozumiałe dla każdego kto chciałby po nią sięgnąć. Z czym kojarzy wam się słowo „Biblia”? Bo mnie z mocno wartościowym przekazem zawierającym niepodważalne zasady, którymi należy się w życiu kierować. Kojarzy mi się z książką, która czegoś uczy i stanowi coś w rodzaju drogowskazu. Przywodzi również na myśl skojarzenie „nauczania przez przypowieści” i tak właśnie jest w przypadku tej książki. Ten niepozorny poradnik przeprowadza czytelnika w bardzo przystępny sposób przez to, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych się opiera. To skondensowana wiedza m.in. o tym jak w przemyślany sposób stworzyć sobie Piramidę Produktywności, dzięki której będziemy pracowali efektywniej nie tracąc czasu na poszczególnych etapach pracy. Ta książka sprawia, że dostrzegamy jak ważne jest strategiczne podejście do tematów marketingowych. Napisana jest bardzo prostym językiem, obrazowym i pełnym przykładów, dzięki czemu gwarantuję, że czytanie jej nie będzie dla was udręką, a czystą przyjemnością! To nie jest tekst naszpikowany trudnym słownictwem zarezerwowanym tylko dla osób zawodowo zajmujących się marketingiem. To książka dla prostego człowieka, umożliwiająca łatwe przyswojenie tematu. W końcu to na konkretnych przykładach najłatwiej jest zrozumieć zgłębiany temat - zupełnie tak, jak w przypadku „przypowieści”. Ogromnie polecam Wam tę książkę. Mnie wiele rozjaśniła w głowie, otworzyła oczy na mechanizmy kierujące procesem tworzenia i sprzedaży. Pokazała, jak w prosty sposób można przekonać klienta, że wady produktu stanowią tak naprawdę jego zaletę. Brzmi jak manipulacja? Sama tak myślałam, ale nic z tych rzeczy! Przekonajcie się sami sięgając po „BIBLIĘ content marketingu”.
-
Recenzja: otwarte_ksiegi Żukowska ZuzannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Biblia content marketingu” to niepozorna książka, która zawiera w sobie ogrom przydatnej wiedzy. Rozdziały są szczegółowe i napisane przystępnym językiem. Odbiorca ma niepowtarzalną okazję dowiedzieć się więcej o marketingu i wykorzystać nowe informacje w praktyczny sposób. Autor dzięki swoim objaśnieniom, pomaga lepiej zrozumieć prawa rządzące marketingiem i jak działać, by nasze kolejne kroki były owocne. Content marketing może przynieść dla marki bądź firmy znaczne korzyści, jednak trzeba umiejętnie go wykorzystywać. Polecam „Biblię content marketingu” dla osób pracujących w marketingu bądź właścicieli własnych biznesów i marek osobistych. Książka w kompleksowy sposób przedstawia kluczowe zagadnienia dotyczące tworzenia treści, pozycjonowania produktów i usług oraz opisuje zasady psychologiczne panujące w content marketingu. Jeśli chcecie w pełni wykorzystać potencjał powyższej strategii, to lektura jest warta waszej uwagi. Link do recenzji na instagramie
-
Recenzja: Inspiracyjnym_krokiem_pod_prad Ciepielak-Kantorowicz KlaudiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzień dobry, Najmilsi 💙🐝 wychodzę z założenia, że poniedziałek jest dobrym dniem, aby zacząć działać, przekuć plany w działanie, wziąć sprawy w swoje ręce i podjąć próbę wdrożenia nowych nawyków, które mają sprawić, że będę szczęśliwsza. W moim schemacie satysfakcja i radość z pracy = spełnienie zawodowe. Teraz Twoja kolej. Odpowiedz sobie na pytanie: „Chcesz coś zmienić w swoim życiu, aby podnieść jego jakość?". Jeżeli odpowiedź brzmi twierdząco, to zapraszam Cię do lektury RECENZJI książki, która miała premierę 02.02.2023 roku. Śmiem twierdzić, że po lekturze może rozpoczniesz nową życiową przygodę, która odmieni Twoją codzienność. W końcu przełamiesz swoje obawy i lęki, (które notabene są racjonalne) i zaczniesz przekładać pasję na zarobki. Tytuł: „Biblia content marketingu" Autor: @darekpuzyrkiewicz Wydawnictwo: @wydawnictwohelion Moja ocena: 9/10 Biblia zazwyczaj kojarzy się z opasłym tomiskiem, które - przynajmniej w założeniu - ma zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. „Biblię content marketingu", którą Ci dziś przedstawiam nie możemy określić mianem opasłej, aczkolwiek mogę Cię zapewnić, że zawiera ona podstawowe, najważniejsze i sprawdzone informacje związane z tworzeniem treści marketingowych i internetowych. Podobnie jak Autor, ja również uważam, że Biblia jest księgą dla wierzących, więc to Ty zdecydujesz, czy po nią sięgniesz. Chciałabym jednak podkreślić, że ta propozycja jest kierowana przede wszystkim do osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem i dopiero będą wdrażać poznane triki i wskazówki. Natomiast osoby, które pracują w tej branży będą miały świadomość z istnienia opisywanych zależności, co nie znaczy, że nie zachęcam do przeczytania książki, wręcz przeciwnie. Człowiek uczy się przez całe życie. Autor bezwstydnie kusi już samym tytułem. Od pierwszych stron pobudza ciekawość i zachęca, aby próbować swoich sił, bo na sukces trzeba zapracować. Podpuszcza, zadając pytanie, w jaki sposób content marketing pomoże zwiększyć sprzedaż na wieki wieków amen. Kto by nie chciał znać odpowiedzi na tę tajemnicę? Moim pragnieniem jest, abyś dobrze, komfortowo i dobrze czuł/a się u mnie na profilu, bo przecież zaprosiłam Cię do mojej rodziny i do mojego domu. Dlatego piszę otwarcie, nie ukrywam tego, że chciałabym tworzyć w Twoim umyśle nowe przekonania. Pragnę też prowadzić z Tobą konwersacje, dialogi, a nie narzucać czy wmawiać moich przekonań, a lektura tej książki otworzyła mi oczy na pewne kwestie. Staram się tworzyć dla Ciebie treści, których konsumpcja ma być przyjemnym doświadczeniem. Osoby, z którymi miałam przyjemność współpracować wiedzą, że stawiam na przykłady z doświadczenia, gdyż po pierwsze - docierają do odbiorcy i zapadają w pamięć. Po drugie, niekiedy łatwiej wytłumaczyć pewne kwestie przy pomocy wydarzeń, doświadczenia. Cenię sobie, że Autor wzbogacił treści o liczne anegdoty z jego praktyki zawodowej. Publikacja ta nasycona jest pojęciami, terminami branżowymi, co w moim przekonaniu świadczy o rzetelności i wysokim poziomie merytorycznym. Minus jednak stawiam za powoływanie się na Ciocię Wikipedię, która (dla mnie) nie jest wiarygodnym źródłem. Warto zapamiętać, że copywriting to nie jest „umiejętność pisania, tylko kreatywnego postrzegania rzeczywistości". Dla mnie lektura tej książki była wartościowa.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9661-6, 9788328396616
- Data wydania książki drukowanej :
- 2023-01-31
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2768-9, 9788383227689
- Data wydania ebooka :
-
2023-01-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2982-9, 9788383229829
- Data wydania audiobooka :
-
2023-05-29
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 184364
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 400.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Znowu Biblia? O co chodzi?
- Psycho-logika słów
- Co możesz w ten sposób osiągnąć?
- Wielki Post nr 1
- Nie trać czasu
- Na czym polega Strategia Stworzenia?
- Synergia Treści
- Wielki Post nr 2
- Kalendarz sprzedaży
- Pozycjonowanie produktów i usług
- Jak pisać o nowych kategoriach?
- Memory fajw
- Wielki Post nr 3
- Główne medium sprzedażowe
- Drogi do Rzymu
- Unikaj zderzenia ze słoniem
- Wielki SZU
- Spis treści
- Wielki Post nr 4
- A dlaczego tu nie ma wzorca treści?
- Pathos
- Ethos
- Logos
- Wielki Post nr 5
- Przywilej stwórcy
- Wolność pisania
- Gdy trudno zacząć
- Gdy trudno skończyć
- Wielki Post nr 6
SPIS TREŚCI
WSTĘP
PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI
CEL
STRATEGIA
STRUKTURA
STWARZANIE
ZAKOŃCZENIE
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Biblia content marketingu Dariusz Puzyrkiewicz (6)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(6)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii