ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Harvard Business School Press
Okładka książki/ebooka Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Okładka książki Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Okładka książki Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Okładka książki Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
216
Druk:
oprawa twarda

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

  • Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
  • Pokonywanie barier interpersonalnych
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję

Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Harvard Business School Press

Zamknij

Wybierz metodę płatności