Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
- Autor:
- Reldan S. Nadler
- Czasowo niedostępna
- Serie wydawnicze:
- VIP
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi.Sharon Jordan-Evans,
> współautorka Love ’Em or Lose ’Em: Getting Good People to Stay
Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych… emocjonalnie!
Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.
Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.
- Jak rozwijać swoje mocne strony?
- Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem?
- Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną?
- Jak najefektywniej pracować w zespole?
- Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie?
- Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii?
- Jak słuchać i budować porozumienie?
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać – takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%) -
Promocja
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie - będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki; wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany – wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego „nie” bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Pierwsze wydanie książki stało się ważnym przewodnikiem dla coachów oraz osób uczących się coachingu. Autorki w swej codziennej pracy spotykały się z wieloma pytaniami i prośbami o uzupełnienie informacji zawartych w tamtej książce. Publikacja, którą trzymasz w ręku, powstała właśnie po to, by poszerzyć temat i odpowiedzieć na pytania Czytelników. Oprócz informacji z pierwszego wydania - dwudziestu jeden metod coachingowych o różnym stopniu zaawansowania, autorskich pomysłów, wskazówek i porad, które przyczynią się do wzbogacenia Twojego warsztatu - znajdziesz tu obszerny rozdział, zawierający najczęściej zadawane pytania (i odpowiedzi), a także nowe narzędzie: „O przekonaniach”.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. Wydanie II rozszerzone Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. Wydanie II rozszerzone
Maja Wilczyńska, Małgorzata Nowak, Jolanta Kućka, Joanna Sawicka, Katarzyna Sztajerwald
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji — zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.00 zł (-69%) -
Promocja
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięciem ogólnodostępnych schematów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%)
Zobacz pozostałe książki z serii VIP
-
Promocja
Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości nie każdemu przychodzi łatwo. Tymczasem dane liczbowe dostarczą najcenniejszych informacji temu, kto potrafi się płynnie poruszać wśród szacunków i założeń. Jeśli się tej sztuki nie opanuje, podejmowanie trafnych decyzji może być bardzo trudne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł (-30%) -
Promocja
Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą udział, celów organizacji oraz swojego wpływu na ostateczny rezultat działań. Nic więc dziwnego, że od momentu publikacji książka stała się ulubionym podręcznikiem wszystkich osób, które muszą umieć poruszać się po świecie danych i analiz finansowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Trzymasz w ręku książkę, która odsłania mroczne tajemnice elit, rządów i polityków. Wiedza w niej zawarta będzie bezcenna w obliczu kolejnego kryzysu, na który już teraz przygotowują się rekiny finansjery. Droga do ruiny wyjaśnia podstawowe procesy zachodzące w gospodarce. Pokazano w niej, jak posłużyć się trzema najważniejszymi nowymi narzędziami badawczymi w tej dziedzinie: psychologią behawioralną, teorią złożoności i wnioskowaniem przyczynowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
W jaki sposób korzystać z dobrodziejstw posiadania rządu i jednocześnie unikać związanych z tym zagrożeń dla osobistej wolności człowieka? W tej klasycznej pozycji Milton Friedman formułuje całościowy obraz poglądów gospodarczych, które miały decydujący wpływ na to, jak dzisiaj wygląda nasza rzeczywistość rynkowa. Według klasyka światowej ekonomii kapitalizm konkurencyjny jest zarówno środkiem służącym do osiągania wolności ekonomicznej, jak i warunkiem koniecznym dla osiągnięcia wolności politycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Dawno temu podstawą rozliczeń finansowych było złoto — pełne go były np. zamkowe skarbce i banki templariuszy. Pierwsze czeki i poważne umowy międzynarodowe gwarantowane były złotem z królewskiej kiesy. Może właśnie z tego powodu dziś niektórzy „poważni” ekonomiści nazywają ten kruszec „barbarzyńskim reliktem” i odrzucają możliwość oparcia finansów współczesnego państwa na racjonalnym systemie złotej waluty. Mówią, że nie ma dość złota, by zapewnić funkcjonowanie sektora finansów i handlu. Mówią, że podaż złota rośnie zbyt wolno, żeby nadążyć za rozwojem świata. Mylą się.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Najtwardsza waluta świata, czyli dlaczego warto inwestować w złoto Najtwardsza waluta świata, czyli dlaczego warto inwestować w złoto
Niedostępna
-
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat straci zaufanie do dolara, żadna inna waluta nie będzie w stanie zastąpić go w roli światowej waluty rezerwowej. Nadchodzącą zawieruchę przetrwają tylko te kraje i osoby, które już dziś się na nią przygotują. Podczas lektury tej książki przekonasz się, że następna zapaść finansowa nie będzie miała sobie równych…
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego
Czasowo niedostępna
-
Przeczytaj i dowiedz się z pierwszej ręki! To książka na temat rozwoju technologii i postępu naukowego. Z niej dowiesz się, dlaczego jesteśmy mądrzejsi niż najlepszy komputer. Poznasz także spektakularne błędy, które są w stanie popełnić tylko ludzie. Autor zaprasza w podróż po zakamarkach umysłu i sztuce podejmowania decyzji w obliczu tysięcy danych, którymi jesteśmy codziennie atakowani. Znajdziesz tu również fascynujące rozważania na temat umiejętności i nieumiejętności prognozowania przyszłości w dziedzinie finansów, sportu, polityki, pogody, gier hazardowych i nie tylko… Sygnał jest prawdą. Szumem jest wszystko to, co odciąga od niego naszą uwagę. Oto książka o jednym i drugim.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
Niedostępna
-
Jeśli chcesz odnieść sukces na rynku pracy i pokonać konkurencję, jeśli marzysz, by oprzeć karierę na swoich pasjach i talentach - nadszedł czas, by odkryć siebie na nowo pod względem zawodowym. Ta książka jest wypełniona praktycznymi ćwiczeniami, a także interesującymi studiami przypadków i wywiadami. Zainspirują Cię one do zastanowienia się nad swoimi osobistymi celami, do przejęcia kontroli nad Twoją karierą i do zbudowania reputacji, która pomoże Ci otworzyć wiele drzwi. Dowiesz się, jak zidentyfikować swoje mocne strony, w jaki sposób stworzyć silną markę odzwierciedlającą to, kim naprawdę jesteś i kim chcesz być, oraz co zrobić, by inni dostrzegli Twój wielki potencjał.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę
Niedostępna
Ebooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: blog.mediafun.pl Barbara Jakubek, 2011-11-03Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zacznę od końca: czy warto mieć tę książkę Według mnie tak – ale pośród innych książek. ‶Inteligencja emocjonalne” przypomina bardziej książkę kucharską niż opracowanie przygotowane przez doktora psychologii (a autor doktorem psychologii jest). Znajdziemy w niej szereg przepisów jak stać się doskonałym liderem, jak budować sprawnie współpracujące zespoły, jak rozwiązywać konflikty – ale właśnie pod postacią zbioru instrukcji, kolejnych kroków. Nie znajdziemy natomiast logicznej analizy na czym opisane tu problemy polegają, z czego wynikają, jakie są zasady ich działania. Podręcznik ten zawiera w sobie obietnicę, że po miesiącu pracy z nim, odpowiadania na zawarte w nim pytania, osiągniemy znaczny postęp we współpracy z ludźmi. Rzeczywiście znajdujemy tu narzędzie do zdiagnozowania w jakich obszarach współpracy możemy mieć trudności oraz poszczególne rozdziały poświęcone określonym problemom. To co jest rzeczywiście wartościowe, to zbiór pytań przy każdym z postawionych problemów, jakie mamy zadać sobie i swoim pracownikom. Zatem po rzetelnym przepracowaniu tego podręcznika przynajmniej nauczymy się zadawać pytania i zbierać feedback. Może to stać się początkiem wartościowego dialogu w zespole – o ile jego uczestnicy wykażą już na wejściu pewną inteligencję emocjonalną. Można odnieść wrażenie, że język tej książki jest skierowany do dzieci – czytamy w niej jak stać się ‶Najlepszym z Najlepszych” jak ‶uwierzyć w siebie i zacząć działać”, ‶W Twoich rękach są klucze – używaj ich mądrze”. Człowiek z rzeczywistymi predyspozycjami by zostać liderem na taki język zareaguje najwyżej pobłażliwym uśmiechem (ale przecież jest to podręcznik skierowany nie do liderów, ale do tych, którzy CHCĄ być liderami – a nie potrafią). Ta książka może być wartościowa dla kogoś, kto zaciekawi się tematem rozwoju swojej inteligencji emocjonalnej i zacznie szukać metod jej rozwoju poprzez podejmowanie się różnorakich wyzwań i poszukiwanie informacji w różnego rodzaju literaturze. Nie ma wątpliwości, że prawdziwi liderzy nie biorą się z trzymania się reguł zamieszczonych w tego rodzaju podręcznikach. Parafrazując – tak jak nie zostaniesz lekarzem od słuchania tego co ma do powiedzenia sprzedawca odżywek dla sportowców, tak nie zostaniesz prawdziwym liderem czytając podręczniki o tym jak zostać liderem.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Publikacje na temat inteligencji emocjonalnej zwykle zawierają mnóstwo teorii i mało praktyki - zwłaszcza tej dotyczącej menedżerów. Książka Reldana S. Nadlera to poradnik doskonale uzupełniający lukę między teorią a praktyką, jednocześnie łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi. Czytelnik znajdzie tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Dzięki tej publikacji można podnieść poziom inteligencji emocjonalnej - zarówno własny, jak bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE swojej organizacji. To wartościowa lektura dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Leading with Emotional Intelligence: Hands-On Strategies for Building Confident and Collaborative Star Performers
- Tłumaczenie:
- RENTIER-LANG Cezary Welsyng
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3219-0, 9788324632190
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-09
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 6633
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
- Braki w umiejętnościach kadry kierowniczej (42)
- Jak umiejętności przywódcze mogą pomóc dzisiejszym organizacjom? (44)
- EQ, IQ czy wiedza fachowa? (46)
- Cztery obszary inteligencji emocjonalnej (50)
- Sylwetki Najlepszych z Najlepszych (51)
- Jak błyszczą Najlepsi z Najlepszych? (53)
- Warren Buffett (53)
- Carly Fiorina (58)
- Jeffrey Immelt (62)
- Sergey Brin (67)
- Pete Carroll (71)
- Meg Whitman (75)
- Bill Clinton (78)
- Earvin "Magic" Johnson (81)
- Brak samokontroli i nieumiejętność odraczania gratyfikacji (86)
- Eksperyment z pianką (87)
- Rozwijanie mocnych stron: jak z dobrego stać się wybitnym przywódcą (88)
- Mikroinicjatywy: SR wybitnych liderów (91)
- Kącik trenera: ocena kompetencji (95)
- Przeprowadzanie oceny kompetencji emocjonalnych (96)
- Czy Ty bądź Twój szef działacie na swoich podwładnych paraliżująco? (99)
- Kim jest paraliżujący szef? (100)
- Brak zaangażowania pracowników i jego koszt (100)
- Czego oczekują pracownicy? (101)
- Potęga przywództwa (101)
- Rozwiązanie problemu paraliżującego szefa lub bycia nim (102)
- Korzystanie z detektora kul u nogi (103)
- Strategiczne wykorzystanie mocnych stron (106)
- Plan działania (108)
- Czym jest samokontrola emocjonalna? (112)
- Przykłady badań (112)
- Stres, EQ i IQ (113)
- Gdzie się podziało moje IQ? (114)
- Neurobiologia: co powoduje porwanie emocjonalne? (115)
- Słynne przypadki porwania emocjonalnego (117)
- Cios głową Zinedine'a Zidane'a (117)
- Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa (118)
- Wybuch Joe Wilsona (118)
- Wybuch Sereny Williams (119)
- Inne słynne porwania emocjonalne (120)
- Kącik trenera: 8 strategii poprawiających samokontrolę emocjonalną (121)
- 1. Samoświadomość: czy jesteś przewidywalny? (121)
- 2. Etykietowanie emocji (123)
- 3. Audyt emocjonalny (124)
- 4. Wciskanie hamulca (128)
- 5. Uważność (130)
- 6. Przenoszenie uwagi między wewnętrznymi a zewnętrznymi doznaniami (132)
- 7. Rozpoznawanie "wyzwalaczy" (133)
- 8. Reinterpretacja (134)
- Plan działania (134)
- Czym jest wiara w siebie? (137)
- Przykłady badań (138)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Henrik Fisker, prezes firmy Fisker Coachbuild (139)
- 10 tajników i praktyk Henrika Fiskera - Najlepszego z Najlepszych (141)
- 1. Znajdź czas na pracę w odosobnieniu (141)
- 2. Zasięgaj opinii innych (141)
- 3. Oceniaj możliwości podwładnych (141)
- 4. Podejmuj szybkie decyzje (142)
- 5. Podążaj za swoimi wewnętrznymi przeczuciami (142)
- 6. Podejmuj inicjatywę (143)
- 7. Poznaj swoje mocne i słabe strony (143)
- 8. Bierz odpowiedzialność za swoje błędy (143)
- 9. Umacniaj ludzi (144)
- 10. Bądź gotowy na podejmowanie decyzji stanowiących wyjątek od reguły (144)
- Kącik trenera: 10 strategii poprawy wiary w siebie (145)
- 1. Krytycyzm a bycie po swojej stronie (145)
- 2. Analiza sposobu myślenia (150)
- 3. Przełamywanie perfekcjonizmu: tworzenie realistycznych oczekiwań (152)
- 4. Reguły sukcesu: kto Tobą kieruje? (157)
- 5. Wykaz sukcesów (159)
- 6. Wykaz obecnych sukcesów (160)
- 7. Pięć kluczowych osób w Twoim życiu (161)
- 8. Wizualizacja (162)
- 9. Podejmowanie decyzji (162)
- 10. Potęga przeczucia (164)
- Plan działania (165)
- Czym są współdziałanie i praca zespołowa? (167)
- Przykłady badań nad inteligencją emocjonalną (168)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Paulette Jones, dyrektor ds. technicznego i strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa w NMB Technologies Corporation (169)
- 10 tajników i praktyk Paulette Jones - Najlepszego z Najlepszych (170)
- 1. Rozpoczynaj dzień z nastawieniem pełnym wdzięczności (170)
- 2. Pamiętaj o witaniu się z innymi (171)
- 3. Zapewnij właściwą komunikację (171)
- 4. Organizuj spotkania alarmowe (171)
- 5. ...i spotkania na temat stanu bieżących przychodów (172)
- 6. Miej do dyspozycji zespoły analityków (172)
- 7. Organizuj spotkania zespołowe (172)
- 8. Nieustannie dokonuj oceny procesów (173)
- 9. Doceniaj pracowników (173)
- 10. Śmiej się (173)
- Kącik trenera: 23 strategie współdziałania i pracy zespołowej (174)
- 1. Wspólna wizja przyszłości (175)
- 2. Zaufanie w zespole (176)
- 3. Oczekiwania i wytyczne (176)
- 4. Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywanie konfliktów (177)
- 5. Myślenie systemowe (178)
- 6. Osobiste umiejętności przywódcze (178)
- 7. Docenianie różnic (179)
- 8. Odpowiedzialność i konsekwencje (180)
- 9. Stałe uczenie się i pochwały (181)
- 10. Bycie mentorem dla innych (181)
- 11. Mistrz spotkań i postrach spotkań (182)
- 12. Sterowanie procesem kształtowania się wizerunku: "reguła jednej ręki" (184)
- 13. Test na bycie postrachem spotkań (186)
- 14. Spotkania zespołowe (188)
- 15. Wskazówki dotyczące poprowadzenia efektywnego spotkania (189)
- 16. Ustalenie podziału ról w zespole (190)
- 17. Krótkie spotkania "na stojąco" (191)
- 18. Lista kontrolna spotkania (192)
- 19. Ćwiczenie teambuildingowe: "Gwoździe" (198)
- 20. Ćwiczenie teambuildingowe: "Wyniki i odpowiedzialność" (203)
- 21. Ćwiczenie: "Oczekiwania" (206)
- 22. Ocena zespołu (207)
- 23. Ankieta dotycząca cech efektywnej pracy zespołowej (209)
- Plan działania najlepszego pracownika (211)
- Czym jest doskonalenie innych? (213)
- Przykłady badań (214)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Mark French, emerytowany główny trener kobiecej drużyny koszykówki, Uniwersytet Kalifornijski w Santa Barbara (UCSB) (216)
- 13 tajników i praktyk Marka Frencha - Najlepszego z Najlepszych (219)
- 1. Punkt widzenia lidera: koszykówka jako metafora życia (219)
- 2. Praktyka (220)
- 3. Budowanie więzi i spotkania całego zespołu (221)
- 4. Rekrutacja gwiazd (222)
- 5. Budowanie efektywnych relacji (223)
- 6. Samoocena i wyznaczanie celów (224)
- 7. Spotkania indywidualne (225)
- 8. Samodoskonalenie (225)
- 9. Informacja zwrotna na czas (226)
- 10. Koncentracja na mocnych stronach (227)
- 11. Przyjęcie osobistej odpowiedzialności (228)
- 12. Ocena wyników (229)
- 13. Odprawy przed i po meczu (230)
- Kącik trenera: 11 strategii doskonalenia innych (232)
- 1. Zatrudnianie gwiazd: liderzy inteligentni emocjonalnie mają większe szanse na zatrudnienie i stanie się wybitnymi menedżerami (233)
- 2. Lista pytań behawioralnych (234)
- 3. Spotkania w cztery oczy (247)
- 4. Doskonalenie mocnych stron (252)
- 5. Wkład + 1 (254)
- 6. Krąg wpływu (255)
- 7. Wyniki = Potencjał - Zakłócenia (lub: W = P - Z) (258)
- 8. Delegowanie zadań (259)
- 9. Coaching wspomagający efektywność (261)
- 10. Pytania skalujące (264)
- 11. Po pierwsze doskonalenie (266)
- Plan działania (268)
- Czym jest kompetencja w dziedzinie komunikacji (porozumienia z innymi)? (272)
- Przykłady badań inteligencji emocjonalnej (272)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: John Davies,
założyciel i dyrektor generalny Davies Public Relations (273)
- 11 tajników i praktyk Johna Daviesa - Najlepszego z Najlepszych (275)
- 1. Przemów do serca (275)
- 2. Zrozum, na czym zależy innym (275)
- 3. Odnajdź pasję (276)
- 4. Odkryj własną wyjątkowość (277)
- 5. Zgłębiaj wiedzę o innych (277)
- 6. Potwierdzaj i nie obrażaj (279)
- 7. Streszczaj i integruj (279)
- 8. Bądź przygotowany (279)
- 9. Trenuj i rozwijaj innych (280)
- 10. Zapewniaj wysoką jakość we wszystkich obszarach (281)
- 11. Szukaj igły w stogu siana (281)
- Kącik trenera: 12 strategii doskonalenia komunikacji i empatii (283)
- 1. Empatia (285)
- 2. Umiejętności słuchania i budowania porozumienia (290)
- 3. Problemy z pustymi miejscami (294)
- 4. Rozdźwięk pomiędzy intencją a interpretacją (297)
- 5. Potęga języka: metafory, opowieści i słowa (301)
- 6. Klarowność: droga ku lepszej przyszłości (306)
- 7. Udzielanie informacji zwrotnej: SSBIR (308)
- 8. Drabina założeń: budowanie i przekazywanie komunikatu (313)
- 9. Równoważenie dociekania i twierdzenia (319)
- 10. Lewa kolumna (321)
- 11. Dialog kontra dyskusja (322)
- 12. Role w dialogu (324)
- Plan działania (325)
- Praktyki (330)
- Notowanie wyników: karta wyników Twoich umiejętności przywódczych (336)
Przedmowa (19)
Podziękowania (21)
Wprowadzenie: Dlaczego właśnie "inteligencja emocjonalna"? (23)
Rozdział 1. Czy jesteś Najlepszym z Najlepszych czy tylko średniakiem? (41)
Rozdział 2. Narzędzia i strategie poprawy samokontroli emocjonalnej (111)
Rozdział 3. Narzędzia i strategie poprawy wiary w siebie (137)
Rozdział 4. Narzędzia i strategie współdziałania i pracy zespołowej (167)
Rozdział 5. Narzędzia i strategie doskonalenia innych (213)
Rozdział 6. Narzędzia i strategie komunikacji oraz empatii (271)
Rozdział 7. Plan działania (327)
Bibliografia (339)
Materiały dodatkowe (347)
Skorowidz (351)
O autorze (359)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi Reldan S. Nadler (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.