Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
- Autor:
- Reldan S. Nadler
- Czasowo niedostępna
- Serie wydawnicze:
- VIP
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi.Sharon Jordan-Evans,
> współautorka Love ’Em or Lose ’Em: Getting Good People to Stay
Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych… emocjonalnie!
Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.
Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.
- Jak rozwijać swoje mocne strony?
- Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem?
- Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną?
- Jak najefektywniej pracować w zespole?
- Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie?
- Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii?
- Jak słuchać i budować porozumienie?
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany – wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Promocja
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą — i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Ki- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(21,90 zł najniższa cena z 30 dni)
21.90 zł
44.90 zł (-51%) -
Jakie elementy są potrzebne, aby ludzie chcieli z Tobą pracować i darzyli Cię zaufaniem? Co i jak trzeba robić, aby skutecznie pomagać innym usprawniać siebie i swoje firmy? Na jakie trudne pytania trzeba znać odpowiedzi? Z jakimi obawami się mierzyć? Jak inspirować pracowników, żeby zobaczyli w usprawnieniach dobrą zabawę? Z tymi problemami na co dzień styka się menedżer, którego zadaniem jest przeprowadzić firmę przez ścieżkę usprawnień w duchu lean. Zmagał się z nimi także Andrzej Krótki, który od lat pomaga w tym zakresie polskim przedsiębiorcom. Swoje doświadczenia, spostrzeżenia i rady dla lean managerów zebrał w niniejszej książce. Podzielił ją na dwie części – w pierwszej przybliża trzy konkretne projekty, które miał przyjemność prowadzić, w drugiej omawia niezbędne osobiste umiejętności, doświadczenia i sposoby myślenia, jakimi musi dysponować wiarygodny „usprawniacz”. Ktoś, z kim ludzie będą chcieli pracować i komu zaufają w trudnych momentach zmiany.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięciem ogólnodostępnych schematów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godnego zaufania poradnika, dzięki któremu przetrwasz ten trudny czas.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.- Druk
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii VIP
-
Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości nie każdemu przychodzi łatwo. Tymczasem dane liczbowe dostarczą najcenniejszych informacji temu, kto potrafi się płynnie poruszać wśród szacunków i założeń. Jeśli się tej sztuki nie opanuje, podejmowanie trafnych decyzji może być bardzo trudne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą udział, celów organizacji oraz swojego wpływu na ostateczny rezultat działań. Nic więc dziwnego, że od momentu publikacji książka stała się ulubionym podręcznikiem wszystkich osób, które muszą umieć poruszać się po świecie danych i analiz finansowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Trzymasz w ręku książkę, która odsłania mroczne tajemnice elit, rządów i polityków. Wiedza w niej zawarta będzie bezcenna w obliczu kolejnego kryzysu, na który już teraz przygotowują się rekiny finansjery. Droga do ruiny wyjaśnia podstawowe procesy zachodzące w gospodarce. Pokazano w niej, jak posłużyć się trzema najważniejszymi nowymi narzędziami badawczymi w tej dziedzinie: psychologią behawioralną, teorią złożoności i wnioskowaniem przyczynowym.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
W jaki sposób korzystać z dobrodziejstw posiadania rządu i jednocześnie unikać związanych z tym zagrożeń dla osobistej wolności człowieka? W tej klasycznej pozycji Milton Friedman formułuje całościowy obraz poglądów gospodarczych, które miały decydujący wpływ na to, jak dzisiaj wygląda nasza rzeczywistość rynkowa. Według klasyka światowej ekonomii kapitalizm konkurencyjny jest zarówno środkiem służącym do osiągania wolności ekonomicznej, jak i warunkiem koniecznym dla osiągnięcia wolności politycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Dawno temu podstawą rozliczeń finansowych było złoto — pełne go były np. zamkowe skarbce i banki templariuszy. Pierwsze czeki i poważne umowy międzynarodowe gwarantowane były złotem z królewskiej kiesy. Może właśnie z tego powodu dziś niektórzy „poważni” ekonomiści nazywają ten kruszec „barbarzyńskim reliktem” i odrzucają możliwość oparcia finansów współczesnego państwa na racjonalnym systemie złotej waluty. Mówią, że nie ma dość złota, by zapewnić funkcjonowanie sektora finansów i handlu. Mówią, że podaż złota rośnie zbyt wolno, żeby nadążyć za rozwojem świata. Mylą się.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat straci zaufanie do dolara, żadna inna waluta nie będzie w stanie zastąpić go w roli światowej waluty rezerwowej. Nadchodzącą zawieruchę przetrwają tylko te kraje i osoby, które już dziś się na nią przygotują. Podczas lektury tej książki przekonasz się, że następna zapaść finansowa nie będzie miała sobie równych…
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Przeczytaj i dowiedz się z pierwszej ręki! To książka na temat rozwoju technologii i postępu naukowego. Z niej dowiesz się, dlaczego jesteśmy mądrzejsi niż najlepszy komputer. Poznasz także spektakularne błędy, które są w stanie popełnić tylko ludzie. Autor zaprasza w podróż po zakamarkach umysłu i sztuce podejmowania decyzji w obliczu tysięcy danych, którymi jesteśmy codziennie atakowani. Znajdziesz tu również fascynujące rozważania na temat umiejętności i nieumiejętności prognozowania przyszłości w dziedzinie finansów, sportu, polityki, pogody, gier hazardowych i nie tylko… Sygnał jest prawdą. Szumem jest wszystko to, co odciąga od niego naszą uwagę. Oto książka o jednym i drugim.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz odnieść sukces na rynku pracy i pokonać konkurencję, jeśli marzysz, by oprzeć karierę na swoich pasjach i talentach - nadszedł czas, by odkryć siebie na nowo pod względem zawodowym. Ta książka jest wypełniona praktycznymi ćwiczeniami, a także interesującymi studiami przypadków i wywiadami. Zainspirują Cię one do zastanowienia się nad swoimi osobistymi celami, do przejęcia kontroli nad Twoją karierą i do zbudowania reputacji, która pomoże Ci otworzyć wiele drzwi. Dowiesz się, jak zidentyfikować swoje mocne strony, w jaki sposób stworzyć silną markę odzwierciedlającą to, kim naprawdę jesteś i kim chcesz być, oraz co zrobić, by inni dostrzegli Twój wielki potencjał.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: blog.mediafun.pl Barbara Jakubek, 2011-11-03Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zacznę od końca: czy warto mieć tę książkę Według mnie tak – ale pośród innych książek. ‶Inteligencja emocjonalne” przypomina bardziej książkę kucharską niż opracowanie przygotowane przez doktora psychologii (a autor doktorem psychologii jest). Znajdziemy w niej szereg przepisów jak stać się doskonałym liderem, jak budować sprawnie współpracujące zespoły, jak rozwiązywać konflikty – ale właśnie pod postacią zbioru instrukcji, kolejnych kroków. Nie znajdziemy natomiast logicznej analizy na czym opisane tu problemy polegają, z czego wynikają, jakie są zasady ich działania. Podręcznik ten zawiera w sobie obietnicę, że po miesiącu pracy z nim, odpowiadania na zawarte w nim pytania, osiągniemy znaczny postęp we współpracy z ludźmi. Rzeczywiście znajdujemy tu narzędzie do zdiagnozowania w jakich obszarach współpracy możemy mieć trudności oraz poszczególne rozdziały poświęcone określonym problemom. To co jest rzeczywiście wartościowe, to zbiór pytań przy każdym z postawionych problemów, jakie mamy zadać sobie i swoim pracownikom. Zatem po rzetelnym przepracowaniu tego podręcznika przynajmniej nauczymy się zadawać pytania i zbierać feedback. Może to stać się początkiem wartościowego dialogu w zespole – o ile jego uczestnicy wykażą już na wejściu pewną inteligencję emocjonalną. Można odnieść wrażenie, że język tej książki jest skierowany do dzieci – czytamy w niej jak stać się ‶Najlepszym z Najlepszych” jak ‶uwierzyć w siebie i zacząć działać”, ‶W Twoich rękach są klucze – używaj ich mądrze”. Człowiek z rzeczywistymi predyspozycjami by zostać liderem na taki język zareaguje najwyżej pobłażliwym uśmiechem (ale przecież jest to podręcznik skierowany nie do liderów, ale do tych, którzy CHCĄ być liderami – a nie potrafią). Ta książka może być wartościowa dla kogoś, kto zaciekawi się tematem rozwoju swojej inteligencji emocjonalnej i zacznie szukać metod jej rozwoju poprzez podejmowanie się różnorakich wyzwań i poszukiwanie informacji w różnego rodzaju literaturze. Nie ma wątpliwości, że prawdziwi liderzy nie biorą się z trzymania się reguł zamieszczonych w tego rodzaju podręcznikach. Parafrazując – tak jak nie zostaniesz lekarzem od słuchania tego co ma do powiedzenia sprzedawca odżywek dla sportowców, tak nie zostaniesz prawdziwym liderem czytając podręczniki o tym jak zostać liderem.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Publikacje na temat inteligencji emocjonalnej zwykle zawierają mnóstwo teorii i mało praktyki - zwłaszcza tej dotyczącej menedżerów. Książka Reldana S. Nadlera to poradnik doskonale uzupełniający lukę między teorią a praktyką, jednocześnie łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi. Czytelnik znajdzie tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Dzięki tej publikacji można podnieść poziom inteligencji emocjonalnej - zarówno własny, jak bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE swojej organizacji. To wartościowa lektura dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Leading with Emotional Intelligence: Hands-On Strategies for Building Confident and Collaborative Star Performers
- Tłumaczenie:
- RENTIER-LANG Cezary Welsyng
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3219-0, 9788324632190
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-09
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 6633
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
- Braki w umiejętnościach kadry kierowniczej (42)
- Jak umiejętności przywódcze mogą pomóc dzisiejszym organizacjom? (44)
- EQ, IQ czy wiedza fachowa? (46)
- Cztery obszary inteligencji emocjonalnej (50)
- Sylwetki Najlepszych z Najlepszych (51)
- Jak błyszczą Najlepsi z Najlepszych? (53)
- Warren Buffett (53)
- Carly Fiorina (58)
- Jeffrey Immelt (62)
- Sergey Brin (67)
- Pete Carroll (71)
- Meg Whitman (75)
- Bill Clinton (78)
- Earvin "Magic" Johnson (81)
- Brak samokontroli i nieumiejętność odraczania gratyfikacji (86)
- Eksperyment z pianką (87)
- Rozwijanie mocnych stron: jak z dobrego stać się wybitnym przywódcą (88)
- Mikroinicjatywy: SR wybitnych liderów (91)
- Kącik trenera: ocena kompetencji (95)
- Przeprowadzanie oceny kompetencji emocjonalnych (96)
- Czy Ty bądź Twój szef działacie na swoich podwładnych paraliżująco? (99)
- Kim jest paraliżujący szef? (100)
- Brak zaangażowania pracowników i jego koszt (100)
- Czego oczekują pracownicy? (101)
- Potęga przywództwa (101)
- Rozwiązanie problemu paraliżującego szefa lub bycia nim (102)
- Korzystanie z detektora kul u nogi (103)
- Strategiczne wykorzystanie mocnych stron (106)
- Plan działania (108)
- Czym jest samokontrola emocjonalna? (112)
- Przykłady badań (112)
- Stres, EQ i IQ (113)
- Gdzie się podziało moje IQ? (114)
- Neurobiologia: co powoduje porwanie emocjonalne? (115)
- Słynne przypadki porwania emocjonalnego (117)
- Cios głową Zinedine'a Zidane'a (117)
- Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa (118)
- Wybuch Joe Wilsona (118)
- Wybuch Sereny Williams (119)
- Inne słynne porwania emocjonalne (120)
- Kącik trenera: 8 strategii poprawiających samokontrolę emocjonalną (121)
- 1. Samoświadomość: czy jesteś przewidywalny? (121)
- 2. Etykietowanie emocji (123)
- 3. Audyt emocjonalny (124)
- 4. Wciskanie hamulca (128)
- 5. Uważność (130)
- 6. Przenoszenie uwagi między wewnętrznymi a zewnętrznymi doznaniami (132)
- 7. Rozpoznawanie "wyzwalaczy" (133)
- 8. Reinterpretacja (134)
- Plan działania (134)
- Czym jest wiara w siebie? (137)
- Przykłady badań (138)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Henrik Fisker, prezes firmy Fisker Coachbuild (139)
- 10 tajników i praktyk Henrika Fiskera - Najlepszego z Najlepszych (141)
- 1. Znajdź czas na pracę w odosobnieniu (141)
- 2. Zasięgaj opinii innych (141)
- 3. Oceniaj możliwości podwładnych (141)
- 4. Podejmuj szybkie decyzje (142)
- 5. Podążaj za swoimi wewnętrznymi przeczuciami (142)
- 6. Podejmuj inicjatywę (143)
- 7. Poznaj swoje mocne i słabe strony (143)
- 8. Bierz odpowiedzialność za swoje błędy (143)
- 9. Umacniaj ludzi (144)
- 10. Bądź gotowy na podejmowanie decyzji stanowiących wyjątek od reguły (144)
- Kącik trenera: 10 strategii poprawy wiary w siebie (145)
- 1. Krytycyzm a bycie po swojej stronie (145)
- 2. Analiza sposobu myślenia (150)
- 3. Przełamywanie perfekcjonizmu: tworzenie realistycznych oczekiwań (152)
- 4. Reguły sukcesu: kto Tobą kieruje? (157)
- 5. Wykaz sukcesów (159)
- 6. Wykaz obecnych sukcesów (160)
- 7. Pięć kluczowych osób w Twoim życiu (161)
- 8. Wizualizacja (162)
- 9. Podejmowanie decyzji (162)
- 10. Potęga przeczucia (164)
- Plan działania (165)
- Czym są współdziałanie i praca zespołowa? (167)
- Przykłady badań nad inteligencją emocjonalną (168)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Paulette Jones, dyrektor ds. technicznego i strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa w NMB Technologies Corporation (169)
- 10 tajników i praktyk Paulette Jones - Najlepszego z Najlepszych (170)
- 1. Rozpoczynaj dzień z nastawieniem pełnym wdzięczności (170)
- 2. Pamiętaj o witaniu się z innymi (171)
- 3. Zapewnij właściwą komunikację (171)
- 4. Organizuj spotkania alarmowe (171)
- 5. ...i spotkania na temat stanu bieżących przychodów (172)
- 6. Miej do dyspozycji zespoły analityków (172)
- 7. Organizuj spotkania zespołowe (172)
- 8. Nieustannie dokonuj oceny procesów (173)
- 9. Doceniaj pracowników (173)
- 10. Śmiej się (173)
- Kącik trenera: 23 strategie współdziałania i pracy zespołowej (174)
- 1. Wspólna wizja przyszłości (175)
- 2. Zaufanie w zespole (176)
- 3. Oczekiwania i wytyczne (176)
- 4. Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywanie konfliktów (177)
- 5. Myślenie systemowe (178)
- 6. Osobiste umiejętności przywódcze (178)
- 7. Docenianie różnic (179)
- 8. Odpowiedzialność i konsekwencje (180)
- 9. Stałe uczenie się i pochwały (181)
- 10. Bycie mentorem dla innych (181)
- 11. Mistrz spotkań i postrach spotkań (182)
- 12. Sterowanie procesem kształtowania się wizerunku: "reguła jednej ręki" (184)
- 13. Test na bycie postrachem spotkań (186)
- 14. Spotkania zespołowe (188)
- 15. Wskazówki dotyczące poprowadzenia efektywnego spotkania (189)
- 16. Ustalenie podziału ról w zespole (190)
- 17. Krótkie spotkania "na stojąco" (191)
- 18. Lista kontrolna spotkania (192)
- 19. Ćwiczenie teambuildingowe: "Gwoździe" (198)
- 20. Ćwiczenie teambuildingowe: "Wyniki i odpowiedzialność" (203)
- 21. Ćwiczenie: "Oczekiwania" (206)
- 22. Ocena zespołu (207)
- 23. Ankieta dotycząca cech efektywnej pracy zespołowej (209)
- Plan działania najlepszego pracownika (211)
- Czym jest doskonalenie innych? (213)
- Przykłady badań (214)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Mark French, emerytowany główny trener kobiecej drużyny koszykówki, Uniwersytet Kalifornijski w Santa Barbara (UCSB) (216)
- 13 tajników i praktyk Marka Frencha - Najlepszego z Najlepszych (219)
- 1. Punkt widzenia lidera: koszykówka jako metafora życia (219)
- 2. Praktyka (220)
- 3. Budowanie więzi i spotkania całego zespołu (221)
- 4. Rekrutacja gwiazd (222)
- 5. Budowanie efektywnych relacji (223)
- 6. Samoocena i wyznaczanie celów (224)
- 7. Spotkania indywidualne (225)
- 8. Samodoskonalenie (225)
- 9. Informacja zwrotna na czas (226)
- 10. Koncentracja na mocnych stronach (227)
- 11. Przyjęcie osobistej odpowiedzialności (228)
- 12. Ocena wyników (229)
- 13. Odprawy przed i po meczu (230)
- Kącik trenera: 11 strategii doskonalenia innych (232)
- 1. Zatrudnianie gwiazd: liderzy inteligentni emocjonalnie mają większe szanse na zatrudnienie i stanie się wybitnymi menedżerami (233)
- 2. Lista pytań behawioralnych (234)
- 3. Spotkania w cztery oczy (247)
- 4. Doskonalenie mocnych stron (252)
- 5. Wkład + 1 (254)
- 6. Krąg wpływu (255)
- 7. Wyniki = Potencjał - Zakłócenia (lub: W = P - Z) (258)
- 8. Delegowanie zadań (259)
- 9. Coaching wspomagający efektywność (261)
- 10. Pytania skalujące (264)
- 11. Po pierwsze doskonalenie (266)
- Plan działania (268)
- Czym jest kompetencja w dziedzinie komunikacji (porozumienia z innymi)? (272)
- Przykłady badań inteligencji emocjonalnej (272)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: John Davies,
założyciel i dyrektor generalny Davies Public Relations (273)
- 11 tajników i praktyk Johna Daviesa - Najlepszego z Najlepszych (275)
- 1. Przemów do serca (275)
- 2. Zrozum, na czym zależy innym (275)
- 3. Odnajdź pasję (276)
- 4. Odkryj własną wyjątkowość (277)
- 5. Zgłębiaj wiedzę o innych (277)
- 6. Potwierdzaj i nie obrażaj (279)
- 7. Streszczaj i integruj (279)
- 8. Bądź przygotowany (279)
- 9. Trenuj i rozwijaj innych (280)
- 10. Zapewniaj wysoką jakość we wszystkich obszarach (281)
- 11. Szukaj igły w stogu siana (281)
- Kącik trenera: 12 strategii doskonalenia komunikacji i empatii (283)
- 1. Empatia (285)
- 2. Umiejętności słuchania i budowania porozumienia (290)
- 3. Problemy z pustymi miejscami (294)
- 4. Rozdźwięk pomiędzy intencją a interpretacją (297)
- 5. Potęga języka: metafory, opowieści i słowa (301)
- 6. Klarowność: droga ku lepszej przyszłości (306)
- 7. Udzielanie informacji zwrotnej: SSBIR (308)
- 8. Drabina założeń: budowanie i przekazywanie komunikatu (313)
- 9. Równoważenie dociekania i twierdzenia (319)
- 10. Lewa kolumna (321)
- 11. Dialog kontra dyskusja (322)
- 12. Role w dialogu (324)
- Plan działania (325)
- Praktyki (330)
- Notowanie wyników: karta wyników Twoich umiejętności przywódczych (336)
Przedmowa (19)
Podziękowania (21)
Wprowadzenie: Dlaczego właśnie "inteligencja emocjonalna"? (23)
Rozdział 1. Czy jesteś Najlepszym z Najlepszych czy tylko średniakiem? (41)
Rozdział 2. Narzędzia i strategie poprawy samokontroli emocjonalnej (111)
Rozdział 3. Narzędzia i strategie poprawy wiary w siebie (137)
Rozdział 4. Narzędzia i strategie współdziałania i pracy zespołowej (167)
Rozdział 5. Narzędzia i strategie doskonalenia innych (213)
Rozdział 6. Narzędzia i strategie komunikacji oraz empatii (271)
Rozdział 7. Plan działania (327)
Bibliografia (339)
Materiały dodatkowe (347)
Skorowidz (351)
O autorze (359)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.99 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To już szóste, zaktualizowane wydanie kompleksowego wprowadzenia do zagadnień ryzyka biznesowego i organizacyjnego. Treść książki jest w pełni zgodna z normą ISO 31000 i ze strukturą ramową COSO ERM. Omówiono tu kluczowe zasady zarządzania ryzykiem (zarówno w przedsiębiorstwie, jak i w projektach) i planowania ciągłości działania, dokonano też przeglądu międzynarodowych standardów w tym zakresie. To wydanie uwzględnia również takie zagadnienia jak ryzyko cybernetyczne, wysoce nieprawdopodobne zdarzenia o wielkim wpływie i ryzyko zmian klimatycznych. Zawiera ponadto omówienie kwestii kultury ryzyka i apetytu na ryzyko, a także zagrożeń występujących w łańcuchu dostaw i tematyki sprawozdawczości w zakresie ryzyka. Poszczególne aspekty zostały zilustrowane rysunkami, schematami, wykresami, tabelami i podsumowaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
60.99 zł
99.00 zł (-38%) -
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi Reldan S. Nadler (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.