ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Harvard Business School Press
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw Harvard Business School Press - okładka książki

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw Harvard Business School Press - okładka książki

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw Harvard Business School Press - okładka audiobooka MP3

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw Harvard Business School Press - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
VIP
Harvard Business Press
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
216
Druk:
oprawa twarda

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  • Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  • Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  • Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  • Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  • Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  • Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

"Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

Wybrane bestsellery

Harvard Business School Press

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności