ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Anna Miotk
Okładka książki/ebooka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Okładka książki Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Okładka książki Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Okładka książki Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
280
Druk:
oprawa miękka

Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią – kierowaną wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu.

Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. W publikacji przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz podano praktyczne przykłady z działalności firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar. 

Anna Miotk

Zamknij

Wybierz metodę płatności