Kinga Fromlewicz - książki
-
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy cz...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouT...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społeczno...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod w...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zaku...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są o...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(30.54 zł najniższa cena z 30 dni)30.54 zł
47.00 zł(-35%) -
Nie tylko „zwykli”, prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego ś...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał. I wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji firmy jako pracodawcy wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, a...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Czasowo niedostępna
-
Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Czasowo niedostępna
-
PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkości biznes, może opanować zasady public relations i koniecznie powinien zacząć z niego korzystać, prowadząc systematyczne, przemyślane działania. N...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)22.68 zł
34.90 zł(-35%) -
Guy i Peg, prezentując ponad sto praktycznych wskazówek, sztuczek i spostrzeżeń, nakreślają oddolną strategię tworzenia skoncentrowanej, rzetelnej i porywającej tożsamości na najpopularniejszych platf...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Hejt wyszedł z monitorów na ulice, a my musimy żyć w świecie, w którym każdy może obrobić nam tyłek i zrobić krzywdę — nie tylko słowem, ale i czynem. Hejter rzuca bezpodstawne, agresywne i krzy...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i ...
- PDF + Epub + Mobi
-
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyf...
- PDF + Epub + Mobi
-
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone k...
- PDF + Epub + Mobi
-
To nie jest zwykła książka, to pełne kompendium wiedzy, które przekształci Cię w eksperta od TikToka. Jeśli marzysz o osiągnięciu sukcesu na tej platformie, to jest Twoja szansa. Rozpocznij podróż ku ...
- PDF + Epub + Mobi
-
Wiele materiałów, które znajdziesz w internecie, przekoloryzowało to czym jest marketing i w jaki sposób używać go do tworzenia solidnych fundamentów. To książka dla każdego przedsiębiorcy oraz pracow...
- PDF + Epub
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocj...
-
Kryptowaluty? Wciąż o nich głośno. Ale czym są? Jak działają? Czy to pieniądz przyszłości? Narzędzie spekulantów? Obietnica szybkiego i łatwego zysku? Napompowana bańka? Kamień milowy rozwoju cywiliza...
- Epub + Mobi
- Audiobook mp3
-
PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZY E-BOOK Z PONAD SETKĄ SKUTECZNYCH POSTÓW, KTÓRYMI ZBUDUJESZ SILNĄ MARKĘ OSOBISTĄ. NIE MASZ POMYSŁU NA POST? A MOŻE NIE CHCESZ TRACIĆ CZASU NA WYMYŚLANIE NOWYCH TREŚCI ...
- PDF + Epub + Mobi
-
Z recenzji: Książka Mikołaja Jacka Łuczaka posiada szereg zalet, wśród nich niewątpliwie wymienić należy fakt, że Autor książki o komunikacji idzie z duchem modnej obecnie interdyscyplinarno...
- PDF + Epub + Mobi
-
The main purpose of this monograph is to present the concept of brand and the strategies of brand management, with particular emphasis on the importance of brand elements, brand identity and brand pro...
-
Kultura dziennikarska w Europie Zachodniej i w Stanach Zjednoczonych opiera się przede wszystkim na jednym z najstarszych gatunków dziennikarskich, jakim jest news. Dynamiczny rozwój tego gatunku przy...(20.00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.00 zł
25.00 zł(-20%) -
Przyczyn wypadków i kolizji drogowych jest wiele, jednak nie zawsze zdarzenia te są zupełnie przypadkowe. Można odnaleźć zależności, które wskażą, jak im zapobiegać, np. poprzez moderniz...
-
"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społeczn...(20.16 zł najniższa cena z 30 dni)
20.16 zł
25.20 zł(-20%) -
Obecnie na całym świecie, i oczywiście także w Polsce, procesy urbanizacji przebiegają pod wpływem globalizacji i postępu techniczno-technologicznego (w tym technik ICT). Jednakże globalizacja jest pr...
-
Wzrost gospodarczy we współczesnym sektorze e-commerce jest zdeterminowany rozwojem zasobów, głównie wiedzy i innowacji. Dzięki nowym zasobom przedsiębiorstwa funkcjonujące ...
-
Autorzy książki EkoMiasto#Społeczeństwo koncentrują się na wymiarze społecznym zrównoważonego rozwoju przestrzeni zurbanizowanych. Miasto interpretowane jest tutaj przez pryzmat relacji międzyl...
-
Marketing w mediach społecznościowych dla początkujących i zaawansowanych. Jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. ...
- PDF + Epub
-
...
-
...
-
e-PROFIT to miesięcznik wydawany nieprzerwanie od sierpnia 2012 roku, poświęconym e-biznesowi, nowym inwestycjom i ich finansowaniu....
-
e-PROFIT to miesięcznik wydawany nieprzerwanie od sierpnia 2012 roku, poświęconym e-biznesowi, nowym inwestycjom i ich finansowaniu....
-
e-profit to miesięcznik wydawany nieprzerwanie od sierpnia 2012 roku, poświęconym e-biznesowi, nowym inwestycjom i ich finansowaniu....
-
You can measure practically anything in the age of social media, but if you don’t know what you’re looking for, collecting mountains of data won’t yield a grain of insight. This non-...
- Epub + Mobi
(72.24 zł najniższa cena z 30 dni)72.24 zł
84.99 zł(-15%) -
Kto z nas wyobraża sobie dziś naukę, studiowanie i poszukiwanie informacji bez Wikipedii? Największa internetowa biblioteka, dostępna dla wszystkich, niezwykle przydatna, ale również nie z...
- Epub + Mobi
(34.32 zł najniższa cena z 30 dni)34.32 zł
42.90 zł(-20%) -
...
- PDF + Epub + Mobi
(28.31 zł najniższa cena z 30 dni)28.31 zł
33.30 zł(-15%) -
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej ...
- Epub + Mobi
(38.31 zł najniższa cena z 30 dni)38.31 zł
47.90 zł(-20%) -
Wielkie Opowieści rozkładane są dziś na czynniki pierwsze w biznesie, w reklamie. Poprosiłem najbardziej kreatywnego stratega komunikacji masowej w Polsce, aby opowiedział o sile opowieści, o sile re...
- PDF + Epub + Mobi
-
Forum Ekonomiczne w Krynicy staje się najpoważniejszym miejscem dyskusji o marketingu politycznym w Europie Centralnej. Wspólnie z Zygmuntem Berdychowskim, inicjatorem i od wielu już lat organizatorem...
- PDF + Epub + Mobi
-
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyf...
- PDF + Epub + Mobi
-
Polski rynek jest w istocie w erze przedinternetowej, zdecydowana większość ludzi czerpie informacje i wiedzę o świecie z telewizji to opinia dziennikarza pilnie obserwującego zmiany w jego świecie, ...
- PDF + Epub + Mobi
-
W biznesie, zarządzaniu, kulturze, sporcie, polityce, a nawet w tworzeniu sieci widzów odwiedzających teatr Twitter sprawdza się, jako narzędzie generowania i rozpowszechniania własnych komunikatów, p...
- PDF + Epub + Mobi
-
Podwyższenie wieku emerytalnego to w każdym kraju jedna z najtrudniejszych do zakomunikowania i przeprowadzenia decyzji. Thierryego Sausseza poprosiłem, aby opowiedział, jak uniknął raf i jak wygrał....
- PDF + Epub + Mobi
-
Telewizja nie zginie, choć w kształcie, w jakim dziś ją znamy, możemy o niej zapomnieć. Pogłębiona analiza procesu tej zmiany, próba maksymalnego wyczuwania trendów, kierunków rozwoju telewizji jest k...
- PDF + Epub + Mobi
-
Do tego, że marketing rządzi, powinniśmy się już przyzwyczaić. Jednak Łukasz Świątek idzie w swych analizach o krok dalej. Twierdzi, że to marketing ma przynosić dziś dochód firmie. Marketing staje si...
- PDF + Epub + Mobi
-
W zwięzłości krótkich wiadomości, często nie dłuższych niż werset Biblii, można wyrazić głębokie myśli pisze papież Benedykt XVI w orędziu na 46. Światowy Dzień Środków Społecznego Przekazu. Ważny dok...
- PDF + Epub + Mobi
-
Kto lepiej od szefa tabloidu przedstawi zasady, jakimi kieruje się w podsycaniu zainteresowania wokół osób publicznych, a następnie spychania tychże ukształtowanych często przez nie celebrytów w społe...
- PDF + Epub + Mobi
-
Euro 2012 to także przedsięwzięcie marketingowe, ważne dla promocji Polski. O refleksję, jak w naszej pamięci pozostanie Euro wyzwanie wizerunkowe poprosiłem prof. Jerzego Mikułowskiego-Pomorskiego,...
- PDF + Epub + Mobi
-
Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24 doświadczył pierwszego w Polsce aktu terroru ze strony portali społecznościowych. Poprosiłem, aby opowiedział o tym ringu w kisielu, na który go wepchnięto. Napisał...
- PDF + Epub + Mobi
-
Total Recall Gordon Bell, Jim Gemmell, Total Recall: How the E-Memory Revolution Will Change Everything, Dutton, 2009. Mamy prawo do błędów David Meerman Scott, Marketing i PR w czasie rzeczywist...
- PDF + Epub + Mobi
-
Does your startup rely on social network analysis? This concise guide provides a statistical framework to help you identify social processes hidden among the tons of data now available.Social network ...
- Epub + Mobi
(72.24 zł najniższa cena z 30 dni)72.24 zł
84.99 zł(-15%) -
Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd stycz...
- Videokurs
(40.05 zł najniższa cena z 30 dni)48.95 zł
89.00 zł(-45%) -
Nie ma cię w mediach społecznościowych, nie istniejesz - to powiedzenie często wybrzmiewa w rozmowach, zarówno prywatnych, jak i zawodowych. I jest w nim wiele prawdy. Bo choć sporo osób wciąż wzbrani...
- Videokurs
(39.59 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuj...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi sło...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie – wyglądać powinno. D...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
„Psychologia hejtu” to przewodnik po świecie krytyki w życiu zawodowym i osobistym, w rzeczywistości i internecie. Uwolni Cię od zbędnego przejmowania się tym, czym nie powinieneś się prze...
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać — zwię...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytel...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie — Photoshopa — w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i me...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Ksi...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Facebook. Daj się poznać to książka, dzięki której bezboleśnie wkroczysz w rzeczywistość Facebooka i zaczniesz czerpać wiele przyjemności z jej odwiedzania. Poznasz interfejs serwisu i nauczysz się wy...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Facebook jest obecnie NR1 jeśli chodzi o działania marketingowe, jest wręcz centrum dowodzenia. Dlatego w tym poradniku znajdziesz zestaw 30 taktyk, które możesz od ręki zastosować w swojej dzi...
Niedostępna
-
Jeśli zawiodły Cię wszelkie metody działania na IG, to mam dla Ciebie konkretną propozycję! Ponad 40 rozwiązań, dzięki którym wystrzelisz swoją instagramową działalność na zupełnie nowe tory. T...
Niedostępna
-
Jesteś osobą, która działa online i ma problem z promowaniem siebie, polecaniem biznesu oraz sprzedażą produktów? Ten poradnik jest adresowany do marketerów, branży kryp...
Niedostępna
-
Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia z...
- Epub + Mobi
Niedostępna
-
Tytuł monografii naukowej: Problemy mediów i komunikacji społecznej – uwarunkowania polskie i ukraińskie Redakcja: Sławomir Gawroński, Iwona Leonowicz-Bukała Aut...
Niedostępna
-
...
- Druk
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna