Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Autorzy:
- Robert E. Dittmer, Stephanie McFarland
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań
Twój osobisty regulamin pracy
- Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
- Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
- I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu
Reguły -- strona po stronie
Wygrana w wojnie decyzyjnej
Na Twoich barkach spoczywa codzienny ciężar podejmowania decyzji. Czasem musisz zrobić to samodzielnie, innym razem konieczna jest szersza konsultacja albo nawet podział odpowiedzialności. Od tego, jak się zachowasz, zależeć będzie Twoja reputacja, wypracowany autorytet, a nawet przyszła kariera. Jeśli masz wątpliwości lub nie wiesz, jakie narzędzia zastosować podczas określonego procesu decyzyjnego, sięgnij po niezawodny zestaw reguł, które doprowadzą Cię do dokonania trafnego wyboru.
Jakość Twojej pracy i działań Twojego zespołu określana jest również poprzez odpowiednie delegowanie kompetencji. To, ile zadań będziesz prowadzić osobiście, a ile razem z kredytem zaufania przekażesz swoim pracownikom, zależy od Twoich umiejętności. Musisz cenić swój czas, znać możliwości i kompetencje podwładnych oraz nauczyć się rozpoznawać obowiązki, które mogą zostać delegowane. Aby proces ten uczynić łatwiejszym, skorzystaj z praktycznych wskazówek stworzonych w oparciu o wieloletnie doświadczenia.
Metody działania w sytuacji, gdy:
- podejmujesz szybką decyzję lub opracowujesz stosowną strategię,
- potrzebna jest burza mózgów albo zdanie się na własny osąd,
- trzeba kogoś przekonać lub odwieść od jakiegoś wyboru,
- obawiasz się oddać część władzy albo boisz się konsekwencji,
- pragniesz większego zaangażowania zespołu albo zdobycia zaufania.
Wybrane bestsellery
-
Koniec z marnowaniem Twoich cennych minut! Nikt nie będzie szanował Twojego czasu, jeśli Ty nie zaczniesz go szanować. Rozmowy telefoniczne, wiadomości w skrzynce poczty elektronicznej, spotkania, zebrania, nawet Twoje biurko… wszystkie te elementy da się uporządkować w taki sposób, by nie pożerały Twojego czasu, ale stały się sprzymierzeńcem w codziennej walce, jaką toczysz w biurze i domu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież „nikt tak dobrze jak ja...”. Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: JEŚLI SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący „haerowców”, by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany – wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Promocja
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego „nie” bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu — przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: „Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?”. „Nie ma — broni swoich ludzi dyrektor marketingu. — Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu”. Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji — zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.00 zł (-69%) -
Promocja
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje dotyczące mentoringu, wdrażania nowych pracowników, pracy liderów technicznych, kierowników i menedżerów zarządzających wieloma zespołami. Opisano metody radzenia sobie z konfliktami i neutralizowania czynników osłabiających spójność zespołu. Nie zabrakło również praktycznych wskazówek dotyczących zarządzania czasem, delegowania zadań i oceny ich realizacji, a także kreowania strategii firmy i budowania jej kultury.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów — będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu… oraz pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów, dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania napotykanych problemów?
- Druk pkt
Niedostępna
-
Z pewnością zależy Ci, by Twój zespół pracował efektywnie i stale rozwijał swoje umiejętności. Ważne zatem, byś nieustannie go dopingował; by Twoi współpracownicy i podwładni tworzyli pełne zadowolenia relacje z klientami, wykorzystywali w pełni swój potencjał i śmiało wdrażali nowe, kreatywne idee. Dzięki pomysłom zawartym w tej inspirującej książce zyskasz odpowiednie nastawienie, wsparte zestawem sprawdzonych narzędzi i skutecznych technik. Wypróbuj niezawodny przepis na sukces!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ponosząc minimalne koszty, możesz widocznie poprawić atmosferę w swoim zespole, zwiększyć motywację oraz osiągane wspólnie wyniki. W tej inspirującej książce znajdziesz nie tylko klasyczne pomysły na wyróżnianie i nagradzanie pracowników — dostarczy Ci ona również niekonwencjonalnych, a bardzo skutecznych rozwiązań. Pokaż pracownikom, jak bardzo ich cenisz!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów „w ciemno”. Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Do swojej dyspozycji masz zestaw gotowych rozwiązań, które pomogą Ci podjąć stanowcze kroki w sytuacjach podbramkowych, a także opracować odpowiednio wcześniej strategie długofalowe. Dzięki nim nauczysz się sprawnie zarządzać pracownikami o różnych typach osobowości, radzić sobie z zachowaniami odbiegającymi od normy oraz stosować profilaktykę. Część opisanych tu zagadnień nie jest Ci pewnie obca, jednak pamiętaj — ludzie potrafią zaskakiwać, dlatego zawsze warto ubezpieczyć się od pożaru odpowiednio wcześniej.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: gazetamiasta.pl Anna Bzdek-Kołakowska, 2013-04-02Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie da się stworzyć bardziej praktycznej książki motywacyjnej. Dosłownie - spis 151 błyskotliwych rozwiązań. Oczywiście, nie musisz tej książki czytać, jeżeli wiesz jak delegować zadania i podejmować decyzje. Bardzo często robimy wszystko sami.
Albo poprawiamy wszystko po wszystkich. Albo robimy coś za innych, bo kto jak nie my zrobi to lepiej? Gorzej, zwlekamy z decyzja ponieważ boimy się porażki. Zwlekając i nie podejmując decyzji bardzo często nie dotrzymujemy terminów i tracimy w oczach innych. Boimy się, odkładamy wszystko na jutro. A nic się samo nie zrobi. Problemy się nawarstwiają i tracimy grunt pod nogami. Wtedy już nie wiemy co mamy robić. Żeby zapobiec takim sytuacjom warto sięgnąć po tą pozycję. Bez zbędnych tekstów wprowadzających i obietnic o cudownym uleczeniu. Po prostu – zasada- zadanie do wykonania i krótki epilog.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 151 Quick Ideas for Delegating and Decision Making
- Tłumaczenie:
- Marta Czub
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1659-6, 9788324616596
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-10-21
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4603
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
Spis treści książki
Jak korzystać z tej książki (9)
Wstęp (11)
1. Co to jest decyzja? (13)
2. Decyzje jako środek zaradczy (14)
3. Decyzje jako możliwości rozwoju (15)
4. Czy podjęcie decyzji należy do Ciebie? (16)
5. Zasadnicze pytanie: dlaczego podejmujesz tę decyzję? (17)
6. Decyzje ratujące reputację (18)
7. Decyzje w celu zapewnienia sobie prestiżu (19)
8. Decyzje służące adaptacji w grupie (19)
9. Decyzje jako dążenie do awansu (20)
10. Czy decyzja należy wyłącznie do Ciebie? (21)
11. Czy musisz podejmować decyzję wspólnie z innymi? (22)
12. Konsultacja z kluczowymi graczami (23)
13. Czy potrzebujesz konsensusu? (24)
14. Czy proces decyzyjny na zasadzie konsensusu ma zastosowanie w Twoim przypadku? (25)
15. Kiedy konsensus to właściwe rozwiązanie... (26)
16. ...a kiedy nie (27)
17. Poznaj swój styl decyzyjny (28)
18. Proste decyzje (29)
19. W czym problem? (30)
20. Covey dobrze to ujął: zacznij od końca (31)
21. Zacznij przygotowania od uszu (32)
22. Jak dobrze słuchać (33)
23. Techniki zadawania pytań (35)
24. Myśl - nie reaguj (36)
25. Przemyśl opcje! (37)
26. Priorytety - kiedy podjąć jaką decyzję (38)
27. Proś o informacje - nawet jeśli decyzja leży wyłącznie w Twojej gestii (39)
28. Decyzje służące ocaleniu reputacji (40)
29. Konsultuj się z mentorami, weteranami w danej dziedzinie, specjalistami i kolegami (41)
30. Doceń wkład innych (42)
31. Burza mózgów (43)
32. Rozważanie zalet i wad (44)
33. Nie ma błędów, są tylko nauczki (44)
34. Ryzyko jest dobre - podejmij je! (45)
35. Uwzględnij ryzyko wliczone w rezultaty (46)
36. Unikaj decyzji podejmowanych z pobudek własnego ego (47)
37. Unikaj podejmowania politycznych decyzji (48)
38. Nie reaguj pod wpływem emocji (49)
39. Strzeż się syndromu grupowego myślenia (50)
40. Syndrom grupowego myślenia to manipulacja, nie konsensus (51)
41. Pamiętaj o "warstwach" w organizacji (52)
42. Prr! Chcesz naruszyć status quo? (53)
43. Gdy na przeszkodzie staje kultura organizacji (54)
44. Niejednoznaczność - zastosowanie zasady jednakowej orientacji w temacie (56)
45. Staraj się o efekty korzystne dla wszystkich (57)
46. Decyzje, które wymagają strategii (58)
47. Prawo malejących przychodów krańcowych (59)
48. Rezygnacja z wszelkich: "A co, jeśli..." (60)
49. Myśl w sposób otwarty (61)
50. Pozbądź się założeń (62)
51. Pozbądź się strachu (63)
52. Dostrzeż możliwości (64)
53. Nie bój się konfliktu (64)
54. Zmiana to naturalny katalizator konfliktu (65)
55. Zmiana napędza rozwój (66)
56. Nie bierz tego do siebie (67)
57. Nie nadawaj sprawie wymiaru osobistego (68)
58. Radzenie sobie z oponentami (69)
59. Opieraj swoją decyzję na zaletach propozycji rozwiązania (70)
60. Powstrzymaj chęć, by chwycić się pierwszej zaprezentowanej opcji (70)
61. Powstrzymaj chęć ograniczenia się do niewielkiej liczby informacji (71)
62. Powstrzymaj chęć, by odsuwać problemy, które wymagają dynamicznych decyzji (72)
63. Zrób, co należy! (73)
64. Uczciwość (74)
65. Brak decyzji to decyzja (74)
66. Nie zachowuj się jak osioł Buridana (75)
67. Wycofaj się, żeby dokonać weryfikacji (76)
68. Czasem musisz nacisnąć na hamulec (77)
69. Porównanie wyników z celami i założeniami (78)
70. Pokonywanie blokad mentalnych w procesie decyzyjnym (79)
71. Idź się zabawić! (80)
72. Wypoć się! (81)
73. Pozwól sobie na myślenie automatyczne! (82)
74. Daj temu spokój! (83)
75. A może trochę teorii (84)
76. Kto odpowiada za doping? (85)
77. I Ty możesz dopingować (85)
78. Wspieranie innych decydentów (86)
79. Korzystaj z doświadczenia innych (87)
80. Szanuj różnice poglądów (88)
81. Kontakty z innymi decydentami (89)
82. Kontakty z osobami uzależnionymi od Twojej decyzji (90)
83. Kontakty z własnymi pracownikami (91)
84. Asertywne prośby a asertywne polecenia (92)
85. Pokaż, zamiast mówić (93)
86. Gdy ostateczna decyzja nie należy do Ciebie (93)
87. Władza a wpływy (95)
88. Podejmowanie lepszych decyzji dzięki argumentacji, a nie pozycji (96)
89. Siła przekonywania zasady "każdy wygrywa" (97)
90. Ocena decyzji (98)
91. Ocena to również ustosunkowanie się do ludzi (99)
92. Dobra decyzja dziś to murowany sukces jutro (100)
93. Ruszaj dalej - po sukcesie i porażce (101)
94. Definicja delegowania obowiązków (102)
95. Delegowanie a podejmowanie decyzji (103)
96. Czym nie jest delegowanie (104)
97. Kultura organizacji - czy jesteś gotów na sukces? (105)
98. Bliższe spojrzenie na delegowanie (106)
99. Delegowanie poziome i pionowe (107)
100. Po co stosować delegowanie? (108)
101. Ale będę musiał poświęcić moją władzę! (109)
102. Żeby więcej zrobić, trzeba więcej czasu (110)
103. Podejmuj szybkie, dobre decyzje (111)
104. Pracownicy, łączcie się! (113)
105. Zachęć pracowników do zaangażowania (114)
106. Daj ludziom wędkę, a nie rybę (115)
107. Poznaj swój styl zarządzania (116)
108. Rozwiń swoje umiejętności trenerskie (117)
109. Lubią mnie! Naprawdę mnie lubią! (118)
110. Popularność to zaleta (119)
111. Delegowanie jako sposób na poprawę relacji (120)
112. Uprawnienia a obowiązki (121)
113. Przedstaw wizję i nagrody (122)
114. Opracuj strategię działania (123)
115. Przedmiot i podmiot delegowania (125)
116. Ocena zespołu (126)
117. Przekazywanie pracy (127)
118. Pokaż optymistyczne nastawienie (128)
119. Określ swoje oczekiwania (129)
120. Wyznacz terminy (130)
121. Kontrola (131)
122. Wiara w kompetencje (132)
123. Zwalcz brak zaufania (133)
124. Poważna decyzja (134)
125. Pokonaj strach przed delegowaniem poważnych decyzji (135)
126. Określ konkretnie, co należy zrobić (136)
127. Roześlij wici (137)
128. Nie zrywaj się przy pierwszej oznace kłopotów (139)
129. Działaj, nawet gdy pojawią się problemy (140)
130. Pomóż pracownikom rozwiązać problem (141)
131. Perfekcjonizm jest zbędny (142)
132. Delegowanie a korzyści dla organizacji (143)
133. Delegowanie a korzyści dla Ciebie (144)
134. Odciążenie z nadmiaru pracy (145)
135. Większe zaangażowanie zespołu (146)
136. Lepsze rezultaty (147)
137. Wzrost lojalności zespołu (148)
138. Lepiej rozwinięte umiejętności (149)
139. Większe poczucie własnej wartości (150)
140. Poczucie spełnienia (151)
141. Znaczenie zaufania (152)
142. Zadbaj o szkolenie (153)
143. Szkolenie w przypadku problemów (154)
144. Świętowanie sukcesu (155)
145. Nagradzaj sukces (156)
146. Zachęcaj (157)
147. Nie wystarczy być dobrym słuchaczem (158)
148. Zostań mentorem (159)
149. Stań się źródłem wiedzy (160)
150. Nie deleguj obowiązków tylko po to, by o nich zapomnieć! (161)
151. Uczyń z delegowania standardową procedurę (162)
Skorowidz (165)
O autorach (169)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań. 151 błyskotliwych rozwiązań Robert E. Dittmer, Stephanie McFarland (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.